Chun'la bir banyo savaşını daha sona erdirdikten sonra sohbet etmeye karar verdik. Çilekli sütlerimizi alıp oturma odasına geçtik.
''Chun sen beni nasıl buldun?''
''Büyük şayip göndeydi dedimişdim ya''
''İyi de kim o?''
Biraz durdu.Sonra daha önce hiç görmediğim bir bakışla yüzüme bakıp:
''Kedi jojukların yetimhane başkanı''
''Yetimhane derken?''
Soran gözlerle ona bakıyordum.
''Men muyaya kaşayla gelmedim. Men yetimhaneden kaçtım.''
''Nasıl anlamıyorum Hei. Peki beni nasıl buldun?''
Kulağının arkasındaki saçlarını kenara çekip Aly yazan bir dövmeyi gösterdi.
''Hei sen dövme için çok küçüksün!''
''Unni mu dövme değil ki''
''Ne o zaman''
Paniklemiştim. Karşımda üç yaşına iki hafta kalan bir bebiş kulağının arkasında adımın yazdığı bir dövme gösteriyordu.
''Men mununla doydum. Biz tedi kızlar şayiplerini möyle mulur. Tedi oylanlay işe tılsım taşıy. Tedi kızların tılsımı tulaklarının aykaşındaki işimdir.''
''Peki o kağıt adresimi nasıl buldun?''
''Şey kaçtıttan şonya sokakta moon diye biy yeyin önünden geçtim. Oyda ştajeyley panosu diye mişey göydüm çenin adın yaşıyordu. Çonya içeyi giydim. moyum kışa olduğundan düvenlik göymedi.Gömleğinde Mat yaşan biyinin pantolonunu çekiştiydim. Ona çenin menim şayipim oyduğunu ve kaybolduğumu çöyledim. Oda adreşinin yazdığı biy kağıt veydi.Takşiyi duyduyan biy adamla aynı anda mindim.Tünçü mu boyla taksi duyduyamadım. O adam inditten sonra kayıdı taksiciye uzattım ve geydim.''
''Peki para?''
''Ona moon diye biy yer vay oraya git bu tatsiyi Aly tullandı de dedim.''
''Bebeğim sen çok zekisin ama bu çok tehlikeli ayrıca yetimhaneden niye kaçtın?''
''Çünkü saf kan olduyum yani annemle babamın kedi jojuk olmaşından dolayı meni kıskanıp şürekli dövüyorlaydı.''
Gözleri dolmuştu. Sessizce başını öne eğdi ve sanki saklamaya çalışırcasına ağlamaya başladı.
''Ah beyaz çikolatam''
Onu kucağıma aldım. Minik başını omzuma gömdü ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
''Şeni şeviyoyum unni''
''Bende seni beyaz çikolatam.''
Sonra geri çekilip dudağımı öptü. Ben şaşkınlıktan iki metre açılan ağzımı kapamaya çalışırken:
''Aynata kulayının aykaşına bak unni'' deyip kaçtı.
Ben zar zor yerimden kalkıp aynada kulağımın arkasına baktım.
''OHA''
Kulağımın arkasında bu mükemmel kedi dövmesi çıkmıştı.
İçimden bir ses bu bölümü seveceğinizi söylüyor~~