28

132 29 11
                                    

Hiiii . Update prape ... Hehe . Vote comment dheeee hugs to y'all

- Ok ok ... Nuk është aq keq sa duket!

Thotë Ally duke u munduar të qëndronte e qete.

- Thjesht tu fik celulari . Dhe s'kemi hartë . Dhe asnjë shpirt njeriu nuk ndodhet këtu afër të na ndihmojë.

Mila qendronte pa folur duke mbajtur celularin ne duar dramatikisht sic bejne ne filma .

- Mila!!!

Ngre zërin  Ally  duke gjuajtur doren ne timon.

Mila ngre koken ngadalë.

- Dua akoma te ha .

Pergjigjet.

Ally mbeshtet koken ne timon dhe fillon t'a gjuaje lehte .


- Ally le te shkojme te kerkojme dicka ketu  afer ... Qe te na ndihmojë ... Nje restorant te hame...

Ally tund koken dhe del nga makina .
Mila mundohet te heqi rripin e sigurimit.

- Ti  qendro  ne makine se mos vjen ndonje makine policie dhe kemi probleme pastaj .

Mila tund koken dhe mbyll derën e makines .


Mila kishte gjetur ne makine nje bllok te vogël dhe nje laps . Duke pritur te kaloje koha  filloi te shkruaje ne bllok.

Data X muaji x 2018

Sot dita filloi jo dhe aq mire. Nje mjet qe njerezia kishte bere per te na ndihmuar na la ne baltë kur kishim nevojë për te.

Ka kaluar shume kohe qe kur jam larguar nga vendlindja .

Koha beri te sajen dhe ka fshire nga kujtesa akoma dhe fytyrat e njerezve me te dashur .

Jam e burgosur ne kete kuti metalike duke degjuar njerez te flasin ne nje menyre te cuditshme. 
Lart tek kutia e vogël lexon radio. Ca gjeje e cuditshme.

Me duken sikur kanë kaluar shekuj qe kur kam pare qiellin e kalter dhe pyjet e mbushura me bore.

Mund te ndjej qe fundi eshte afer. Edhe pse lapsi eshte i ri po me mbaron.

Pyes vete....

- Hej Mila erdha! Kam sjellë ushqim.

Zeri i Ally-t degjohet nga jashte makines .

Mila hedh bllokun menjanë dhe merr nga duart e Ally-t qesken e ngrohtë me burger.

- Pyeta se si te vemi për ne Elbasan ... Ve rripin e sigurimit kemi rruge përballe!

Text me (Shqip)Where stories live. Discover now