Birkaç gün geçmişti ve ben yeni bir saç rengi denemek istediğim için Chun Hei'yi birkaç saat için evde bırakmıştım. Ben geri eve döndüğümde saçıma şaşkınlıkla baktı.
"Şaçın neden beyaj, haşta mışın yokşa"
(Şaçın neden beyaz, hasta mısın yoksa""Hayır Chun, bu modayla ilgili bir şey" deyip güldüm.
"Bence şenin şaçın öyceden de güşeldi"
(Bence senin saçın önceden de güzeldi)"Chun, bir şeyler yapmak ister misin? Mesela film izleyelim!"
"Evet evet evet! Film işleyelim!"
(Evet evet evet! Film izleyelim!)Kanepeye oturduk ve Star Wars serisini baştan izlemeye karar verdik, daha ilk filmin yarısına bile gelmeden kucağımda uyuyakaldı. Film yerine onu izlemeye başladığımı fark ettiğimde üçüncü film başlamıştı, onu yatağına götürdüm ve mutfağa indim, normalde yemek yapmaktan nefret ederdim ama canım çok sıkılıyordu ve aklıma yapacak başka bir şey gelmedi, bu yüzden bende beyaz çikolatadan sonra en sevdiğim şey olan çilekli milkshake yapmaya başladım, ama sonuç mutfağı batırmam oldu, tam o sırada Chun geldi.
"Unni napıyoşun" dedi ve şaşkınca mutfağı inceledi.
"Aslında, milkshake yapacaktım ama beceremedim ve sonuç bu"
"Miykşeyk ne demek"
"Uhm, sütlü bir içecek"
"Bana da yap" dedi ve heyecanla ellerini çırptı, bense şüpheci bir tavırla
"Senin için zararlı değil mi?" dedim
Chun ise başını hayır dercesine iki tarafa salladı, hala zararlı olduğunu düşünüyordum ama "Denemekten zarar gelmez" felsefesine uyarak gidip ikimize birer Milkshake aldım.
Bu mükemmel bölüm Aly'nin eseri^-^