Sabah uyandım.Alarmım çalmadığı için geç kaldım sandım hemen saate baktım.Bugün şanslı günümdeydim.Saat tam sekizdi,ama eminim bu şans arkasındanda bi kötülük getirir.Aşağıya indim abim çoktan kalkmış kendi kahvaltısını hazırlamıştı bile.Mısır gevreğini alıp kaseme doldurdum üstünede sütü doldurdum.Yemeğim bittikten sonra üstümü giyinmek için yukarıya çıktım.Üstüme kırmızı üstünde COOL yazan göbeğime kadar gelen tişörtümü siyah dar paça pantolonumu ve buz mavisi spor ayakkabılarımı giydim.saçımıda salık bıraktım.Okula doğru yola çıktım.Okul çok güzeldi dışının büyük bir kısmı mor ile kaplıydı.İçeriye girdim,müdür yardımcısının odasına çıktım.Bir sürü sıkıcı kural ve bilgiler falan söyledi.Haftalık ders programını aldım.Sınıfı buldum.Tenefüs bitince herkes sınıfa geldi.Yerine oturdu.Tek bi tane boş yer kaldı.Ama çocuk çok yakışıklıydı.Kendine gel Ceylan kendine gel senin sevgilin var.Çocuk siyah saçlı yemyeşil gözlü ve kaslıydı.Yanına gittim.
"Merhaba.Burası boş mu?"
"Merhaba.Sence dolu gibi mi?"
"Teşekkürler."
"Bişey değil."Gıcık bi tipe benzediği belliydi.Konuşmalarından.Hoca beş dakka sonra falan geldi.
"Merhaba,arkadaşlar.Oturabilirsiniz.Eveet sınıfımıza yeni bir arkadaş katıldı.Bize kendini tanıtır mısın?"
"Tabiki hocam."
"Arkadaşlar.Merhaba.Ben Ceylan.Çok açık sözlüyümdür.Hava atmayı egoist olmayı kendimi met etmeyi kendimi üstün görmeyi hiç sevmem.Yapanlarıda sevmem.Bana iyi davranılırsa bende iyi davranırım.Bana kötü davranana aynı şekilde muamele yaparım.10 yaşından 15 yaşıma kadar dövüş sanatlarını merak ettiğim için dövüş kurslarına gittim.Okuldaki derslerimin üstüne düşmem gerektiği için bıraktım ve evde devam etmeye karar verdim.Demem oki üşengeç bir insanım.Bu kadar hocam saolun."
"Açık sözlü olman çok güzel kızım."
"Saolun hocam"
"Neyse arkadaşlar.Dersimize başlayalım."
Ders bitmişti ve zil çalmıştı.Bahçeye inmek için sıradan kalktım.Kolumdan biri tutup beni duvara yasladı.Kim dersiniz yanımda oturan çocuk."Açık sözlü kızlardan hoşlanırım."
"Saol!"
"Bu arada çok güzelsin."
"Teşekkürler.Ama bizi biri görür böyle daha ilk günden yanlış tanınmak istemem."
"Merak etme ben bu sınıfın lideriyim.Kimseden laf çıkmaz."
"..."
Çocuk belime elini koyarak kendine beni daha çok yaklaştırdı.Kulağıma yaklaşarak"Bu arada adım savaş."
"Be-benimde Ceylan."
"Yarın saat 04:00 bizim okulun karşısında bi kafe var oraya gel tanışma fırsatımız olmadı."
Yanağımdan öpüp sınıftan çıktı.Şok içindeydim.Ona gözükmeden bahçeye çıktım.OKUL ÇIKIŞI:Çıkarken yine o savaşla karşılaştık.
"Bekleyeceğim seni.Söz verdin unutma."
"Bakarız,işim çıkarsa gelemem."
"Söz ver--dinnn."
Cevap vermeme fırsat bırakmadan gitti.Böylece ilk okul günümünde sonuna geldim.ÖNEMLİİİİİ
ARKADAŞLAR LÜTFEN OY VERİN VE YORUM YAPIN EĞER BUNLARI YAPARSANIZ SİZİ TAKİP EDECEĞİM SİZİN HİKAYENİZE OY VERİP SİZİ YORUM YAPACAĞIM.BİR SONRAKİ BÖLÜM YAKINDA SİZLERLE.SEVGİLİSİNİ SORARSANIZ O BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GELECEK...:))))OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalığım (TAMAMLANMADI)
HorrorGenç bir kızın güzel başlayan hayatı bir anda darmaduman olmuştur.Çok sevdiği sevgilisi onu aldatmıştır.Herşey üst üste gelince kızın pisikolojisi bozulur buda yetmez intihar eder...