İNTİKAM

2.1K 91 9
                                    

Allen  üzerime doğru eğilmiş, ellerimi sımsıkı sardığım dizlerimden ayırıp beni kaldırmaya çalışıyordu. Savaşmayı kestim ve vücudumu serbest bırakıp beni kaldırmasına izin verdim. Ellerim hala titriyordu.

Bu nasıl olmuştu hala inanamıyorum dayım ölmüştü  hayata ki  tek dayanağım ölmüştü.Annemle babam 2 sene önce trafik kazası geçirmişlerdi bu kazada onları kaybetmiştim. Bu hayata tek dayanağım  oydu.Ben  londrada, dayımla yaşıyordum.Dayım Londranın en ünlü  mafya babalarından biriydi ( RİCHARD) dayım.Dayımın ölümü, yakın bir dostu vasıtasıyla olmuş. Birbirlerine kumardan dolayı yüklü bir miktar  borçları varmış fakat ikiside ödemeyince  birbirlerini çekip vurmuşlar.Bana olaylar  böle anlatıldı ne kadar doğru bilemiyorum. Bence  çok  saçma iki insanın bir miktar para için birbirini öldürmesi. Kendi kendime konuşmaya son verdim ve odaya rağmen biraz sıcak yataktan ayaklarımı uzattım. Tedirginlikle yere değdirdim, bu alışkanlık haline gelmişti. Sanki yere bastığımda düşecek gibi hissediyorum artık yavaş yavaş eriyorum tüm sevdiklerim beni bırakıp gidiyorlar.Bu hayata tek güvencem kuzenim(Allen)kaldı birtek.Dayımdan  bize bir kaç eğlence kulübü kaldı ama ben yönetmek istemediğim için Allena devretim.Dayımın ölümüne sebep olan o kulübleri istemiyorum.Şimdi  diyosunuzdur Dayımı öldüren  adama ne oldu? Öğrendiğime göre dayımı  öldüren adamda mafya babasıymış.Adamın adı( JOHN)  adam vurduğu sırada, dayimda  hemen  adami vurmuş. Johnda dayım gibi ölüme mahkum oldu.Ama yemin ediyorumki BEN LUCY MAKER  Dayimi öldürenlerden  İNTİKAMIMI  ALICAM  NE PAHASINA OLURSA OLSUN.                                                        

BAR LOVERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin