Part 5 - Doe een wens!

705 47 13
                                    

- POV Maila -

Gelukkig. In het doosje ligt een muntje met allemaal bloemetjes er in gedrukt.

"ahw Hazza... " ik laat niet merken dat ik dacht dat er iets heel anders in zou zitten.. "Je dacht toch niet dat het een ring was?" vraagt Harry angstig. "uuh N-nee tuurlijk niet" zeg ik lachend. Harry lacht dan even naar me en gaat van zijn knie af. ik pak het muntje uit het doosje. "dus ehm.. is het de bedoeling dat ik er wat mee doe?" vraag ik hem. Ik bedoel hij geeft me een supermooi muntje maar wat moet ik ermee. "je mag hem in de fontijn gooien en een wens doen!" zegt hij enthousiast. Ahw dat is zo cute.. "oh wat leuk" en ik glimlach. Ik loop naar de fontijn. het bevat allemaal beelden en er liggen al tig muntjes in. Wat zouden die mensen allemaal al wat gewenst hebben?

Ik kijk even naar Harry, hij is zo knap en lief. Dan bedenk ik me wel een leuke wens voor later... Ik sluit mijn ogen. "Ik wens..." dat ik ooit zulke lieve en knappe kinderen krijg als Harry, maak ik af in mijn hoofd. Ik open mijn ogen en gooi het muntje in het water. Langzaam zinkt het naar de bodem... "En wat heb je gewenst??" Vraagt hij nieuwschierig. Ik glimlach naar hem. "Zeg ik lekker niet Hazza, anders komt mijn wens niet uit!" antwoord ik hem. Even kijkt hij verward maar dan komt er plots een grote grijns. "ja uh natuurlijk, ik was je alleen aan het testen" zegt hij overdreven. Ik weet dat hij nu heel zwaar tegen me liegt. Bij die gedachte lach ik kort. "jaaaa, uhu" zeg ik plagerig en prik met mijn vinger in  zijn zij. "Ik ken je langer dan vandaag" zeg ik er nog achterna. "Ja sinds gisteren" zegt Harry dan droog. We kijken elkaar aan en schieten in de lach. "Je bent echt een droogkloot Hazza" zeg ik als we op adem zijn gekomen. "Weet ik" en hij geeft me een kusje op mijn wang. Ik heb het gevoel alsof ik nu super rood ben en op een tomaat lijk. "Ga je mee naar mijn huis?" vraagt hij dan.

**

Sorry!! Hier nieuw hoofdstuk. Moet even snel want heb al tijd geen wifi. Ben op zeilkamp! Hopelijk leuk hoofdstuk?

Xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 17, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Pregnant ft Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu