Part 1 - ijssalon
- POV Maila -
Elke vrijdag zit samen met Fiene(mijn beste vriendin) In de Italiaanse ijssalon, Talamini. dat is inmiddels wel onze traditie geworden..
'Hey Maila kijk, daar loopt die krullebol weer die je zo knap vind' fluistert Fiene. Snel kijk ik op en zie door de ruit hem lopen. Hij is zo sexy. Spierballen en schattig gekruld haar. Eigenlijk weet ik niks van hem maar toch trekt hij heel erg mijn aandacht. 'Mai, Je loopt weer eens te staren' zegt Fiene dan. 'Ja euh sorry, ik vind hem zo sexy' antwoord ik verlegen. 'Als je blijft staren word het natuurlijk nooit wat he meid. Spreek hem is aan!' Fiene heeft gelijk. Maar ik durf niet. Echt niet.
Terwijl ik in gedachte zit loopt de krullebol onze richting in. Hij gaat de zaak binnen en glimlacht naar mij en Fiene. Ik voel mezelf blozen! Hij bestelt een hoorntje met Vanille en Chocolade, Mijn favoriete smaken. Hij betaalt en gaat zitten een paar tafeltjes verderop. Fiene kijkt me grijnzend aan. 'Je bloost Maila' zegt ze lachend. 'Nou hou op Fiene!' sis ik dan terug.
Ik kan niet stoppen met staren. Hij heeft prachtige groene ogen, stoere tattoo's en zijn haar, zijn haar is echt mijn favoriet. Het staat zo cute! Ik probeer oogcontact met hem te maken, zodra hij me ook aankijkt glimlachen we naar elkaar. Zijn glimlach is echt beautiful.
Opeens gebeurt er iets wat best wel raar is. Hij geeft aan dan ik moet komen. Ik kijk achter me, daar zit niemand. Bedoeld hij mij?! Hij maakt nog een keer de beweging en knikt naar me. 'Ga dan Girl!' sist Fiene. Ik kijk haar met grote ogen aan maar sta dan rustig op en loop naar zijn tafeltje. 'Ga zitten meis' Zegt hij met een zware sexy stem. Ik ga ga op het stoeltje zitten dat aan de andere kant van het tafeltje staat. 'En hoe heet deze mooie vrouw?' Vraagt hij. Ik bloos en geef dan antwoord: 'Ik heet Maila' zeg ik verlegen. 'Wauw Maila, mooie naam!' Zegt hij met een vriendelijke stem. 'En hou heet deze mysterieuze jongen?' Vraag ik met een glimlach. 'Ik ben Harry' antwoord hij met een grijns.
- POV Harry -
'Ik ben Harry' antwoord ik met een grijns. 'Weetje dat je een heel mooi meisje bent?' zeg ik. Maila begint te blozen. 'Dankje' antwoord ze dan zacht. Maila is zo mooi.. ze heeft van die Bruine puppy ogen en lang Donkerbruin glanzend haar. 'Heb je zin om eens een keer wat leuks te doen?' Vraag ik haar dan. Ze begint te stralen en geeft antwoord. 'ja zou me heel leuk lijken!' Ik pak een papiertje uit mijn zak en een pen bij de balie. 'Wat is je nummer Maila?' vraag ik. '0623883421' antwoord ze lief.
'But i have to go Maila, ik spreek snel wat met je af!' zeg ik enthousiast. 'twas leuk om je naam te.. je te ontmoeten' zegt ze dan. Ik begin te lachen. 'see you!' 'Bye Harry' antwoord ze na. Ik loop met een big smile de zaak uit. Wauw wat is dat een leuk meisje...
-
Nou dat was hoofdstuk 1! Nog niet veel interessants maar dat komt nog wel. Dat beloof ik. Hoop dat dit boek ook een succes wordt net als mijn andere boek. Let me now what you think so far?
Follow = Follow Back
vote!
comment!
-xoxo- Marit
JE LEEST
Pregnant ft Harry Styles
Hayran KurguMaila (18) Woont gezellig samen met haar beste vriendin Fiene in een appartement. Ze is druk met haar studie. Als ze Harry (20) ontmoet word haar hele leven op de kop gezet. Ze word smoorverliefd op hem. Hij heeft zo zijn negatieve punten maar hij i...