Part 2

44 1 2
                                    

Mrs.Jung:Eunji-ahh,bangun sayang dah pagi ni.Pergi mandi cepat nanti kamu lambat pula pergi first day sekolah kamu.(arah Mrs Jung yang bangunkan Eunji yang berada di atas katil)

Eunji pun bangun dari atas katilnya dan pergi ke kamar mandi untuk bersihkan  dirinya.Selepas itu bersiap memakai uniform sekolah.Rambut dia di biarkan lepas di atas bahunya dan pergi turun ke bawah.

Rambut dia di biarkan lepas di atas bahunya dan pergi turun ke bawah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eunji:Annyeong omma appa.*tarik kerusi dan duduk di tempat meja makan*

Mr.Jung:Eunji kamu pergi sekolah nak jalan kaki atau nak appa hantar?

Eunji:Hmmm tak ape lah,Eunji nak jalan kaki.(Kata Eunji menolak pelawa appa dengan sopan)

Mrs.Jung:Eunji dah cepat makan.

Eunji:Nae omma.

Eunji pun keluar dari pintu depan rumahnya dan berjalan ke sekolahnya.

*International Spark Academy*

Hari ini ialah pembukaan sekolah yang cuti sebulan.Eunji pun telah sampai di depan pagar sekolah tersebut dan meneruskan jalan untuk pergi ke kelasnya iaitu 2 Orion.

*Di 5 Orion*

Keadaan dalam macam biasalah bising.
Apabila dah buka sekolah semula.Eunji pun telah sampai di kelasnya dan duduk di tempatnya bersebelah dengan Naeun.

Naeun:Annyeong,Eun!Wehh rindu kau...kau pergi mana masa cuti sem?
(Kata Naeun kepada Eunji yang lama tak jumpa)

Eunji:Alah baru 1 bulan bukannya 1o tahun...Aku tak ada pergi mana mana masa cuti pun.Aku nak rehat puas-puas dan nak fokus kat study.

Naeun:Ihh bosannya.Aku nak tanya ni?

Eunji:Hmmm cakaplah.

Naeun:Kau dah boleh lupa kan dia?

Ok sekarang ni otak Eunji seperti beku apabila Naeun tanya pasal tu.Berat mulutnya untuk berkata pasal itu.

Eunji:Hmmm aku pun tak tahu.Aku belum move on sepenuhnya lagi tapi aku akan cuba lakukannya.(ujar Eunji dengan perasaan hatinya yang masih belum lupakan Chanyeol sepenuhnya)

Naeun:Oklah macam tu...Aku harap kau dapat move on dari dia.

Eunji:Aku pun berharap macam tu.
(Ujar Eunji dan melarikan pandangannya kearah dan ternampak seseorang yang baru masuk ke dalam kelas,orang itu ialah Chanyeol.)

Eunji:Haishhh pabo kenapa lah muka dia yang awal awal aku jumpa?!(Eunji merengus kasar apabila ternampak Chanyeol berpegang tangan dengan Hyuna)

Naeun:Kenapa ni?Oh....Aku pun rasa menyesal pula nampak pabo tu di dalam kelas ni.Ehh dah lah Eunji jom pergi kantin...Aku rasa menyampah jer tengok pasangan sweet macam beruk kat Zoo.

Mereka berdua pun bangun dari tempat duduk untuk berjalan keluar dari dalam kelas dan menuju ke kantin.

/Skip/

Crush with your Ex(Chanji)Where stories live. Discover now