Part 2 - ze is geen oranje wortel
- POV Maila -
Tis inmiddels al 's avonds en ik zit op mijn bed met mijn mobiel bij de hand. Ik wacht natuurlijk op een berichtje van Harry, de leuke krullebol van vandaag. ik kan de rest van de dag al nergens anders aan denken. Fiene vond het soms nogal irritant want ik was er niet met mijn hoofd bij. Dan vrieg ze wat en had ik eigenlijk geen idee waar ze het over had.. Ik snap haar ook wel.
Buiten begint het donker te worden en ik besluit om me maar om te kleden en alvast in bed te gaan liggen. Ik doe mijn skinny jeans, shirtje en bh uit en doe ff een trui aan die bij de hand ligt. Ik heb het niet zo op van die pyjama's. Als ik in bed lig kijk ik hoelaat het is. '21:54' hmm.. Nu mag hij wel komen met dat berichtje...
- POV Harry -
Het is al laat en ik ga maar is naar boven. Mijn kamergenoot Niall ligt al te pitten. Ik denk al de hele dag aan die Maila van de ijssalon. De was zo anders dan alle andere meisjes met wie ik ooit omging. Ze was niet zo'n oranje wortel met een barbie gezicht, ja zo noem ik die meisjes. ze doen zoveel foundation op dat ze oranje wortels worden. Wat willen ze bereiken? Dat er konijntjes op hun afkomen? Rare meisjes... Anyway, ik durf haar niet zo goed een berichtje te sturen. Ja ik ben stoer maar bij haar is dat anders...
Ik lig in bed en besluit dan toch op een whatsappje te sturen. Het is al 21:54, is dat niet te laat? Naja Beter laat dan nooit toch? Well here we go...
- POV Maila -
Misschien stuurt hij me morgen pas een berichtje. Ik moet morgen vroeg op om te werken in een klein restaurantje hier om de hoek. Daar verdien ik wat bij om leuke dingen te doen en om van te leven.
Maar als ik bijna inslaap val trilt mijn mobiel hard op mijn nachtkastje. 'zzz zzz zzz' Uhg wie is dat nu weer... Maar ik kijk op mijn schermpje en zie dat het van Harry is! Yes eindelijk. Snel lees ik wat er in staat.
Hey Mooie Maila,
Sorry dat is zo laat nog een Whatsappje stuur.. Heb je zin om morgen wat leuks te doen? Zo ja dan wacht ik om 2 uur op je bij de ijssalon! Laat even weten of je kan ;)
X Harry
Oh my god! Hij noemde me zojuist mooie Maila!! Ik stap uit mijn mijn bed en begin een vreugde dansje te doen. 'oh yeah uhu oh yeah oh yeah' fluister ik door mijn kamer.
- POV Harry -
Ik twijfel maar stuur dan het Whatsappje. Ik leg mijn mobiel aan de lader op mijn nachtkastje. Nu ga ik slapen want ik ben kapot. Ben benieuwd wat ze van het idee vind dat ik in gedachte heb voor morgen. Als ze in ieder geval mee wilt... Ik duik diep onder de dekens en val inslaap
-
Zooooo weer een nieuw hoofdstuk! Hoop dat jullie het al wat leuker vinden worden. Volgende hoofdstuk over een weekje, nu weer bezig met een spannend hoofdstuk voor sexual!
Ik volg terug :)
Comment?
Vote?
-xoxo-
JE LEEST
Pregnant ft Harry Styles
FanfictionMaila (18) Woont gezellig samen met haar beste vriendin Fiene in een appartement. Ze is druk met haar studie. Als ze Harry (20) ontmoet word haar hele leven op de kop gezet. Ze word smoorverliefd op hem. Hij heeft zo zijn negatieve punten maar hij i...