Arkadaşlar sonunda yb geldi aslında yb yi iki defa yazmıştım ancak ikisinde de silindi iyi okumalar :D mutimedya koyabilirsem koyarım...
bu bölümü BayKutuk'E ithaf ediyorum özür anlamında :)
Sabah uyandık ve kızlala kahvaltı hazırlamaya karar verdikı.
Ben mutfağa kızlarda erkekleri uuyandırmaya gittiler.Bende belki yiyecek bi şeyler vardır diye buzdoolabını açtım.Ve biraz şaşırdım.Çünkü buzdolabında benim tabirimle fresh foods vardı. Aslında şaşırmamın nedeni tam olarak bu değildi. Ev sahibi bize bu eve 3-4 aydır kendisininde dahil kimsenin gelmdiğini söylemişti. Açıkcası biraz tırsmıştım. Ani birçığlık sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Ne ben çığlık mı dedim . Kim çığlık atmıştı .
Sesin geldiği yöne yani Jessie ve Andreas'ın odasına koştum. Odaya girdiğimde hekes ordaydı. Ama Andreas yoktu ve yatakta kan vardı. Gerçekten ciddi ciddi kokmaya başlamıştım. Yatakta niçin kan vardı. Ama bunları düşünmek yerine Jessie'nin yananına gittim ve ne olduğunu sordum. Yanlız hala ağlıyordu. Ve bana zor bela cevap verdi.
"Andreas ... Andreas yok " dedi. Sesi kesik kesikl çıkmiştı. Ve kendini zorlayarak devam etti.
"Ona bir şey olmasından korkuyorum" dedi. Onu sakinleştirmeliydim. Gerçekten çok fena gözüküyordu.
"Sakin ol tatlım dışarı çıkmıştır" dedim ama sakinleşmişe benzemiyordu.
"o zaman yatakta niçin kan var" işte bunu sinirle söylemişti. Geçekten bu soruyu beklemiyordum. Zaten beklesem ne olur ne diyeceğiöi bilmiyordum . Saçmalamak yerine susmayı tercih ettim.
Onu yerden kaldırdım ve banyoya götürdüm.Ayakta duramıyordu. Banyoya onu soktuğum sırada ban biraz yanlız kalmak istediğini söyledi. Bende başımla onayladım . Ve kapıda beklemeye başladım. O sırada Andreas geldi . Eli sarılıydı. Bir şey demeden banyoya girdi.
***** Jessie'nin Ağzından *****
Bella dışarı çıktığında suyla yüzümü yıkadım ve kafamı kaldırdığımda sırıtan bir Andreas'la karşılaştım. Arkamı dödüm ve bir Osmanlı tokatı attım. Bir şey demesine izin vermeden ona sövmeye başladım.
"Seni adi,pislik , piç , senden nefret ediyorum." dedim. Ve ona sarıldım.o sırada kulağıma bir şeyler fısıldadı.
"Hayır etmiyorsun bebeğim" dedi. Aslında ondan nefret etmiyorum hatta onu canımdan çok seviyorum ama o an o sinirle onları söyledim.
"Neredeydin " diye sordum. Sesimi sakin çıkarmaya çalışmıştım . Bana açıklamaya başladı.
"Sabah uyandığımda yanımda yoktun bende kalktım ve pencereye doğru gittim. Elimi pencereye yasladım . Ve aniden pencere kapandı. Ve elim arasına sıkıştı. Acıyla kendimi yatağa attım. Galiba yatak biraz kan oldu. Bende arabaya gittim ve ilk yardım çantasını aldım. Arabada elime ilk yardım yaptım . Böyle olacağını düşünememiştim . Özür dilerim " dedi.
" Bir daha bana haber vermeden bir yere gitme " dedim.
Bana sarıldı ve beni anlımdan öptü. Sona beni kucağına aldı. Bu onun özür dileme şekli . Ve banyodan çıktık. Bella ve diğerleri aşağıya inmişlerdi yani öyle düşünüyorum . Çünkü Aşağıdan sesleri geliyordu. Andreas'ta bei kucağında aşağıya indirdi. ve mutfağa bıraktı. Kendisi de erkeklerin yanına gitti. Bu arada kızlar kahvaltı hazırlıyorlardı. Bende onlara yardım etmeye başladım.
******* Bella'nın Ağzından******
Andreas Jessie'yi kucağında aşağıya aşağıya indirmişti. Galiba Jessie'nin siniri geçmişti.O da bize yardım etmeye başladı. Krep kaparken merakıma yenik düştüm ve Jessie'ye sordum.
"Jessie Andreas'ın eline n'oldu ? dedim. Galiba hekes bunu beklemiş olacak ki herkes Jessie'ye baktı.
Jessie de sanki bu soruyu bekliyormuş gibi herşeyi hızlıca anlattı. Acayipti. pencere neden aniden kapandı dışarıda bu gün acayip sıcaktı.Her neyse bunları düşünmeyecektim . Zaten bir kaç gündür korkuyordum. Kahvaltının hazır olduğunu düşündüğümde salona erkekleri çağırmaya gittim.
Ve sorunsuz bir kahvaltı yaptık. Sonra ben, Mary ve Matt bahçeye cıkmaya karar verdik. Aslında Mary karar verdi . Ne buluyorsa bu bahçede , neyse diğerleride alış-verişe gideceklerini söylediler. Ve biz bahçeye diğerleride alış-verişe gitti . Biz Matt'le çimenlikte otururken Mary'de ağaçları inceliyordu. Yine.Bizde sohbet ediyorduk.
Ve aniden Mary korkmuş bir şekilde yanımıza geldi.Ve avucunu açtı.Bizde biraz şaşırdık. Tamam kabul ediyorum çok şaşırdık. Çünkü Mary'nin avucunda siyah yapraklar ve siyah bir erik vardı. İşte bu korkutucuydu. Lisede az da olsa ders dinlemiştim. Bilgilerime göre sadece cansız bitkiler yani ölen bitkiler zamanla çürüyüp siyaha dönüşebilir. Ama bunların canlı olduğunu söyleyebilirim. Hatta ballı lolipoplarımın üstüne iddiaya bile girebilirdim. Tamam bu fazla iddialı oldu.
Her neyse şuan önemli olan bunun ne olduğuydu. Ben bunları düşünürken Mary eve gitmemiz gerektiğini söyledi. Çünkü kara bulutlar çökmüştü. Galiba yağmur yağacak dememe kalmadan şiddetli bir yağmur yağmaya başladı. Bizde koşarak eve gittik.
Diğerleri de alış-verişten gelmiş salonda oturuyorladı. Yanlız buna alış-veriş demeye bin şahit ister.Çünkü sadece abur cubur almışlardı.
&&&&&&&&&&&&
Akşam hep beraber yemek yedikten sonra oturduk ve Mary bahçede olanları diğerlerine anlattı. Biz kızlar korkarken erkekler çok abarttığımızı ve saçlmaldığımızı söylüyorlardı. Biz tartışırken Alice'nin odada olmadığını fark ettim.
"Jasper Alice nerede? " diye sordum. Bu arada diğerleri birbirlerini yiyorlardı.Jaspe'da bana hemen cevap verdi.
"Odaya bir şey almaya çıkmıştı" duraksadı. Endişelenmişe benziyordu.Konuşmaya devam etti.
"Şimdiye kadar gelmesi gereki..." lafını bitirmeden yukarıdan bir çığlık sesi geldi.Bizde yukarı koştuk . Ses Alice'nin odasında geliyordu.
Odaya gittiğimizde Alice yerdeydi ve kriz geçiriyordu.Alice çok korktuğunda kriz geçirirdi.Ve şuan o krizlerden birini geçiriyordu. bunu hepimiz biliyordu. Jasper hemen Alice'nin yanına gitti ve onu sakinleştirmeye çalıştı. Dikkatinizi çekerim çalıştı diyorum çünkü Alice çabuk sakinleşmezdi. Ağlıyordu. Jasper Alice'e sarıldı ve kulağına fısıldadı.
"Sakin ol tatlım geçti... geçti" uzun uzun onu sakinleştirmeye çalıştı. Bende bu arada mutfağa su getirmeye gittim . Geldiğimde Alice sakinleşmişe benziyordu. Jasper elimden bardağı aldı ve Alice'e içirdi.
Alice kendine geldiğinde Andreas sormaya başladı.
"n'oldu? Alice"
%%%%%%
Evet bir bölüm daha yazdım . Sizce Alice'e n'olmuştur? İyi okumalar... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Diğer Adı : Ediz [Askıda ]
Teen Fiction- Telif Hakları Saklıdır- ' sevmeyi unutmuş birini sevmek sizce imkansız değil midir? ' 'peki imkansızı istemek delilik değil midir ? '