17)Aslı deme bana!!!

24 1 0
                                    

Medya:Mihrimah Çınar
Günümüz
Selin Bağ

Yağmur altındayım. Su damlacıkları vücuduma değiyor. Mavi gözlerim etrafı iyice tarıyor. Tanıdık kimse yok. At kuyruğu yaptığım sarı kıvırcık saçlarım rüzgarın etkisiyle yüzüme yapışıyor. Haziranda hava buz gibi peki."Seliiiiin" diye bağırık duyuyorum. Tanıyorum ben bu kişiyi "Seliin kalk artık iftara kadar yat sen günah yavrum günah" bu ses Salak ikizime ait lan rüyanın içine ha iyi

"Allah belanı... Vermesin" dedim sakince "Âmiiin" dedi gülerek kot pantolon üstüne gri askılı giymişti  'I love...'yazıyordu. Hemen siyah kot beyaz askılı giydim üstünde'Summer' yazıyordu. Saçlarımı at kuyruğu yaptım  üstüme kot çeketimi aldım takı takmayı sevmediğim için bir şey takmadım spor ayakkabılarımı giydim. Eda geldi çok şükür ve çıktık soğuk yüz ifademi takındım dışarıda soğuk,  normalde sıcak kanlı,  düşmanlarına dövüşcü olan Selin Bağ. Gizem depresyondaydı. O yüzden evde Eda "Poyrazımmmm" diyerek Poyraz'ın üstüne atladı Mihrimah deliymiş gözleriyle baktı Rana,  Caner,  Rüya ve Kerem oturuyordu bende mecburen Umut'un yanına oturdum. "naber Selin" dedi "Erkeklerle konuşmam Selin kurallarına ayrıkı." dedim o da kahkaha attı ve "Ben kız gibi huylarım var vak çoook iyi dedikodu yaparım, pijama partisi falan da olur, kız kavgalarına da karışırım 'Sen misin benim kankama karışana?' diye bak çok iyi insan da yorumlarım kıskancım benim kankam başkasıyla konuşamaz..." diye devam ederken sıktığım dudaklarımdan birşey koptu... Kahkaha. "Aaahh ben buz gibi kızı bile erittim"dedi " Sevdiğim seni" dedim "Eeee kanka naber?" diye ekledim.
Gizem Aslı Gümüş:

"Depresyondayımmm." diye bağırdım ve tekrar yattım. Kapı çalınınca "Gittt!" diye bağırdım. Giren kişiyle şokla açtım gözlerimi "Ne işin var burada?" dedim. "Depresyondaymışsın  Aslı" dedi gömdüğün kafamı kaldırdım ve sinirle "Aslı deme bana!!!" dedim. Ve gözlerimi kapattım

10 yıl önce

"Aslı?" dedi Mavişim daha 5 yaşındayım ben ama çok seviyorum be"Efendim maviş" dedim"bak ne aldım?" dedi elinde kocaman Cips paketini gösterdi. "Eeee çikolatam nasıl yeni keşif?" açtığım cips paketine baktım ve ağızıma bir tane attım "Mokommol" dedim ağızım doluyken konuşuyordum. O anda "Hadi oğlum gidiyoruz" dedi o da  " şimdilik elveda güzelim"

Gözlerimi açtım düşen damlaları umursamadım o günden beri kimse Aslı demez. Ateş Mavi gözlerini iyice açtı "gel" dedi ve merdivenlerden indim ve hızla konuştum "nereye?" "göreceksin" dedi

5 dakika sonra

"Hızlı sürme!" dedim çok hızlıydı arabayla gidiyorduk tabiki ve daha hızlı gitmeye başladı. Mikrop! Ve indik. Ve bir damla gözyaşı daha hızla bilekliğime baktım maviş...  "Ne oldu çikolatam 10 yıl koskocaman 10 yıl özledin mi beni?" hızla  baktım ve sarıldım "Salak neden nefret ettirdin kendinden" dedim "Çok özledim" dedi. "Ben daha çok özledim" dedim ve gülmeye başladık.
***
9 Haziran 2018
"İyi ki doğdun iyikş doğdun mutlu yıllar bana" gördüğüm paketle gözlerimi açtım

UmSe çifti başlıyor mu?
EdPo çiftinin ilişkisi nereye gidiyor?
Gizat çifti artık birbirlerini tanıyor bakalım ne olacak?
Yeni hikaye de geliyor

Acıbadem(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin