Kendi kendime konuşurken arabada uyuya kalmışım.Kaltığımda hala yoldaydık ve yağmur yağıyordu.Babama
"Baba ne zaman orada oluruz.Hem ben acıktım.Biryerde durup yemek yiyelim."
"Daha 5,6 saatlik yolumuz var.Ama bu yolun üstünde çok güzel bi kebapçı biliyorum gidip bi kebap yesek mi?"
"Daha çok yolumuz varmış buna üzüldüm ama bi kebaba hayır diyemem baba."
"O zaman gidiyoruz."
"Gidiyoruz."
Babamla biraz konuştuktan sonra kebapçıya varmıştık.Annemle abimi uyandırdım.Annemin uykusu pek derin olmadığı için rahat kaldırmıştım.
"Anne hadi kalk.Bak yemek yemeye geldik.Senin en sevdiğin yemeği yemeye kebapçıya."
"Tamam.Kızım kalkıyorum.Abinide uyandır.Uyuyosa."
"Aman bırak yemesin.Anca doyar."
Annemle konuşurken birden arkamdan abim seslendi.
"Dediklerini duyuyorum."
Kendi kendime kaç ceylan kaç abin yakalarsaaa seni fena yapar. Dedim ve direk ordan tüydüm.
Restorant küçük ve çok tatlı bi yerdi.Hemen cam kenarını ben kaptım.Yemeklerimizi söyledik.Ayıptır söylemesi karnım şişene kadar yedim.Yemeğimizi yedikten sonra arabaya bindik.Telefonumla sevgilimi aradım.Bu arada sevgilimin ismini söylemeyi unuttum ismi ayaz.
"Alo...Ayaz"
"Alo...Ceylan."
"Nasılsın canım"
"İyiyim.Canım sen.
"İyiyim.Bende."
"Sana bi süprizim var hazır mısın?"
"Hazırım söyle."
"Sizin oraya geliyorum.Yani oraya taşınıyoruz."
"Aa...Çok sevindim."
"Bende.Artık uzun uzun sarılabiliriz."
"E-evet.Aşkım ben kapatıyorum hoca geldi bay."
Dedi. Ve cevap vermeme zaman kalmadan.Kapattı.Zaten telefondada pek sevinmişe benzemiyodu.Keyfi bozuktu heralde.Neyse gözlerimi kapatıp derin bi uykuya daldım.Kalktığımda araba durmuştu ve kimse yoktu.Etrafım mahalle gibi bir yerdi,gelmişizdir diye arabadan indim ve önümde çok güzel havuzlu koskocaman bahçesi olan ve üçlü dubleks bir ev duruyordu.Bahçe kapısı çok büyüktü açmakta biraz zorlandım.Evin bahçesine girdim.Annemlerde bahçedeydi.Annemin yanına gittim.
"Anne burasımı yeni evimiz."
"Evet.Burası çok güzel dimi."
"Evet çok güzel."
"Anne ama bu ev çok pahalı değilmi sencede."
"Pahalı."
"E nasıl aldınız bu evi."
"Bak.Kızım artık temelli burada yaşayacağız.Babanı terfi ettiler.Artık öyle tanışma falan olmayacak."
"Evi nasıl aldınız çok pahalı bizim o kadar gelirimiz yok ki."
"Bizim uzaktan bi emlakçı akrabamız var.Ucuza böyle nasıl bi ev buluruz diye sorduk oda bize bu evi gösterdi."
"Ne kadar?"
"100.000 tle yerine 50.000 tleye aldık."
Aslında babam evi ucuza almıştı.Yarı fiyatına indirim günü gibi.Eve girdim ve gezmeye başladım.Eşyalar biz gelmeden önce yerleştirilmişti.Bu yüzden rahattık.Sadece benim abimin ve annemlerin kalacağimiz odalar boştu.Hemen en güzel odayı aramaya başladım.Bi tane odaya girdim fakat çok beğenmedim ve biraz küçüktü.Ama ikinci odaya o kadar güzeldi ki odaya girdiğimde tam kariımda koskocman yubarlak bi pencere duruyordu.Bu oda benim dedim ve abim giremesin diye odadan çıkarken kapıyıda kilitledim.Diğer odaya baktım.Bu odada genişti.Ama penceresi yoktu,bu odayı zaten abim alır.O böyle sade odalara bayılır.Diğer odalarıda gezdim hemen hemen hepsi çok genişti.Babam aşağıdan seslendi.
"Ceylan.Hadi kızım,gel yemek yiycez."
"Tamam.Baba geliyorum."
Aşağıya indiğimde babam pizza söylemişti yanındada içecek vardı.Yemeğimizi bitirdikten sonra herkes yatağına çıkıp yattı.Bufünde böylece bitti.
EVET AEKADAŞLAR BİRDAHAKİ BÖLÜM "YENİ OKUL" ÇOK YAKINDA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalığım (TAMAMLANMADI)
HorrorGenç bir kızın güzel başlayan hayatı bir anda darmaduman olmuştur.Çok sevdiği sevgilisi onu aldatmıştır.Herşey üst üste gelince kızın pisikolojisi bozulur buda yetmez intihar eder...