SENİ SEVİYORUM

4.1K 264 127
                                    

Marinette

Bu kwami dediği şeyde baya ciddi gibi gözüküyor. Gerçekten de Chatnoir bana aşık mı? Bu harika birşey!

"Neyse ben çok açım peynir varmı?"
Dedi Plagg

"Evet var."
Dediğimde gözleri parladı.

Bende buzdolabında ki iki dilim peyniri ona verdim. Hepsini yiyince onu saklayıp odama geri çıktım.

Babam Chatnoir'in pansumanını yapmış dikiş atmıştı ve eşyaları topluyordu. Maske hâlâ Chatnoir'in yüzündeydi

"Ne zaman uyanır baba?"
Dediğimde bana bakıp gülümsedi.

"Sabah uyanır merak etme! Zaten öyle korkulacak birşey yoktu."
Dediğinde rahatladım.

Babam odadan çıktıktan sonra Chatnoir'in yanına gidip elini tuttum. Acaba gerçek hayatta kimdi? Onu tanıyor muyum acaba? Gerçi beni 4 yıldır sevdiğine göre, o beni kahraman olmadan önce tanıyordu. Sonuçta Chatnoir ortaya çıkalı 2 yıl oldu!

Asıl soru şu; ben gerçekte kim olduğunu bilmediğim birine nasıl aşık oldum!? Ya gerçekte nefret ettiğim biriyse o zaman nolucak?!

Neyse uykum gelmeye başladığı için misafir odasında uyudum. Malum Chatnoir benim yatağımda yattığı için. Ah neyse bunları boşverip kendimi uykunun kollarına bıraktım...

😻😍😻😍😻😍😻😍😻😍

Sabah uyandığımda banyoya girip rutin işlerimi halledip odaya geri döndüm. Kendi odama girip Chatnoiri kontrol ettim. Hâlâ uyuyordu, umarım maske onu rahatsız etmiyordur!

Neyse odadan çıkıp mutfağa gittim. Annem gene harika bir kahvaltı hazırlamıştı hemen oturup ailecek kahvaltı ettik. Annem Chatnoir için bir kahvaltı tepsisi hazırlayıp elime tutuşturdu.

Bende tepsi ile odama girdim. Tepsiyi komidinin üstüne bırakıp yatağa oturdum. Bı 10-15 dakika sonra kıpırdamaya başladı galiba uyanıyordu!

O uyanmadan aşağa inip peynir aldım ve Plaggı besledim. O peynirini yedikten sonra odama geri döndüm. Chatnoir yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Beni gördüğünde yatakta sıçradı beni beklemiyordu tabi!

"M-marinette senin burada ne işin var? Dur bir dakika asıl benim burada ne işim var? Üstelik bu maske de ne?"

Ayyy ne çok konuşuyor bu bir türlü susmadı!!

"Ay ne çok konuşuyorsun bı sus. Öncelikle dün akşam sen benim balkonuma düştün,  kolun kanıyordu baygındın,  babam senin koluna dikiş attı. Dün gece bizde kaldın,  yüzündeki maske ise; koluna dikiş atmak için kostümün çıkması lazımdı fakat çıkartırsak kim olduğunu görücektik, o yüzden bu kar maskesini kafana geçirdik anladın mı?"

Dediğimde bana bön bön bakıyordu.

"He bu arada (cebimden kwamiyi ve yüzüğü çıkartıp) bu kwamin, bu da yüzüğün!"

Dediğimde önce parmağına baktı sonra elimdeki yüzük ve kwamiye baktı.

"Şey teşekkür ederim. Sizede zahmet verdim.."

Dediğinde yanakları kızardı.

"Yok canım ne zahmeti! Bu arada kwamin bana birşey anlattı!!"

Dedim fakat utanmıştım kesin yanaklarım kıpkırmızı olmuştur!

"Ne söyledi?!"
Dedi endişeli gözlerle

"Sen banyoya gir. Orada sana anlatır ne söylediğini hemde dönüşürsün!"

Dediğimde ışık hızıyla banyoya girdi.

Umarım kwaminin anlattığı şeyler doğrudur!

Adrian

Banyoya girdiğimde hemen yüzümdeki kar maskesini çıkarttım ve Plagga döndüm. Ne anlatmıştı bu fare bide pis pis sırıtıyor!!!

"Plagg Marinetteye ne anlattın!?"

Dediğimde sırıtması daha da büyüdü.

"Eeeee şey immm ya! Anlattım işte birşeyler!"

Beni kızdırmak için geveliyordu ve başarıyordu da!

"Plagg!!"

Diye sessizce tısladığım da o da ciddi bir ifadeye büründü.

"Ya işte senin ona aşık olduğunu. 4 yıldır onu sevdiğini söyledim!"

dediğimde 'ne' diye bağırdım!

Marinette içerden 'noldu' diye bağırdı. Bende 'birşey yok' dedim ama bu kwami ne diyor böyle!?

"Plagg sen ne diyorsun naptın sen!? Rezil ettin beni! Bir daha benim yüzüme bakmayacak, benden nefret edicek offff olamaz!!"
Dediğimde kahkaha attı

"Yoo bence hiç rezil olmadın çünkü ben bunları söyledikten sonra gözlerinin içi gülüyordu!. Bana sorarsan o da seni seviyor!"

Dediğinde sevinçten zıplamaya başladım. Sonra durdum ve Plagga döndüm.

"Prensesimi daha fazla bekletmeyim. PLAGG PENÇELER!"

Dedikten sonra dönüştüm ve prensesin yanına gittim!

"Eeee şey Plagg bana anlattı herşeyi."

Dediğimde kızardı çok tatlı ya!!

"Şey söyledikleri doğru mu?"

Diye sorduğunda bende kızardım.

"İmmm evet doğru! Ben seni 4 yıldır seviyorum prensesim! sana çok aşığım!"

dldediğimde gözlerindeki o parıltıyı gördüm!

"Aslında bende seni seviyorum!!"

Dediğinde içimdeki o mutluluğu asla anlayamazdım!!!

Hemen onu kucağıma alıp döndürdüm. İkimizde kahkahalar atıyorduk durduğumda yüzünü avuçlarımın içine aldım.

"Tanrım yıllardır bu anı hayal ediyordum sonunda gerçek oldu!"

Dediğimde kocaman gülümsedi.

"Şey biz şimdi sevgilimi olduk??"

Dediğinde benimde gülümsemem genişledi.

"Evet sevgili olduk!"

Bunu dedikten sonra dudaklarımızı birleştirdik!!!

Devam Edecek

Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar oy verip yorum yapmayı unutmayın bir sonraki bölümde görüşmek üzere by by 😘😘

Kelime sayısı=677

İlk Aşkım : MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin