Capitolul 8.

16 3 13
                                    

Partea a II-a. În care Wolf îmi strică planurile.

Nu pot spune că nu am mai fost subestimată până acum. Asta se întâmplă când ești prințesă toți se uită la tine și te văd prea fragilă, iar când ai cu puțin peste un metru 60 – ca subsemnata – oamenii te vor crede 100% incapabilă să faci ceva. Singurele persoane din viața mea care nu m-au tratat cu mănuși până acum sunt Leo, Christian, Celestine, Elias și Wolf, frumos e că ei sunt în același timp și singurii care mă cunosc cu adevărat... Oricum, lumea are multe așteptări de la mine: "Ești o prințesă, poartă-te ca atare." " Vei conduce într-o zi Nitia! " – nu voi conduce nimic, Alexis v-a face asta. Toți se așteaptă de la mine să fiu o copie a mamei, dar fără partea ei luptătoare, să fiu o prințesă care poată o rochie și care plânge dacă își rupe o unghie. Eh, mie îmi pare rău de ei, dar eu sunt mai mult ca tata și urăsc rochiile.

Am privit superior mulțimea, asta va fi interesant! Zâmbetul meu lățindu-se.

— Bănuiesc că știți regulile. a spus femeia. În total sunt trei ture, fiecare tură este făcută de un alt concurent, aveți voie să folosit toate abilitățile mai puțin cele interzise și cele periculoase, concurentul și bakuganul trebuie să treacă în același timp linia de finish, sub orice formă, cine trece ultimul linia de finish v-a fi eliminat!

— Se vede că ești disperat! a zis Victor venind spre echipa noastră.

— Te simți intimidat de o prințesă? am spus privindu-l în ochi. Nu te teme, îți voi da șansa să fugi cat mai poți. i-am zâmbit superior.

A mârâit nervos și s-a îndreptat spre echipa sa. De Viktor e numai gura, nu este un luptător atât de bun precum se crede.

Platforma pe care eram s-a îndreptat spre linia de start. Am mers spre marginea ei Zo o strângea în mână pe Jokyna atât de tare încât încheieturile ei deveniseră albe.

— Stai calmă, totul v-a fi bine. i-am zâmbit.

Nu știu de la cine am moștenit zâmbetul, dar de cele mai multe ori am darul de a calma pe ori și cine. Ea a dat din cap și s-a calmat ușor.

— Trei, doi... unu... au strigat cei trei comentatori.

— Bakugan luptă! au strigat și primii alergători aruncând bakuganii și sărind pe umărul lor.

În timp ce Lucas își ocupa poziția așteptând ca Zo să termine turul eu priveam unul din panouri. Zo se descurca destul de bine, folosea abilități defensive și reușea să evite capcanele. Prima tură s-a terminat cu Zo pe locul patru. Am prins-o pe Jokyna din zbor și mi-am ocupat poziția. În dreapta mea stătea Viktor care îmi zâmbea superior.

— Vei pierde păpușă!

— Mhmn, ce ar fi să privești acel panou? iam arătat unul dintre panouri unde unul dintre coechipierii săi fusese prins într-un bloc de gheață. Bakugan luptă! am zis în următoarele secunde când Lucas a trecut linia de sosire.

În spatele meu a sărit și Lorelei, Nyx depășindu-ne. Am privit în față, la doar 100 de metri înaintea mea se vedea o capcană. În spatele meu mai erau doi concurenți pe care reușise-m să îi depășesc. Dar recuperau rapid, Zo reușise să nu folosească abilități de atac, dar multitudinea abilităților defensive o storseseră pe Jokyna de puteri. Cu coada ochiului am văzut cum unul din concurenții aflați în spatele meu activează o abilitate. Sfere de foc se îndreptau fix spre mine și Jokyna.

— Sari! iam țipat Jokynei în timp ce cautam o carte de amplificare. Bingo! Abilitate activată: Lumină Divină! am activat abilitatea fix după ce sferele au trecut de Jokyna, acestea mărindu-și dimensiunile și lovind fix declanșatorul capcanei.

ImperfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum