-intro-

1.2K 62 2
                                    

Алтан нар дээрээс шарж зун хаяанд иржээ. Сургуулийн гадаа хэсэг охидууд ярилцан сууна.
Хэжин:Тиймээ ингээд зуны амралт эхэллээ. Манайхаан шалгалтуудаа гайгүй өгсөн биздэ?
Луна:Өөртөө итгэж өглөөшд? Та нар ямар шуухан өгөвдөө?
Ханна:Манай Луна чинь харин овоо гэгээрээшив. Гэхдээ чи ч дээ өөртөө итгээд хэрэг байнуудаа?
Луна:Чамайг бодвол өөрийнхөө хүчээр илүү оноо авсан шүү ИЛҮҮ ОНОО
Ханна:Гэхдээ 0.1 оноогоор
Луна:Тэгсэн ч гэсэн оноо л бол оноо
Нари:Хха тэр хараа Мүние лав яг унцаан
Мүние:Би бүгдийн хийсээн!!!...Зүүдэндээ.Үүнийг сонсоод бүгд инээлдэв.
Тони:Заза. Одоо наад шалгалтаа ярихаа больцгоое. Толгой өвдчихлөө. Харин энэ зун нэг сайхан бөөнөөрөө амралтанд явбал ямарвдээ? Би нэг дажгүй газар олсышд тийшээ явах уу? :3
Бүгд:Үгүй!!!!!
Тони:Яагаад?
Хэжин:Чи өмнөх зуны амралтаар яалаа? Газрынхаа хаяг усыг нь ч мэдэхгүй бид нар төөрөө биздэ. Тэгээд ашгүй замаа олсон чин тэр газар нь бүүр дээр хаагдаад бид нар юун амрах шороон царайтууд болоогүй юу?
Тони:Ээээ гэхдээ би бүүр аймар гоё газар олсоон. Манайхаан маньдаа итгэчихлдээ.
Луна:За яахвдээ хөөрхий. Нэг итгээд үзчих юм уу?
Нари:Тэр чин тэгээд яг дажгүй юму? Баттай юу?
Тони:Аанхаа. Та нар очоод шууд ангайна. Еооое үнэн солиотой. Хамгийн гол нь усан сан нь тасарцан бүүр мултарцан.
Хэжин:Тэгвэл эртхэн байрандаа очоод авч явах зүйлсээ бэлдээд маргааш Наригийн машинаар хөдөлцгөөе.
Мүние:Яаая Наригийн машин ч тасархай амьтан байлээ шүү. Гэхдээ өөрт нь арай гоёдцон уу
Тони:Аавдаа баярлаж яваарай
Нари:Засссссс т.т
----------------Маргааш нь----------------

Тони:Ваааа үри оннигийн машин улам л өнгөлөг болцон байх шив :3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тони:Ваааа үри оннигийн машин улам л өнгөлөг болцон байх шив :3

