Banyo

144 19 1
                                    

Chun'la birlikte yaşamaya başlayalı nerdeyse 2 hafta olacaktı ve ona banyo yaptırmak dünya üzerindeki en zor iş olabilirdi. Küvete girer girmez çırpınarak küvetten çıkmaya çalışıyordu. Ve, bugün banyo günlerimizden biriydi, artık ne zaman banyo yapacak olsa benden ustalıkla kaçıyor ve ben onu yakalamaya çalışırken yorgunluktan ölecek hale geliyordum, ama bugün onu daha uyanmadan küvete götürüp orda uyandıracaktım, yani başta planım oydu ama onun yanına gider gitmez uyandı, ve planım suya düştü.

"Unnie günaydın" dedi

"Günaydın" dedim ve kaçmasına izin vermeden onu kucağıma alıp banyoya götürdüm, arkamdan kapıyı kilitledim, ama bu kez banyonun içinde koşturmaya başladı.

"Yah, Chun, uslu dur!" dedim yapmacık bir kızgınlıkla, o ise beni umursamadı

"Bak durursan bende yanına gelirim ve su savaşı yaparız, ister misin?" dedim, hemen durdu ve uslu uslu suya girdi, bunu yapmayı daha önce hiç düşünmemiştim ama daha sık yapmalıydım!

Suyu doldurduktan sonra iç çamaşırım dışında üstümü çıkarıp onun yanına girdim, en az 1-2 saat su savaşı yaptık ve sonunda banyodan çıktığımızda oldukça yorgundu. Onu yatağına yatırdım.

"Unnie yanıma gey" dedi.

Onun tatlı yüzüne bakıp gülümsedikten sonra yanına uzandım ve ona sarılıp uyudum.

Aly'nin marifetleri ile baş başa bırakıyorum sizi *-*

Cat Girl - AlynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin