/pohled Bouřky/
Spokojeně jsem ležela s Kapkou v našem doupěti a přemýšlela o Mrakovi. Vtom se táborem ozvalo zavytí. Byla to Pampeliška a Hlíza z Větevnaté smečky.,, Prosím musíte nám pomoct! Zaútočili na nas ohniví s liškami a kojoty! Spálili nám celí tábor na uhel!" Okamžitě jsem byla na nohou a utíkala na území Větevnaté smečky. Rychle jsem zavolala na Kapku.,, Beto, bez pro Větrnou smečku budeme je potřebovat." Kapka kývla a cestou ještě přibrala i Jinovatku. Já jsem vedla celou smečku územím Větevnaté smečky. Když jsme doběhli na místo kde měl být tábor tak tam byl všude popel a všude byly slyšet bojové výkřiky. Zaútočila jsem na prvního kojota kterého jsem zahlédla. Jenže mi na záda skočil nějaký lišák a okamžitě na mě všichni zaútočili. Přivedla jsem svou smečku přímo na smrt! A teď tady umřu taky. Pak jsem zaslechla vztekle zavytí. Koutkem oka jsem zahlédla Mraka a Deště jak útočí na lišky a kojoty co se mi zakousli do zad a do krku. Na Deště se okamžitě nalepilo snad pět lišek ale Mrak je rychle odrážel svými křídly. Když už jsem se dokázala konečně postavit tak na Dešti už byla jen jedna liška. Jenže on ležel bezvládně ve své vlastní krvi. Olízla jsem mu čelo a rozběhla se za ostatními. Koutkem oka jsem pak zahlédla Ohniváka a Větévku..... Větévka měla na tváři velkou ránu která ale hodně krvácela.,, Ohniváku prosím."
,,Ne!" Zavyl Ohnivák a skočil Vetevce po krku a ta byla okamžitě mrtvá. Vyděšeně jsem prohlédla na Větévku. Najednou Ohnivák zavolal:,, ústup!" Jeho smečka a kojoti se otočili a odešli. Rozběhla jsem se k Větévčinu tělu u kterého už byl její druh Trn. Přisedla jsem si k němu. Pak už k nám přišel i Vánek a Mrak. Všichni na mýtině začali hlasitě výt. Pak jsem šla za Květem a řekla mu:,, shromáždi svou smečku a pojďte s námi." Smutně kývnul. Přitiskla jsem se k Mrakovi a zakňučela jsem na rozloučenou. Pak naše a Větevnatá smečka odešla ze spáleného tábora do tábora Bouřlivé smečky.
Pokračování příště
ČTEŠ
Bouřčina dobrodružství (Dopsáno)
FantasyVlčice Bouřka se narodí alfě a betě smečky a tím pádem se má stát alfou ale má ještě tři sourozence Ohniváka, Vaňka a Větévku. Vlastně příběh je velmi podobný budoucí knize Čtyři smečky: legenda o modrém měsíci ale s maličko jiným příběhem