Barry POV
Als ik wakker wordt ben ik super happy. Ik ben zo blij dat ik een goede indruk heb gemaakt op de ouders van Amy. Het zijn ook super aangename mensen. Ik kan niet wachten om Amy te zien op school. Ik voel me nu nog beter dan voordien.
Amy POV
Als ik wakker wordt voel ik me net als een prinses die in een droom leeft en die snel naar haar prins wil. Gisteren was het zo fantastisch. Ik verlang al om hem weer te zien en omhelzen. Ik kan niet meer zonder hem. Ik ga me klaarmaken. Hoe sneller ik klaar ben hoe sneller ik naar Barry kan. Ik moet wel mijn sporttas nog maken voor gym. Ik doe mijn kleren aan en zeg mijn ouders gedag en vertrek al. Zonder te ontbijten. Dat is dus meer tijd voor Barry en mij.
Als ik op school aankom staat Barry op me te wachten. Hij ziet me aankomen en komt naar me toe. Meteen voel ik zijn zachte lippen de mijne raken. Het is nog niet zo lang geleden dat we elkaar gezien hebben, maar toch is het alweer veel te lang geleden. Hij is zo fantastisch. Ik kan me mijn leven zonder hem niet meer voorstellen. Ik hou zoveel van hem. Pas als de bel gaat wordt de zoen onderbroken. 'Ik zie je in de pauze schoonheid' zegt hij en geeft me nog een zoen op men wang en loopt dan weg. Al snel komen men girls aanlopen. Ik vertel ze alles over het weekend. Ze zijn allemaal laaiend enthousiast. Behalve Brittney. Ik begrijp het wel, ze zit al zeker 2 jaar achter Barry aan. Maar eerst was er Roana en nu ik. Ze is dus gewoon jaloers, maar ik vond het wel lief dat ze toch blij voor me is. Zo weet ik dat ze een echte vriendin is. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn girls zou moeten doen!
Ik heb gym van Dustin. Hij blijft zo knap en heeft ook zo'n gespierd lichaam. Elk meisje op school ziet wel iets in hem. Vooral Charley dan. Ze is echt helemaal verliefd op hem. Elke les opnieuw haalt ze al haar charmes boven om hem te verleiden, maar hij trekt er zich nooit iets van aan en gaat gewoon verder met de les. Het is wel grappig om er naar te kijken. Vooral als ze hulp vraagt bij oefeningen die ze perfect kan. Zo moest hij haar vandaag helpen met handenstand. Ze kan het als de beste van de klas en dat weet Dustin ook. Wat ik dan wel niet begrijp is dat hij haar toch helpt, maar niet ingaat op haar verleidingstucjes. Na de les gaan we allemaal naar de kleedkamer. Behalve Charley, ze vraagt of ze nog kan helpen met opruimen van de toestellen. Ik hoor Dustin zeggen dat hij het fijn zou vinden en loop dan zelf naar de kleedkamer. Ik wacht daar wel op haar met de andere girls.
POV Charley
Als de les gedaan is loopt iedereen naar de kleedkamer. Ik wacht nog even tot de meesten weg zijn en vraag dan aan Dustin of ik hem kan helpen met het opruimen van de toestellen. Als hij zegt dat hij het fijn zou vinden gaat er een schokje door mijn lichaam. Ik vind hem echt zo leuk. Nee, ik ben gewoon hartstikke verliefd op hem. Ik doe alsof het toestel te zwaar is en vraag of hij me wil helpen. Als hij eraan komt zak ik zogezegd door mijn knie. Ik lig op de grond en doe alsof ik heel veel pijn heb. - Je moet er iets voorover hebben om iemands aandacht te trekken. - Hij rent nu naar me toe en vraagt of het wel gaat. Ik schud mijn hoofd en hij draagt me in bruidsstijl naar de EHBO-post die in de turnzaal is. Hij legt me daar op het ziekenhuisbed en kijkt naar men knie, doet er een zalfje op en vraagt of het al wat beter gaat. 'Een beetje.' breng ik uit. Hij komt naast me zitten en legt zijn arm over mijn schouder. Ik krijg meteen een tinteling over heel mijn lichaam. Hij merkt het op en glimlacht naar me. Hij weet gewoon dat ik hem leuk vind. Ik ben nu eenmaal niet zo subtiel. Ik kijk hem aan en zie dat hij ook naar mij kijkt. We kijken nu recht in elkaars ogen. Ze zijn prachtig, het zijn dat soort ogen waar je uren in kan kijken en uiteindelijk in kan verdrinken. Hij merkt dat ik aan het staren ben, want plots voel ik zijn hand mijn schouder een beetje heen en weer schudden. 'Wat?' Breng ik snel uit. 'Ik zei dat je maar beter naar de kleedkamer kan gaan.' 'Ja, je hebt gelijk men vriendinnen zullen vast aan het wachten zijn.' Ik loop de EHBO-post al uit, maar plots hoor ik mijn naam. 'Charley wacht!' Ik voel een hand op mijn schouder en sta precies aan de grond genageld. Ik draai me om en zie Dustin op geen 10cm van me af staan. Hij kijkt diep in men ogen en dan maakt hij mijn droom waar. 'Ik weet dat dit niet mag, maar ik kan het echt niet laten. Ik vind je veel te leuk.' En dan voel ik zijn lippen de mijne raken, ik voel me als betoverd. Zijn tong vraagt toestemming. Ik kan het niet geloven, maar ik geef die maar al te graag. Als we na een tijdje elkaar loslaten hoor ik de woorden die hij altijd in mijn dromen zegt, maar waar ik nooit van gedacht had om ze uit zijn mond te horen. En dan zegt hij het:'Ik hou van je Charley!' Ik geef hem nog snel een kus en loop naar de kleedkamer waar Amy en de andere girls op me staan te wachten. Ze vragen maar door over waarom het zolang duurde, maar ik zeg niks en we gaan gewoon naar de volgende les waar we een gigantische preek krijgen omdat we zo laat zijn. Want ondertussen was de pauze zelfs al over. Maar dat maakte mij niks uit. Ik hou van Dustin en Dustin houdt ook van mij! Mijn dag kon gewoon niet meer stuk!
Hoi, het spijt me echt enorm dat jullie bijna 6 maanden hebben moeten wachten op een nieuw stuk, ik heb het grootste deel nu geschreven, maar had gewoon geen tijd of inspiratie. Maar gelukkig heb ik mijn inspiratie bron vanavond geraadpleegd waardoor ik verder kon.
Hopelijk vinden jullie het een goed stuk en willen jullie nog steed mijn boek lezen. Comment en Vote! Dat motiveert me om verder te gaan!
x-jes Britt
JE LEEST
Liefde?
RomanceDit verhaal gaat over Amy. Ze is en meisje van 15jaar en is enig kind. Ze is vaak alleen thuis omdat haar ouders een drukke job hebben waardoor ze veel in het buitenland zijn voor lange tijd. Dan voelt ze zich vaak alleen. Ze ziet er wel zeer goed...