-1-

1.7K 15 7
                                    

Üniversitemin 2. yılıydı. Ders tarihdi ve ben,Alice,Mary,Jessie,Andreas,Jasper,Matt'le oturuyorduk. Lanet hoca içeri girdi ve bize lanet bir ödev vereceğinden bahsetti. Tabii bu benim fazla umrumda değildi. Diğerlerinin de. Neyse ki grubumuz ayrılmamıştı ve bunun için Los Angeles'a gidecektik. Bunun eğlenceli olacağını düşünüyordum. Erkekler oteli arayıp rezervasyonumuzu yaparken biz de kızlarla hazırlanıyorduk.

Karavana bindik ve yola koyulduk. Yaklaşık 1 saat sonra mola verdik. Yemekleri sipariş ederkene kızlarla tuvalete gittik. Kapıyı kapadık ve Mary Matt'le olan gece ilişkilerini anlatmaya başladı. Biz de merakla dinliyorduk. Ben tuvalete girmek için kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu. Çünkü içeride bi kızla başka bi kız öpüşüyordu. Tamam,aşırı tepki vermiş olabilirim ama bi kızla bi kız yani. Neyse, tuvaletten çıkıp yemeğe oturduk. Yemeğimzi yedik ve gittik.

Sonunda otele varmıştık. Bavullarımızı aldık ve resepsiyona doğru ilerledik. Adam bize rezervasyonumuzun biri tarafından iptal edildiğini söyledi. Şok olmuştuk. Kim bizimle uğraşmak isterdi ki? Birbirimize şaşkınlıkla bakarken,bir adam bize doğru yaklaştı ve kendisinin bir rehber olduğunu söyledi. Yazlık evini bize kiralayabileceğini de söyleyince çok mutlu olmuştuk. Neyse,adresi aldık ve yola koyulduk. Eve gelince yüzümüzdeki bütün gülümseme kayboldu. Çünkü ev aşırı derecede korkunçtu. İlk başta geri dönmeyi düşündük fakat kalacak yerimizin olmadığını hatırlayınca mecburen eve yerleştik. Jasper,Alice ve Matt evi keşfederken; ben, Jessie, Andreas ve Mary de bahçeyi gezmeye başladık.

Alice'in Ağızından

Diğerleri bahçedeyken onları bıraktık ve Jasper'la odamıza yerleştik. Ben Jasper'la; Matt Mary'le,Jessie Andreas'la ve Bella da tek başına kalacaktı. Diğerleri de içeri girdi ve onlarda yerleşti. Bella'ya gerçekten acıyordum. Çünkü ilk geldiğiizde en çok tepkiyi o vermiş ve geri dönelim demişti. Galiba kendini yalnız hissediyordu. Nİhayet uyumuştuk.

*******

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyoruz.

Aşkın Diğer Adı : Ediz  [Askıda ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin