:ХЭЖИНАА *орилох*
Би: Дахиж тэгэж орилох юм бол би хэрчинэ шүү *нүдээ нээх*Ханна: Еоое чи чадлаа Луна эцэст нь бид зодуулсангүй
Луна: Тиймээ бид чадлаа *тэврэлдэх*
Би: Яах гээд хүн өдөр болгон ингэж эрт сэрээгээд байдаг юм
Луна: Тэхён чамайг сэрээ гээд байсаншд мань 2 уул нь чамайг унтууляаа л гэж бодсон..
Би: Я.я.яах гэж байгаа юм.. манийг нь яг зовоох гээд байна тэ? Өчигдөр хоолыг нь мэдэлгүй хусцан болохоор яг хариугаа авах гээд байна тэ? Ерөөсөө намайг үхчиж гээд хэлчихээ!
Луна: Муу ёртой юм! Алив бос2 нөгөө арзайсан алмас чинь тэсэхгүй ороод ирнэ шүү!
Тэхён: Хэнийг алмас гээд байгаа юм?
Луна: Өөө алмас! бишээ агаа!! Энэ манай нөгөө... Ханна түрүүн сая намайг алмас гээд байсан "худлаа уйлах"
Ханна: Эрэээлллийййй ниггааа????
Тэхён: Алив хурдан хувцасаа өмсөөд хажуу талбайд гараад ир гэж хэлээд хаалгаар гараад явчихав.
Ханна: Лунааа! Муу хогийн амьтан яаж чадаж байнаа!!
Луна: Аая ээм соүү вэри бигг сорри
Би: ХӨӨЕ ХОЁРОО!! миний лэвчик хаана байна аа??
Луна, Ханна: Хэн мэддийн! Ямар лэвчикийг чинь манадаг биш!!
Би: Өөө новш!! Надаа байсан нь тэршд!!!
Ханна:?? Чи чинь одоо ганцыг авчираад байхдаа яадаг юм!!
Луна: Харин тийн ёстой дүффф
Би: Би яаж мэддийн лэвчик алга болно гэж! Тэр яахав гялс гарах ёстой байна "Ханна руу харах" чиний юм минийх миний юм минийх алив маньдаа нэгийг зээлчих тэхүү?
Ханна: Май2 наадхаа ав "шидэх"
Би: соүү вэри бигг тайнкюүү
Ханна: зүгээр л thanks л гээчдээ"нүүрээ дарах"
Гялс ногоон нимгэн подволк хар шорттой өмссөөр хажуу талбайд хүрч ирэв. Гэтэл Тэхён ч бас өглөө өмссөн байсан гэрийнхээ хувцасаа солин надтай ижилхэн хувцас өмссөн байв. Тэр нөгөө л нэг төв царайгаа гаргасаар над руу дөхөж ирэхэд нь би сандарсандаа
Би: Чамайг дагаж адилхан хувцас өмсөөгүй шүү гээд хэлчихэв.
Тэхён: Надад юу өмсөх чинь хамаагүй?
Би: *бантах* Тэгээд надаа хамаатай юм уу?
Тэхён: Чи надаар тоглоод байгаа юм уу? "хөмсгөө зангидах" Юутай ч энэ бассэйныг цэвэрлээд усаар дүүргээдхээрэй хэмээн ууртай хэлчихээд буцаад орчихов. Ахххх би ч ёстой дүүрцэн тэнэг юмаа! Яагаад энэ нэг юмтай харьцах гэхээр ам тархи хоёр эвлэж өгдөггүй байна аа! ядаж байхад энэ бассэйн нь яасан ч том гүн юм. Би лав өнөөдөртөө цэвэрлэж барахгүй байх аа!
YOU ARE READING
⚜️Lovely complex⚜️
Romanceгалзуу охидын сонирхолтой түүх... Тэд зуны амралтаараа аялалд гарж,шөнийн харанхуйд ойд төөрж явсаар тансаг хаусын үүдэнд ирэх ба эзэд нь тэднийг хүлээн авах болов уу?