Нари:Онни гэчижээ насаар ахимаг ажума юм байж
Тони:Би та нараас ганцаар л эгч ямар үе мултарцан байгаа бишдэ битий хүнийг ажума гээд бай xD
Хэжин(Би):За 2 ажума минь битгий хэрэлдээд бай. Хурдан авч явах юмаа гаргаад ир явцгаая. Яг энэ үеэр Ханна, Мүние, Луна гурав гэрээс гарч ирэв.
Би:Эээ бурхаан! Ханна наад гэдсээ далдлаач. Мүние чи чин ямар аймар зузаан хувцас өмсчөөвээ. Яааа Луна наад гуяаа!!!
Ханна:Яг ээж шүү
Луна:Ээжээс холдоод Хэжин рүү...
Би:Битий үглээд бай хурдан хувцасаа сольцгоо. Ингэж хэрүүл хийсээр 3цагийн үед гэрээсээ хөдлөв. Нари жолоо барьж, Мүние хажууд суудалд ном уншиж, харин би Ханна, Тони, Луна 3тай хойно ноцолдсоор дахиад 5 цагийг өнгөрөөв.
Би:Тэхээр Тони бид 5цагийн турш чиний заасан зүгээр явлаа. Нөгөө газартаа ирэх болоогүй л байна уу?
Тони:Одоо ойртож байгаа байхаа би мэдрээд байна.
Ханна:Хурдан очихгүй бол удахгүй гэгээ тасарлаа.
Нари:Удахгүй шатахуун ч дуусах нь байна. Ядаж байхад түрүүн хэн аймшгийн түүх яриад байлаа?
Луна:Уучлаарай :')
Мүние:Тони би бодлоолдоо. Чиний үзүүлсэн зурган дээрх газар чин ойн дунд байгаагүй байтал бид яагаад ой руу орчихсон юм?
Тони:Нөгөө.... Фотошоп2
Бүгд Тони руу:Бид төөрчихсөн байна тийм үү?
Тони:Магадгүй жоохон л. Эсвэл арай жоохон томдуу л...төөр...сөн...
Нари:Мэдээд байсымаа! Одоо яаж замаа олноо! Бүхэл бүтэн 5, 6цаг шахуу энэ ойтой ноцолдлоо.
Мүние:Манайхаан нэг л харанхуй болоод байх юм...
Ханна:Бараг зун болж байхад 9цагийн үед хэзээ гэгээ тасарч байсан юм. Арай нөгөө харанхуйн сүнс... Ааааааааа'орилох'
Би:Ханна!!! Тайвшир яг хэнгэрэг хагарлаа. Тэглээ ч энэ борооны үүл байна. Луна битий энэ дэгдээхийдээ аймшгийн түүх яриад байлдаа.
Луна:Уучлаарай :>
Би:Гэснээс энэ юун борооны үүл?
Нари:Өөө хөөрхий. Заа дуус. Тониг дагж нохойн замаар орвоо. Өө заза ингээд бороо дусалдаг юм байжээ.
Луна:Ингээд шалба нордог юм байж. Ядаж байхад дээвэр нь онгорхой машин байгаад байхдаа яахав дээ! Танай аав арай л мөнгөндөө горооцон уу?
Нари:Тэнэгтээд бай
Би:Гайхалтай. Бороо улам ширүүсээд байна.
Ханна:Арай энэ борооны сүнс юм биш биздэ аааааа'орилох'
Би:Бас хаанаасаа тийм сүнс сонсчихвоо Луна!
Луна:Би биш xD
Тони:Уучлаарай xD
Мүние:Хувцас хунар шалба норчихлоо. Хурдан буцаад замаа олцгооелдоо
Нари:Өө нээрээ энэ машины дээвэр нь хаагддагшд ххэ
Бүгд:Тэгээд хурдан хаагаач.Ашгүй нэг дээврээ хаачаад дахиад л ойн дунд явсаар...
Нари:Тэр юун гэрэл вэ? Ашгүй байшин байх шиг байна
Мүние:Арай нөгөө 7 одойн гэр юм биш биздэ?
Нари:7 одой биш 7 залуу байсан бол тэ? :3
Мүние:Цасан цагаан жаргаж байхгуюу :3
Би:Та 2ийн тархийг ээ! 'Дагздах'
Нари,Мүние: Уучлаарай :<
Ханна:7 одой биш, 7 сүнс байвал а-'амыг нь таглах'
Би:Орилхоо л больчих.
Нари:Энэ ойртоод ирсэн чин яасан дажгүй байшин харагдана вэ?

Бүгд:Хөөх ямар гоё хаус вэ!Би:За одоо өнгөрсөн гялс буугаад орий тэгэхгүй бол энэ бороонд машин дотор унтана гэж худлаа шүү

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бүгд:Хөөх ямар гоё хаус вэ!
Би:За одоо өнгөрсөн гялс буугаад орий тэгэхгүй бол энэ бороонд машин дотор унтана гэж худлаа шүү. Ашгүй нэг юм байшин олсондоо баярлаад бүгдээрээ бууж хаалгыг нь тогшив. 'Хаалга онгойх'
....:Та нар хэн бэ?

-Tenari-
-------------------------------------------
Сайн уу минна? :')) Амьдрал ямаршуухан бнда? Энүүгээр тайвөөн хР за юутай ч нэг ийм өгүүллэг эхлүүлчихлээ. Та хэдэд маань таалагдана гэж найдаж байна:3 Өгүүлэгний тухай ярих юм бол гол дүр нь Хэжин юм шүү... Ааа гэхдээ бараг 6уулаа л гол дүр болчих бхөө😂 Аан тийн бас тус өгүүлэг нь 6 найзын хамтын бүтээл болно. Яг өөрсдийнхөө биасыг оруулаад биччихсэн юм хD
За тгэд таалагдвал дардгаа дараад сэт бичээд алдаагийн хэлээд явчаарай😊😌🙆 өө нээрээ тийн хүүхдийн тооноос хасагдаж байгаа 15танууддаа сүүлчийн хүүхдийн баярын мэнд хүргэе😂❤
хасагдсан хэддээ амралтын өдрийн мэнд хүргэе😂😂😂

⚜️Lovely complex⚜️Where stories live. Discover now