Part 4 - Wat doet hij?!

652 48 12
                                    

Part 4 - Wat doet hij?!

- POV Maila -

En we kijken elkaar recht in de ogen aan. Ik kijk in zijn prachtige groene ogen. Hij is zo knap. damn.. Onze lippen zijn een paar centimeter van elkaar verwijderd. Hij moet vast lekker kussen. Waarom denk ik. Ik denk veel te veel. Maila kus hem, zegt een stemmetje in mijn hoofd. Maar voordat ik hem te kussen is hij me al voor.

Zijn zachte lippen raken de mijne. Hoe kan dit. Ik ken hem pas 2 dagen en ik kus nu al met hem! Het voelt goed en ik ontspan me en ga in op zijn kus. Het gaat over in een zoen. Zijn handen gaan naar mijn middel en het word een zoen met passie.

- POV Harry -

Ze zoent zo fijn.. Het voelt meteen vertrouwd. Ik leg mijn handen op haar middel en we zoenen nog even door. Als we onze lippen van elkaar halen kijken we elkaar even aan. Maila begint te glimlachen en bloos. Ahw dat is echt te schattig.. Ik glimlach ook. "Je bent een goede kisser babe" zeg ik met een grijns. Ze kijkt naar de grond en lacht. "Jij anders ook Hazza" zegt ze vrolijk.

"hoezo Hazza?" vraag ik. waar heeft ze dat woord vandaan? Zo noemen me vrienden me alleen. "oh ik ben stiekem een stalker, Je vrienden noemen je toch altijd zo?" antwoord ze. "ja hoe weet je dat?!" zeg ik vragend. Best creepy. "Nou ik heb al wel langer een oogje op je enzo..."  zegt ze verlegen. "ooh" zeg ik nochalant en ik por haar in haar zij. "heé niet doen, ik kan niet tegen kietelen" zegt ze. "Dat had je beter niet kunnen zeggen babe, nu ben je de pineut" Ik begin haar te kietelen. "ah fack hahahahahahah hou op!!!" roept ze. Ze staat op en vlucht weg. Ik sta ook op en pak haar beet. "niet weg lopen jij" zeg ik. Ze giegelt en pakt me stevig beet. "Je bent grappig en lief Hazza"  zegt ze lief. Ik glimlach. Ze is echt zo'n schatje. "Dankje babe. Ik heb nog wat voor je" Ik frumel een klein doosje uit mijn zak. Ik ga op mijn knieën.

- POV Maila -

Hij gaat opeens op zijn knieën. hij heeft een klein doosje in zijn hand. Wat??!! gaat hij me ten huwelijk vragen? is die gek geworden ofzo? Ik ken hem pas 2 dagen!! En we zijn nog hartstikke jong. Ik snap hem niet. Hij opent het doosje. Ik kijk hem verward aan. Ik Zie wat er in het doosje zit en glimlach dan. Gelukkig.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oeehhhh hoe gaat ze hierop reagerennnn? Hopelijk leuk hoofdstuk? Had al een tijd niet geschreven sawryyyy! Thanks voor alle votes en comments! maakt me erg vrolijk :) Als je een rolletje in het boek wil met je naam. Zet je naam dan in een comment en ik kies er eentje uit. Dit word en best belangrijk type!

Follow? (follow back)

Comment ❤❤❤❤❤ (doen dus)

Vote? (makes me happy)

Love Marit xxxx

Pregnant ft Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu