2

673 64 8
                                    

"אתה באמת סיימת בריתוק רק כי ישנת בשיעור? ואו לימדתי אותך היטב" יונגי אמר, צוחק על ג'ימין.

"הו תשתוק, השיעור הזה היה משעמם" ג'ימין גלגל את עינייו.

"מתי אתם עומדים לצאת? אני חולה מכל השטויות גייז האלה, פשוט תבקש ממנו כבר להיות חבר שלך" ג'ונגקוק לפתע קרא.

"אתה כועס כי טאה דחה אותך? בגלל שאם אתה כן, אני לגמרי מבין." יונגי צחק. הוא התעלם ממה שג'ונגקוק אמר בגלל שהוא לא גיי והוא במיוחד לא בקטע של ג'ימין.

"לך תזדיין,יונגי."

"אני בוגר ממך! איפה הכבוד, חרא קטן שכמוך" יונגי גיחך. "כולכם תראו מה יקרה לך כשאני אחזור"

"כן בטח, את נמוך מידי אפילו בכדי להגיע לברכיים שלי" ג'ונגקוק צחק.

"תמשיך לדבר ואתה תתחרט על זה בקרוב, שיני ארנב"

"כמות חוסר הכבוד בקבוצה הזאת הוא לא יאומן, ברצינות" סוקג'ין נאנח. הוא היה הבוגר מבניהם בגיל ובהתנהגות.

"לא, היונג זאת חברות. זה אהבה, זה בא ישר מהלבבות שלנו" נאמג'ון גיחך.

סוקג'ין פשוט הניד בראשו וצחק.

"כן, למישהו יכול להיות 11 אצבעות בכפות הרגליים?" טאהיונג שאל פתאום משום מקום. "אני מתכוון, יש אנשים עם יותר ממספר האצבעות הרגיל ברגליים, נכון?"

"למה אתה בכלל חושב על זה?" הוסוק שאל.

"אתה פשוט צריך להתעלם ממנו" ג'ימין צחק. "הו טאה." הו הניד את ראשו במחשבה על חברו הטוב ביותר.

"בכל מקרה, אני צריך ללכת ולעזור להורים שלי עם האוכל. אני אראה אתכם חברה ביום שני!" סוקג'ין אמר.

"ביי היונג!" כולם אמרו לו להתראות לפני שהוא התנתק מהסקייפ.

"והנה אנחנו שישה" הוסוק אמר.

"האמת חמש, בגלל שאני הולך לשחק משחקי וידאו" ג'ונגקוק גיחך. "כן, טאטא רוצה לשחק ביחד?"

"אתה לא צריך לשאול, אידיוט."

לפני שהשאר יכלו לומר להתראות שניהם התנתקו.

נמאג'ון,יונגי,הוסוק וג'ימין נשארו.

נמאג'ון הסתכל בין כולם ופשוט התנתק בלי לומר כלום.

"הוא חצוף או חצוף?" הוסוק לעג. "אני נחמד אז אני אשאר אתכם חברה אבל אני צריך ללכת בקרוב."

"זה בסדר" ג'ימין משך בכתפיו. הוא דיי קיווה שהוסוק יעזוב כדי שהוא יוכל לבלות זמן לבד עם יונגי. אבל לא היה אכפת לו, הוסוק היה מבורך לצפות בג'ימין מפלרטט עם יונגי.

"אז יונגי," ג'ימין התחיל. "התגעגעת אלי?"

"כן," העיניים של ג'ימין התרחבו "האחרון מבין כולם."

"שקרים." ג'ימין גילגל את עינייו. "התגעגעת אלי יותר מכולם."

"אני לא."

"אתה כן."

"אני לא, פארק ג'ימין"

"אתה כן, מין יונגי"

"אוקי! אני בחוץ." והנה הלך הוסוק.

"תראה מה עשית" יונגי גילגל את עינייו.

"טוב בגלל שרציתי להישאר איתך לבד."

online。 yoonminWhere stories live. Discover now