Здравейте казвам се Кейтлин (на кратко Кейт) на 16 съм имам дълга кафява леко начупена коса и кристално сини очи общо взето това е всичко а забравих една подробност когато съм била на 2 родителите ми са ме оставили пред дома за сираци в който живея животът е много несправедлив към някои хора.
*Начало*
Събудих се в 8:00 както всяка сутрин станах измих си лицето и си облякох без чантата сплетох си косата на плитка и бързо слязох в столовата понеже закуската почваше в 9:00 а сега беше 8:50.
Днес щеше да идва приемно семейство за да осиновят дете аз не се вълнувах особено много понеже винаги взимат някое малко детенце но както и да е влязох в стола всички бяха там и закусваха аз отидох при най-добрата си приятелка(Дебора но и викам Деби)
Аз:Деби добро утро слънце
Деби:добро утро и на теб вълнуваш ли се за днес най-накрая някоя от нас може да излезе оттук
Аз:неми се вярва много добре знаеш че осиновяват от малките дребчовци
Деби: права си но все пак никога не казвай никога
Аз:мхм
Ето че приемното семейство дойде две от госпжите дойдоха и ни казаха всички момичета които са над 15г. да тръгнем с тях понеже семейството искало по голямо дете и да е момиче .
Ние се наредихме в редичка една жена и едно момче (предполагам че и е син) минаха покраи нас и ни огледаха момчето май-беше ядосано защото гледаше някак пренебрежително.
Жената отиде при госпожите и си поговориха малко а момчето не спираше да ни гледа злобно сякаш сме му направили нещо. След малко ни казаха да си отиваме по стаите. Аз влязох в стаята си и се проснах на леглото много ми се спеше но тъкмо да заспя и някой почука на вратата аз станах и отворих вратата бяха онази жена и момчето.
Жената: Здравей Кейтлин аз съм Пати а това е синът ми Дйъстини бихме искали да те осиновим ти съгласна ли си?
Аз много се зарадвах
Аз:да разбира се че искам
Пати:добре тогава аз ще отида да говоря с госпожите а през това време вие с Джъстин се опознайте
Дйъстин:Аааа не аз идвам с теб не стига че ще я търпя в къщата си ами и тук че и да се опознаваме няма да стане