7

299 24 14
                                    



"Ne mükemmel bir Theo ama"

Evet Theo kendine aynada bakıp iltifatlar ediyordu. Alışın buna


"Kendine iltifat etmen biterse okula gidebilir miyiz"

Kira artık yılmıştı. Gençler dağılın haklı kız.


Bu iki değişik sabah sabah evime gelip beni okula götürmek istemişlerdi ancak her şey Theo nun aynayı görmesi ile başladı. İnanamayan gözlerle aynaya baktı ve sonra kendine övgüler yağdırmaya başladı.



Kapının çalmasıyla kapıya gittim. içerden hala theonun sesleri geliyordu.


Allah'ım neden ben neden



Kapıyı açmamla stilesin üzerime atlaması bir oldu.


"Selam kızıl biliyorum beni çok özledin ah tatlım o kadar haklısın ki çünkü bir stiles stilinski kolay bulunmuyor inanır mısın akşamdan sabaha kendimi görmuyum kendimi özlüyorum"

Stiles e değişik bakışlar atarken Theo şaşkınca stilese yaklaştı ve yüzünü avuclarinjn içine aldı.

"Bende"

Ne Theo neden stilesi özlüyordu. Neler dönüyor burada yardım isteyen gözlerle kiraya baktım o ise buzdolabımı talan ediyordu.


Tekrar kapı çaldı

Bitmediniz bitmediniz



İsacc?

Gel bir sen eksiktin


"Selam kızıl Allisona ulaşamıyorum senin bilgin var mı aa stiles kankam ve salak Theo"


"Sen kime salak diyorsun" theonun kalbi kırılmıştı...

"Sana" stiles çok düz bir cevap vermişti.

"Tamam" diyip yaşamına devam eden Theo beni her gün şaşırtıyodu.


"Atkılı kıvırcık naber seni 7383838 gündür görmüyorum"

"Daha dün birlikteydik stiles"

Stiles hiç isacc e bakmadan yanıma geldi.


"Gel hadi hasret giderelim"

Bu çocuk neden beni salmıyordu.

"Beni sal beni sal"

Kapı çalmıştı



İçimdeki çığlık atma isteğine son verip kapıyı açtım.


"Selam kızıl biz geldik" Allison ve scott aynı anda konuşmalardı.



"Sen kimsin de benim sevgilimle geziyorsun yamuk çene"

"Hooop orda dur atkılı marul o benim kankam" diye saçma savunusa giren Theo



"Sus lan egostar yamuk çene senin kankansa atkılı kıvırcık da benim kankam" diyen stiles


Hiç birinizi tanımıyorum havaları ile kaçmaya çalışırken kapıda maliayı gören ben.






Yıllar yıllar sonra yb geldi iyi okumalar.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızıl CivcivHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin