Genç oğlan ağzındaki maskeyi biraz daha yukarıya çekerek kafasını olabildiği kadar aşağı eğdi. Buraya gelirken farkedilmemek için kırk takla atmıştı. Fakat onun için bu hiç bir şeydi. 'Arkadaşı' Yeri'yi görebilmek için her şeyi yapardı.
Kafasını kaldırmadan etrafına bakındığında sokaktaki bir kaç kişinin bakışları ona dönünce tedirginlikle kafasını eğdi. Yeri yurduna gelmesini istememişti ama ona beklemesini söylediği yerde sokak ortası sayılırdı ve Jungkook şuanda bütün ilgi ondaymış gibi hissediyordu.
"Jungkook?"
Genç oğlan duyduğu kadife ses ile bir anda kafasını yerden kaldırdı. Kalbi alışık olmadığı bir şekilde atmaya başlarken karşısındaki, sadece gözleri görünen, kıza baktı.
İkisi de oldukça heycanlıydı. Ne diyeceklerini, ne yapacaklarını kestiren yoktu. İlk adımı genç oğlan atmaya karar verdi.
"Hoşgeldin," diyebilmişti. Ona ilk kez bu kadar yakındı. Hayata şuan doğaçlama katılıyordu.
Yeri, kafasıyla selam vererek, "Gidelim mi? Dikkat çekiyoruz." dedi. JungKook da onaylayarak yürümeye başladılar.
Kimseden ses çıkmıyordu. Gece vakti, yolun ıssız sokaklarında, yanlız kalmaları tehlikeliydi ama ikisi de bunu umursamıyordu. Sadece, yan yana olmak istiyorlardı ki, bu da olmuştu.
"Kakaotalk'ta hiç susmayan," gözlerine bakarak devam etti, "Sen misin?" Maskesi olsa da kısılan gözlerinden belliydi güldüğü. Önüne dönerek cevabını bekledi.
JungKook daha da bi heycan yapmıştı. 'Alt tarafı bir soru sordu' diye geçirdi içinden. Ama işe pek yaradığı söylenemezdi.
"Şeyy.. Bilirsin işte. Yazışmak her zaman daha kolay olur. Ne de olsa, o sırada sana bakan güzel bir çift göz yok."
Bunu dememiş olmayı diledi Genç Oğlan. Ama çok geçti. Yeri, çoktan duymuş hatta gülmeye bile başlamıştı. JungKook, maskesi olduğuna şükretti. Çünkü, kızarıyordu!
Yeri gülmeye devam ederken kafasını öbür tarafa çevirdi. Çünkü onunda Jungkook'tan bir farkı yoktu. Kızarmış yanaklarını gizlemeye çalışırken Jungkook'un kekeleyen sesi kulaklarına doldu.
"Se-seni harika bir yere götüreceğim."
Jungkook hala genç kıza bakamazken küçük olan çoktan merakla ona dönmüştü.
"Nereye?"
Yeri'nin heycanlı sesinden cesaret alan Jungkook bakışlarını kaldırarak genç kızınkilerle buluşturdu.
"Süpriz!" Gözlerini Yeri'den ayırıp otobüs durağına baktıktan sonra gülerek tekrardan genç kıza döndü.
"Ama bu şekilde yürümeye devam edersek süprizi göremeyeceksin."
Jungkook'un sözleriyle kaşları çatılan Yeri daha ne olduğunu anlamadan bileğinde bir sıcaklık hissetti. Jungkook tarafından bir anda sürüklemeye başlarken aklında sadece bileğindeki el vardı.
Heycandan delirmek üzereydi. Otobüs geldiğini belli eden bir ses çıkardığında, JungKook, Yeri'nin bileğinden eline inerek daha hızlı çekiştirdi. Yeri, Jungkook'un uzun bacaklarına yetişebilmek için resmen koşuyordu. Fakat Genç Adam, bunu henüz fark edememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungRi // Texting ✓
Fanfiction"Beni kandıramazsın.. Yakaladım seni Velvet kızı..." [Başlangıç: 27.06.18] [Bitiş: 13.08.18]