Bir kaç ay sonra..
-Jungkook-
"Canlı yayına 10 dakika!"
Yardımcı yönetmenin seslenmesi üzerine telefonda oynadığım ve bir türlü geçemediğim oyunu sinirle kapattım.
"Umarım canlı yayında da bu surat ifadesi olmaz yüzünde, JungKook."
Kafamda dikilen Menajer Hyung'a ters ters bakarak oturduğum yerden kalktım. Beş dakika temiz hava solumak bana iyi gelecek diye düşünerekten çıkışa yöneldim.
Tam bu esnada içeriye tanımadığım bir adam ve beraberinde sarı bir kafa girdi.
"Geciktiğimiz için kusura bakmayın. Gelirken ufak bir sorunla karşılaştık da."
Yaklaşık otuzlu yaşlarında duran adam yönetmene açıklama yaparken yanındaki şahısa bakışlarım kaydı.
Kim YeRim. Namı diğer Velvet kızlarının Maknae'si.
Bu kızın programa katılacağını bana kimse söylememişti. Aslında programda olup olmaması umrumda değildi ama adı bana aylar öncesini hatırlatıyordu.
Jung Yerim ile en son olan konuşmamızın üzerinden 6 ay (?) geçmişti. Bana yolladığı son mesajdan sonra kaç defa yazmayı düşünsemde lanet gururum beni durdurmuştu.
Ama bir bakıma da gurur yapmakta haklıydım. Tanrı aşkına, ondan sadece fotoğrafını istemiştim. O ise benle dalga geçmişti!
Tamam hadi ben idoldum diye paylaşamıyordum, peki ya o? Onun ne derdi vardı?
Gözlerim hala YeRim'e takılı bir şekilde düşüncelere dalmışken bir anda bakışlarını bana çevirdi.
Gözlerimiz bir iki saniye birbirine takılı kalırken, onunkilerde ki garip bakışa anlam veremedim.
Aramızda mesafeler olsa da Sunbae'si olduğum için eğilerek beni selamladı ve göz temasımızı kesti. Bende onun gibi eğilerek selamladım ve ellerimi cebime koyup çıkışa yöneldim.
Dışarı çıktığımda koridorun sonundaki açık cama doğru yürüdüm. Sokaktan geçen insanları seyrederken bir anda aklıma gelen şeyle kaşlarımı çattım.
Olabilir miydi?
Hızla telefonumu cebimden çıkarıp Jimin Hyung'a mesaj attım. Mesajım mavi tik olduğunda endişeyle vereceği tepkiyi beklemeye başladım.
Chimchimhyung: Ne planlıyorsun Maknea?
Aklımdaki planı bir bir yazarken dudağımda sinsi bir gülüş belirdi.
Bu gece seni yakalayacağım Yerim-shi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungRi // Texting ✓
Fanfiction"Beni kandıramazsın.. Yakaladım seni Velvet kızı..." [Başlangıç: 27.06.18] [Bitiş: 13.08.18]