Hoofdstuk 1

133 6 5
                                    

~Amy POV~

PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP ...

 Ugh, die wekker gaat elke dag toch veel te vroeg, vooral de maandag, vandaag dus. Ik verlang niet echt naar school, want de eerste 2uren heb ik LO, maar het leuke daaraan is dat onze turnleraar Dustin ( we mogen hem bij de voornaam noemen, dat vind hij beter) echt en leuke jongen is. Hij is nog heel jong, 22 jaar, maar nu opstaan, aankleden, ontbijten en vertrekken. Ik doe men haar en doe ook wat basic makup op. Ik doe een lichte jeans, een witte blouse, een jeans jasje en felroze vans. Ik ga naar beneden en zie een briefje op de keukentafel liggen van men ouders. Er staat dat ze al gaan werken zijn en dat ze pas zondagavond terug thuis komen. Zoals gewoonlijk denk ik dan. Ik eet snel een boterham pak men tas, haal men fiets uit de garage en rij naar school.

Als ik op school aankom groet ik snel mijn beste vriedinnen Steffi, Charley en Brittney. Dan gaat de bel. Net op tijd dus. We gaan naar het LO-complex en kleden ons om. In die domme, kleine, muffe kleedkamers. Als we klaar zijn gaan we naar de zaal. Daar staat Dustin. Hij is echt knap, donkerbruin haar en zo'n grote bruine ogen om van te smelten. Hij legde uit wat we deze lessen gingen doen en begonnen met voetbal. Iets wat ik als enige van de meisjes in de klas leuk vind. Na het voetbal dat mijn ploeg heeft gewonnen met 14-1 gaan we buiten lopen omdat we geen zaal hebben het 2e uur. Dat is dan iets dat ik totaal niet leuk vind net als de rest van de klas. Na 20 rondjes gelopen te hebben is het tijd. Zoals gewoonlijk ben ik de laatste in de kleedkamer. Als ik klaar ben voel ik iemand zijn handen op mijn heupen leggen en draai me direct om . 'WAT DOE JIJ HIER?' roep ik uit.

Dit is mijn eerste hoofstuk van mijn eerste boek. Dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wees eerlijk aub en tips zijn altijd welkom. Sorry als het een beetje kort is.

x-jes Britt

Liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu