Beyaz çikolatam

359 26 8
                                    

Elimde beyaz çikolatam ve Marvel filmlerimle oturup haftasonumu değerlendiriyordum.Takii biri kapımı çaldı. Açmaya çok üşeniyordum ama sürüne sürüne kapıya ulaştım. Karşımda kimse yokken kadrajıma girmeye çalışan minik bir el gördüm. Kafamı aşağı indirdiğimdeyse kulakları ve kuyruğu olan kahverengi saçlı bir kız çocuğu vardı. 

''Meyhaba ben Çhun Hei  sen Aly misin?''

(Merhaba ben Chun Hei sen Aly misin?)

'' Evet Chun, ben Aly seni kim gönderdi buraya?''

''Büyük çayibim gönderdi kedi jojukların nereye gidijeni o söyley''

(Büyük sahibim gönderdi kedi çocukların nereye gideceğini o söyler)

''Peki seni neden bana gönderdi Chun?''

Onu daha iyi duyabilmek için dizlerimi yere koydum. Bundan faydalanıp minik ve ponçik parmağını burnuma dokundurdu.

''Jünkü çen benim yeni çayibimsin, bak bunu bana o veydi.''

(Çünkü sen benim yeni sahibimsin,bak bunu bana o verdi)

Elime uzattığı su yeşili küçük kağıdı açtım. Üstünde benim adresim ve adım ayrıca sahne adım yazıyordu.

Karşımdaki küçük kıza baktım. Bej rengi kuyruğu ve kulakları vardı. Küçük pembe bir dudağı minik tatlış elleri ve üstündeki beyaz kürkle aşırı tatlı bir görüntü oluşturuyordu. Ama bu benim alabileceğim sorumluluktan çok daha fazlaydı. Ona düzgün bakamayabilirdim.

''Üzgünüm Chun ama sana bakamam''

Küçük gözleri doldu. Minik dudağı dışarı çıktı ve sesi titreyerek konuştu.''

''Ama çen bana bakmajsan ben sokakta kalıyım ve üşüyüm. Hem beni yeddeyçen kötü adamlara ditmek joyunda kalırım''

(Ama sen bana bakmazsan ben sokakta kalırım ve üşürüm. Hem beni reddersen kötü adamlara gitmek zorunda kalırım.)

Küçük dili sesinin titremesinin etkisiyle kelimeleri kavrayamamıştı. Çok tatlı bir görüntüydü.Bir anda içime doğan bir hisle:

''Peki Chun geç içeri'' dedim.

Hala dizlerimin üstündeydim.Böylece o küçük kollarını boynuma dolayarak 

''Teşekküy edelim şayip'' dedi.

(Teşekkür ederim sahip)

Kollarını boynumdan çektikten sonra çok tatlı bir kıkırdama bırakıp oturma odasında benim kalktığım yerin yanına oturdu. Çok tatlıydı. Yanına oturdum . 

''Aç mısın?''

''Hımmmm evet''

''Peki ne yemek istersin''

''Çikolataaa''

''Ama açsan önce yemek yemeliyiz''

''O çamannn kimçi istiyoyum''

(O zamannn kimchi istiyorum)

''Bu güzel fikir sonra da beyaz çikolata yeriz''

Karşılığında cevap vermedi. Yanıma geldi ve kucağıma oturup kollarını boynuma doladı.Ben de onu kucağıma aldım ve mutfağa götürdüm. Buzdolabında kimchi vardı çünkü dün gece almıştım. Onu buzdolabından çıkardım ve küçük kediciğimin önüne bıraktım. 

''Eee beyaz çikolatam ne yapmayı seversin?''

Gülümseyip;

''Biy daha söyleçene'' dedi

(Bir daha söylesene)

''Neyi?''

''Beyaj çikolatam, jok güzel çöyledin''

(Beyaz çikolatam ,çok güzel söyledin)

''Hımmm beyaz çikolatamm'',

Kıkırdadı ve tatlıca yemeğine devam etti. O ... çok güzeldi. 

Cat Girl - AlynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin