Rozdział 1- Stella w niebezpieczeństwie cz.2

26 1 0
                                    

Kelly jak zawsze wrócił z chłopakami do remizy i myślał cały czas o całym zajściu z tym pożarem i nieprzytomną Stellą.


Podszedł do niego Matt i Gabby:


-Jadę do szpitala jak najszybciej zobaczyć Stellę.


-Nie możesz sam jechać- krzyknął Matt.


Kelly wsiadł do samochodu i odjechał z piskiem opon.

Po 10 minutach odezwała się Dyspozytornia i mieli wezwanie.


(Truck 81 Squad 3 Ambulance 61 Car Accident near Chicago Med 2 Person Down, 1 unconscious in Car)


-Oby to nie był Kelly w tym samochodzie!!- Powiedział ze zmartwieniem Matt.


Gdy dojeżdżali powoli na miejsce zauważyli niebieskiego Mustanga jakim jeździ Lieutenant Kelly Severide.


-Szlag by to mówiłem mu żeby nie jechał bo narozrabia.- krzyknął Casey


Po rozpoznaniu jaka jest sytuacja na miejscu zdarzenia, Casey wydał każdemu komendy a on sam zajął się Mustangiem.

Zauważył w nim Kelliego.


-Kelly, słyszysz mnie?

Brak reakcji ze strony kierowcy okazał się problemem.


-Chłopaki dajcie mi Torbę Medyczną, Kołnierz i Przygotujcie Nożyco-Rozpieracz do otwarcia zakleszczonego kierowcy.- Powiedział Casey


- Już się robi.- idpowiedział Cruz


Po przyniesieniu przez Cruza Torby i Kołnierza Ortopedycznego Casey zaczął zajmować się Kellym a dziewczyny z Ambo 61 zajmowały się osobami potrąconymi przez Lieutenanta.


-Rozcinajcie to auto. Ja założę już kołnierz i wyjmę Kelliego z auta ostrożnie chwytem rauteka jak rozetniecie.


Po 5 minutach Kelly był już uwolniony i Matt mógł się nim zająć.


-Kelly, słyszysz mnie?

-Tak, co się stało?

-Nie ruszaj się miałeś wypadek i potrąciłeś dwie osoby w drodze do szpitala i Stelli ale są stabilne. Karetki już ich zabrały.


Nagle Severide stracił przytomność. Casey sprawdził oddech i tętno. Oddech płytki, Tętno strasznie szybkie.


-Cholera on może mieć Odmę Płucną.- krzyknął Dowódca Wozu 81.

-Już jesteśmy krzyczałeś że co może mieć?

-Może mieć Odmę Płucną.

-Dobra my go przejmujemy do Ambo tam zrobimy drenaż a wy wracajcie do remizy.

-Się robi Gabby.


Po upływie 20 minut Załoga Wozu 81 i Zespołu 3 wrócili do bazy.


-Ciekawe co z Severidem

-Nwm podobno jest nieprzytomny i zaintubowany pod Respiratorem.

-Oj niedobrze.


Casey razem z Gabby wrócił po skończonej służbie do domu a tam czekała na nich niespodzianka.


Jaka dowiecie się w następnej części.


Rozdział 1 - Stella w niebezpieczeństwie!!! część 1Where stories live. Discover now