ג'ימין יצא מהמקלחת רענן ונקי. הוא התלבש בפיג'מה וזרק את המגבת שלו בתוך ארון הבגדים, יורד למטה לראות את יונגי.
"סיימת? היי, תייבש את השיער שלך, אתה תהיה חולה ככה. דיי קר ."
"לא אכפת לי"
יונגי סגר את הלסת שלו בכוח ועלה למעלה. הוא חזר למטה עם מגבת חדשה, משתדל להיות עדין בכדי לא לפגוע בצעיר. ג'ימין בהה קדימה כשיונגי עמד מאחוריו וניסה לשאול אותו משהו.
"למה היית בחוץ בגשם?"
"בגלל שזה נחמד"
"תפסיק להתבדח, אני רציני"
"כן, גם אני"
"ג'ימין!" יונגי סובב את ג'ימין אליו בכדי שהיו פנים אל פנים וג'ימין בהה בו בעיניים רחבות.
"מה יונגי? אני הייתי בפארק לפני שהתחיל לרדת גשם וכשהתחיל לרדת גשם אני החלקתי ונשארתי שם!" ג'ימין צעק.
"למה היית בפארק כלכך מאוחר?"
"אני לא יכול ללכת לפארק מתי שבא לי?"
"אתה יכול אבל זה לא מה שהתכוונתי, התכוונתי ש-"
"אני יודע למה התכוונת, יונגי." ג'ימין אמר, פוסע לאחור. "זה בגללך."
"אני?" יונגי קימט את גבותיו. "מה אני עשיתי לך?"
"אתה ברצינות לא יודע? ואו, זה נהדר. לא באמת, מדהים." ג'ימין לגלג.
"אתה יכול לומר לי מה עשיתי לא בסדר?" יונגי התחיל להתעצבן.
"היה משהו שעשית בלי שהוא היה לא בסדר, היונג?" דמעות איימו ליפול מעיניו של ג'ימין אך הוא לא העז לתת להם.
"אתה מעצבן אותי"
"אתה נישקת אותה!" ג'ימין צעק."אתה נישקת ילדה בדיוק אחרי שאתה נישקת אותי!"
יונגי השתקק מיד.
" אתה יודע כמה זה כואב לראות אותך עם מישהי אחרת אחרי שבילית את הלילה איתי? אחרי שנישקת אותי? אתה יודע כמה פאקינג אני מחבב אותך? אתה כזה טיפש?"
עיניו של יונגי התרחבו ככשמע את מילותיו של ג'ימין. ג'ימין חיבב אותו? אני מתכוון, הוא כל הזמן פלירטט איתי אבל חשבתי שזה הכל בשביל הכיף והצחוקים. הוא היה רציני?
"אתה מחבב אותי?" יונגי מלמל.
"אתה יכול להפוך ליותר טיפש, יונגי? אתה חושב שהנשיקה הזאת הייתה בדיחה? כן אני מחבב אותך. מאוד. אני אפילו אמרתי לך את זה אבל אתה נפנפת את זה."
"חשבתי שאתה כל הזמן צחקת. כן הרגשתי דברים ובכנות בהתחלה, לא חיבבתי אותך. אבל אני לא יודע מה זה היה ביום שני כשחזרתי, אני פשוט הרגשתי שונה. אתה היית שונה. אני לא יכולתי בדיוק להבין מה זה היה, אבל עכשיו? ואו, עכשיו אני יודע שאני מחבב אותך. כשנישקתי אותך, באמת התכוונתי לזה. אבל העניין היה, אני חשבתי שנישקת אותי בחזרה רק בגלל שזרמת עם הרגע. זה למה נישקתי את הילדה הזאת. חשבתי שאם אני אנשק מישהו אחר, אני אוכל לשכוח את הכאב מהידיעה שאתה לא מחבב אותי בחזרה."
"אבל עכשיו אתה יודע שאני מחבב אותך,נכון?" ג'ימין אמר, יונגי הנהן, לחייו הפכו אדומות. זה נראה בבירור בגלל הגוון החיוור של עורו. "אתה מסמיק." ג'ימין חייך.
"תודה" יונגי אמר בציניות.
"אבל למה ילדה?"
"מה?" יונגי שאל, מסתכל עליו.
"למה נישקת ילדה?"
"אני לא יודע, באמת. אולי כי חשבתי שזה יעזור לי להיפטר מהרגשות שלי אליך,למרות שאני מתעב את האוכלוסיה הנשית."
"זה די אכזרי" ג'ימין צחק.
"טוב, זאת האמת. השם שלי הוא לא סתם יונגאיי (YoonGay) בלי סיבה, אני צודק?"
"בבקשה, אל תנסה אפילו." ג'ימין התפרץ בצחוק, מנער את ראשו אל הבוגר.
"אני יודע, אני מצטער. זה לא היה מצחיק."
~
רק אני מוצאת בדיחות YOONGAY בכל מקום אפשרי?
YOU ARE READING
online。 yoonmin
Romance~כשבחור בעל שיער כתום מתאהב בחברו בעל השיער בצבע מנטה.~ הסיפור שייך ל: @whaelien ואני רק מתרגמת אותו!