Sene sonu gelmişti.Babamın işi yüzünden yine yeni bir yere taşınıyorduk.Tabi bu yüzden de karnemi erken almak zorunda kaldım.Arkadaşlarımdan da ayrıldım tabi,saate baktım.Çok geç olmuştu saat 02:30'u gösteriyordu.Telefonumu kapatıp yorganı üstüme çektim ve uykuya daldım.
Sabah annemin sesiyle irkildim.
"Kızım hadi kalk,ceylan kalk hadi.Bak bu güzel kahvaltıyı kaçırmak istemezsin."
"Tamam anne geliyorum."
Saate baktım.o kadar erkendi ki 06:00'dı bi "offf" çektikten sonra kalktım ve yatağımı topladım.Abimi kaldırmak için odasına girdim.Girmez olaydım.Odası çok dağınıktı kitapları bir tarafta kulaklıkları bir tarafta,kıyafetleri saçılmiş.Koşarak abimin yatağına atladım.
"Abi hadi kalk abiii."
Uyanmayınca kulağına eğilerek ismiyle bağırdım.
"Savaaaaaaş,abiiiiş kalk ya ben seni her sabah uyandırmak zorunda mıyım."
"Ya sen nası bi kardeşsin.İnsan abisini hiç bağırarak uyandırırmı."
"Doğru söylüyosun aslında,insanlar abilerini bağırarak uyandırmaz,ama öküzse benim gibi bağırarak uyandırır."
dedim ve odadan kaçtım.Abimde arkamdan koşarak geldi.Ama tuvalete yine ilk ben girdim.Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım.Abim kapıda altına işeyecekti ama son anda girebildi.Odama gittim ve üstüme beyaz tişört,altıma siyah dar paça pantolonumu kırmızı kareli gömleğimide belime bağladım ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabılarımı giydim.Saçım uzun olduğu için at kuyruğu yaptım.Rimelimi sürdüm aylaynırımı çekip aşağıya indim.Annemler çoktan sofraya oturmuştu.Bende oturdum ve tıka basa yemeye başladım.Kahvaltımızı yapınca yola çıktık.Aslında birazda mutluydum.Çünkü sevgilimin yaşadığı yere gide ceğimizi sabah öğrenmiştim.Hatta onunla aynı okula gidecekmişim.Abim ise üzgündü çünkü onun sevgilisi burada yaşıyor.Bu yüzdende ayrılmak zorunda kalıyorlardı.Bense çok heyecanlıydım.Arabaya bindik,ve yola koyulduk. Sevgilime oraya taşınacağımızı söylemedim.Çünkü ona süpriz yapacaktım.Bekle beni yeni okul bekle beni sevgilim bekle beni yeni hayat...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalığım (TAMAMLANMADI)
HorrorGenç bir kızın güzel başlayan hayatı bir anda darmaduman olmuştur.Çok sevdiği sevgilisi onu aldatmıştır.Herşey üst üste gelince kızın pisikolojisi bozulur buda yetmez intihar eder...