Amy POV
Als ik wakker wordt lig ik in de armen van Barry genesteld. Hij blijft schattig als hij slaapt. Ik worstel me uit zijn armen en ga naar mijn badkamer en ga dan half naakt weer terug naar mijn kamer, waar mijn dressing ook is. Ik haal er een zwarte jeans met een groen bloesje uit en ga dan naar de badkamer. Ik neem een snelle douche, maar blijkbaar niet snel genoeg. Want plots voel ik een kus in mijn nek. Barry! Ik draai me om. 'Goeimorgen schoonheid' zegt hij dan. Ik voel dat ik bloos en zeg goeimorgen terug en geef hem een ochtendkusje. Na het douchen kleedden we ons aan, ontbijten we en maken ons klaar om naar school te gaan. Als ik wil vertrekken zegt Barry dat ik al mag vertrekken. Ik ben wel benieuwd wat hij nu weer van plan is, maar ik ben er gerust in.
Barry POV
Amy wil al vertrekken naar school en ik zeg dat ze al mag gaan. Ze kijkt me vragend aan maar vertrekt dan. Ik wil namelijk nog een cadeautje kopen voor haar. Dus als ik zeker ben dat ze de straat uit is vertrek ik ook. Ik ga naar de juwelier en zoek een kettinkje uit voor haar. Het is een half hartje met een B aan. Voor mezelf koop ik de andere helft van het hartje en een A om aan mijn sleutels te hangen. De hartjes zijn magnetisch maar je kunt de magneetjes niet te zien. Ik betaal snel. Laat het in een doosje doen en ga snel naar school. Ik zag dat Brittney, Charley en Steffi al naast Amy zaten(haar beste vriendinnen). Dus ging ik maar bij Fabian en Dagmar zitten(mijn beste vrienden). Toen de leerkracht de les wou beginnen keek Amy rond zich. Zag mij zitten en knipoogde naar me ik glimlachte vriendelijk terug. Na de les ging ik naar Amy toe en zei dat ik haar wilde spreken in de pauze. Ze zei dat het oké was en we gingen naar de volgende les. Na die les was er pauze. Ik wachtte op haar aan de deur van het klaslokaal. Ze kwam naar me toe en gaf me een kus. Haar vriendinnen en mijn vrienden keken ons met open ogen aan. En we glimlachtten naar hen allemaal. Haar vriendinnen begonnen te glimlachen en mijn vrienden staken hun duim op. En ze liepen weg naar buiten. Ik keek Amy aan en zei. 'Ik heb iets voor je!' Ze keek me aan met pretlichtjes in haar wondermooie ogen. Ik haalde het doosje uit mijn zak en gaf het haar. Ze deed het open ze zei niks. 'En?' vroeg ik om de stilte te verbreken. Ik vreesde het ergste. 'Het is prachtig' zei ze stotterend. Een zucht verliet mijn mond. Ik nam de ketting uit het doosje en deed het om haar nek. 'Je ziet er prachtig uit, zoals altijd dus.' zie ik. Als antwoord kreeg ik een kus. Eén met veel liede dat kon ik gewoon voelen. En we liepen toen samen hand in hand naar buiten. Plots stopte ze halfweg de gang met lopen en vroeg waar de andere helft van het hartje was. Ik haalde mijn sleutels uit en toonde dat het een hartje magnetisch was. En kreeg nog een kus ter bedanking. En we gingen naar onze vrienden.
Amy POV
Ik vind de ketting echt prachtig die ik van Barry gekregen heb. En het is super lief en romantisch. Daarom mocht ik dus al naar school vertrekken. Hij is lief, knap en behulpzaam. Hij zal er altijd voor me zijn. En ik voor hem ook natuurlijk. Hij is perfect. En als hij me aankijkt met zijn mooie speciaal blauwe ogen smelt ik als een ijsje voor de zon. En als hij naar me lacht voel ik de vlinders vliegen in mijn buik. En als hij naar me lacht voel ik de vlinders vliegen in mijn buik. En als hij me aanraakt voel ik een tinteling over mijn hele lichaam. Ik ben zo verliefd. Ik vraag of hij vanavond blijft eten. En hij stemt in, maar hij herrinert me eraan dat hij van zijn moeder weer om 20u thuis moest zijn. Eerlijkgezegt was ik dat al weer vergeten. Na de laatste lessen gaan we samen, hand in hand stappend naar huis. We eten snel wat en gaan naar mijn kamer. Ik lig op mijn bed en Barry komt op me liggen. En begint me te kussen. Zijn tong vraagt toestemming en die geef ik met veel plezier. Hij wil verder gaan maar ik weiger. Hij begrijpt het en hij blijft me kussen. En na een tijdje stopt hij en zegt dat hij naar huis moet. Hij neemt zijn spullen en zegt gedag en gaat dan naar huis. Dan ben ik weer alleen thuis en ga ik voor de televisie zitten met een zakje chips en een cola. Ik ben dolgelukkig met Barry en hij met mij. Dat voel ik gewoon. We zijn perfect.
Barry POV
Als ik thuis kom wordt ik meteen ondervraagt over Amy ik antwoord op alle vragen en dan zeg ik dat ik ga slapen want ik vond het een vermoeiende dag vandaag. Want vannacht heb ik niet veel geslapen bij Amy doordat ik nog wat geschrokken was dat we nu een koppel zijn. Maar ik ben dolgelukkig en zij ook. Dat voel ik gewoon. We zijn perfect.
Hier is nummer 4. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Pleasse comment and vote als je het goed vind. Tips zijn ook altijd welkom.
luv u all <3
x-jes Britt
JE LEEST
Liefde?
RomanceDit verhaal gaat over Amy. Ze is en meisje van 15jaar en is enig kind. Ze is vaak alleen thuis omdat haar ouders een drukke job hebben waardoor ze veel in het buitenland zijn voor lange tijd. Dan voelt ze zich vaak alleen. Ze ziet er wel zeer goed...