E:Iubito aceasta este casa mea , adică a părinților mei .
A:Iubitule este superba !
E:Haide sa intram .
Ma ia da mana si ne îndreptăm spre intrare , usa este deschisă de către un bărbat în jur de 28 de ani .
Barbatul:Bun venit domnule Eduard, doamna !
E: John , unde sunt părinții mei ?
J:În sufragerie!
E:Mersi .
Intrăm si mergem pe un coridor imens , Eduard deschide usa cea mare de catifea roșie.
Intrăm si ii vedem pe părinții lui stand pe fotolii , bandu-si cafelele .
E:Mama ,tata ea este iubita mea Abby , Abby-mama Cate și tata Frank .
A:Imi pare bine de cunoștință.
C:Si noua draga , esti cea mai frumoasă dintre toate iubitele pe care le-a avut Eduard.
E:MAMĂ!
C: Scuze scumpule.
F:Bine ai venit!
A:Bine v-am gasit.
C:Ce beți dragilor ?
E,A:Cafea.
Cate o striga pe servitoare si ii spune sa ne faca 2 cafele si sa aduca prajituri .
Mama lui Eduard este atât de drăguță cu mine . Ne intelegem foarte bine .Și cu tatăl lui ma inteleg bine dar pare un om rece.
În timp ce bem cafelele Cate îmi povestește ce nazdravanii făcea Eduard cand era mic . Imi place atat de mult sa o ascult .
Băieții au urcat la etaj , au zis ca au putina treaba si au plecat .
După ceva timp isi fac si ei apariția.
Începem să povestim toți.
F:Deci Abby cand o sa iti cunoastem părinții ?
M-am întristat, voiam să fie langa mine dar mai ales cum sa le zic ca au murit ,nu puteam sa ii spun ca el ia omorât .
E:Gata iubito sunt aici . Nu te voi lasa niciodată .
C:E totul bine ?
E:Părinții împreună cu fratele ei au murit într-un accident acum 4 ani .
F:Imi pare rau nu stiam .
C:Si cine te-a crescut ?
A:Eu , am crescut singura .
E:A crescut singura într-o casă imensă .
C:Bravo , sunt mândră de tine , poti sa imi spui mama .
A:Mama ... si imi da o lacrimă.
C:Mama e langa tine scumpa mea .
Se ridică si vine sa se aseze langa mine mangaindu-ma in par si stergandu-mi lacrima.
E:Eu trebuie sa imi mai iau niste haine, iubito vi sa ma ajuți?
A:Sigur iubitule!
Urcam pe scările de marmură si mergem pe coridorul cel lung până în capăt, intrăm si ii vad camera . Toată mobila lui era neagră, culoarea mea preferată.
A:Iti ador camera .
E:Stiam ca o sa iti placa , acum ca ai vazut o vino .
Iesim din camera si intram in cea de langa unde era dressing-ul .
Il ajut sa împacheteze hainele , am umplut 2 valize.
Vreau sa il ridic si mi-l ia din mana .
E:Sa nu te prind .
A:Dar vreau sa te ajut .
E:Ma descurc iubito .
Coboram pe scări si le ducem la intrare pentru că Josh sa le duca in masina .
E:Duci astea in masina si imi trimiți jumătate din mașini si 3 motoare la adresa asta ...
J:Sigur domnule . Cate masini ?
E:Păi Abby are parcarea mare deci trimite-mi 30 din ele si cele 3 motoarele preferate .
J:Am inteles.
Mergem, ne luam la revedere de la părinții lui si plecam .
Intrăm în casă și ma sărută sălbatic, din ce in ce mai pasional ma ridică în brațe și îi cuprind abdomenul cu picioarele .
CITEȘTI
Iubire periculoasă
RomanceEa - Abby, fata cuminte și deșteaptă, devine regina curselor și șefa mafiei El - Eduard, regele șoselei, capul celeilalte mafii . Se îndrăgostesc unul de celălalt, dar vor putea fi împreună din cauza clanurilor ? Citiți și veți afla , doar în Iubi...