Capitolul 2

5K 98 6
                                    

S: Frank Brown. Cel mai mare dușman al meu .
K: Brown ? Imi sună cunoscut .
A: Acum că mă gândesc și mie la fel . Oare de unde îl știm amândouă?
S: Poate ați auzit că e cel mai mare mafiot , e foarte periculos , mulți polițiști au vrut să îl prindă dar nu au putut .
A: Sef , ai vreo poză cu el?
S: Uite.

K: L-am mai văzut data trecută când a dat buzna aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

K: L-am mai văzut data trecută când a dat buzna aici.
S: Dacă îl vedeți să vă feriți de el .
A: Am înțeles,mai ai treabă cu noi ?
S: Nu , puteți pleca , aveți mate grija și Abby , bun venit în mafie.
A: Mă bucur să fiu aici .
S: Pa fetelor .
K,A: Pa șef!
Cele două ies din birou si cobor scările, la etajul 1 era o ușă deschisă.
A: Ce e aici ?
K: Sala de sport , aici ne antrenăm .
A: Hai și noi.
K:Nu trebuie să ajungem acasă?
A: E devreme .
K: Bine hai putin box și după mergem .
A:Ok.
Mergem , ne descaltam și ne punem mănușile în mâini, intrăm în ring si încep să lovesc , o pun pe Kim în 3 minute , predându-se .
K: Unde ai învățat atât de bine să te bați ?
A: Să îți aduc aminte că părinții mei erau în mafie și ca de la ei stiu tot ?
K: O să devii mai bună ca toți iti garantez.
A:Nici chiar așa.
K:Nu glumesc .
A:Mergem ?
K: Ok , hai .
Iesim din clădire și ne îndreptăm spre mașină, ne urcăm , Kim la volan și eu în dreapta ei .
K: Ma bucur că de acum faci parte din viața mea întunecată, asta ne va unii pentru totdeauna .
A: Așa va fi . Ști ce vreau să fac mâine după școală ?
K: Ce ?
A: Sa trag cu pistolul.
K:E ceva ce nu ști să faci ?
A: Să atrag băieții.
K: Nu ai ales bine capitolul , toți sunt în limbă.
Am ajus în fața casei mele, îi urez noapte bună și intru în casă, urc la etaj , îmi fac un duș, ma schimb în pijamale și mă pun în pat , mă uit la ceas si vad ca e 02:10 minute , la somn , mâine școală.
Mă trezesc din cauza alarmei  , ma duc la baie , îmi fac un dus de 15 minute, și igiena personala, ies din baie și intru in dressing unde ma îmbrac cu :

Merg în bucătărie, îmi iau un măr și cobor în parcarea subterană, îmi iau Range Rover-ul și pornesc spre școală, când intru pe poarta liceului toți se uitau la noua mea mașină

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg în bucătărie, îmi iau un măr și cobor în parcarea subterană, îmi iau Range Rover-ul și pornesc spre școală, când intru pe poarta liceului toți se uitau la noua mea mașină .
Cobor din mașină și o vad pe Kim venind spre mine. 
K: Frumoasa mea !
A:Fata mea !
Intrăm împreună în liceu și toți ochii sunt pe noi. 
A: Ce ai prima oră?
K: Chimie, tu ?
A: La fel, haide .
Intrăm în clasă și ne așezăm în bancă , în spatele nostru se așează Eduard împreună cu prietenul lui Alan .
Ora începe iar profesoara ne aduce testele , am luat 10 , ca întotdeauna. 
După oră mergem la cantină, ne luam cate o felie de pizza , un suc și ne așezăm la o masă. 
K:Ai văzut ce frumos e Allan ?
A: Nu am fost atentă. 
K: Haide , e foarte drăguț. 

Iubire periculoasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum