Capitolul 11

2.2K 59 0
                                    

Iese nimeni alta decât Giulians.
E:Giulians ce cauți aici? Credeam ca ai murit ....
K:Moarte ei a fost înscenata, nu mai face parte din Mafie, acum este doctorita si si-a schimbat identitatea.  Este Margaret.
M:Da , mafia mea a fost buna cu mine , dar ce i-ati facut voi lui Aron este ingrozitor . Si ce cauti aici ?
E:Iubita mea este înăuntru.
M:Ce ? Abby este iubita ta ?
E:Da și?
M:Mafiile stiu despre asta ?
E:Acum 6 ore pana sa ajungem la spital am aflat si eu .
M:Ei bine am incercat sa fac tot ce pot pentru Abby dar...
E:Dar ce ?
M:Am facut tot ce am putut dar nu l-am putut salva pe Erick ...
E:Ce ? Cum nu ai reusit ? Ce doctor esti tu ? O sa te omor chiar acum !
Ma îndrept spre ea nervos spre ea dar Allan vine si ma tine sa nu pot ajunge la ea .
Al:Frate calmeazate .
E:Cum sa ma calmez ? Băiatul meu nu mai e , numai din vina ei ca nu sa străduit cat trebuie. 
M:Vina mea ? Eu am facut tot ce am putut , tu esti de vina ca ai tras în ea !
Are dreptate este numai vina mea .
K:Si Abby ?
M:Este în comă, chiar dacă copilul a murit , glonțul a ajuns până la organele ei . Putem doar sa speram si sa vorbim cu ea ca sa se faca bine.
K:Putem sa o vedem?
M:Astăzi nu , veniți mâine. 
Margaret vrea sa plece dar ma duc si o prind de braț. 
E:Imi pare rau ca am reacționat asa , ai dreptate , e numai vina mea , nu o sa spun nimănui din Mafie ca trăiești. 
M:Multumesc Eduard , dar acum trebuie sa fim toti puternici pentru ea .
Ma bate pe umar si dispare pe holul spitalului. 
Al:Haide Eduard, hai acasă.
E:Eu stau aici !
Al:Nu avem ce să facem aici , venim maine la prima oră. 
E:Nu vreau acasă. 
Al:Atunci dormim în seara asta la Abby acasă.
E:Asta da .
Iesim din spital nu inainte sa ii  șoptesc iubitei mele sa se trezească si sa aiba  grija de ea .
Intrăm în masina ei , cea cu care am venit si pornim spre casa ei.
Mergem timp de 15 minute si ajungem in fata casei , intrăm si la intrare ne întâmpină King .
E:Hei băiete, va fi bine, iti promit .
Merg in bucătărie si ii pun mâncare si apa in bolurile sale .
Imi iau o sticlă de vin și pachetul de țigări și ies in curtea din spate .
Imi deschid sticlă si incep sa beau , scot o țigară din pachet si o aprind . Incep sa trag fim in piept atât de repede si de nervos , dar in acelasi timp supărat .

Am fumat deja jumătate de pachet , sticla este aproape goală, stau pe jos , langa mine sunt doar chistocurile aruncate , stau la fel ca un copil care și-a pierdut cel mai bun prieten, dar am pierdut mai mult de atat , mi-am pierdut copilul , am pi...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am fumat deja jumăt
ate de pachet , sticla este aproape goală, stau pe jos , langa mine sunt doar chistocurile aruncate , stau la fel ca un copil care și-a pierdut cel mai bun prieten, dar am pierdut mai mult de atat , mi-am pierdut copilul , am pierdut iubirea lui Abby , o sa ma urască fiindca Erick nu mai e , doar sa se trezească, mai bine nu vorbeste cu mine decât să stiu ca nu mai e , daca se va întâmpla ceva cu ea viata mea nu mai are sens .
Apare Allan pare atât de îngrijorat.  Se așează langa mine si fumează o țigare. 
Al:De ce faci asta ?
E:Ce fac ?
Al:Te distrugi.
E:Nu fac asta , doar fumez de nervi si supărare in acelasi timp.
Al:Si băutura? Pentru ce bei ? Sa te imbeti sa dormi pe afara ?
E:Si ce să fac ?
Al:Sa te liniștești, Abby are nevoie de tine, nu sa stai pe aici .
E:Ai dreptate .
Al:Du-te si fa un dus si bagate la somn .
E:Bine stai sa fac curat .
Ma aplec dupa chistocuri si ma apuca de braț. 
Al:Strâng eu , du-te. 
E: Mersi frate. 
Intru in casa , urc scările si ajung in dormitor , închid usa si ma lipesc cu spatele de ea . Avem atâtea amintiri aici ...
Intru in baie si fac un dus , cand ies , în minte imi vin amintiri cu noi . Ma așez pe pat , patul asta care mi-a adus atâta fericire :

Ma întind in pat și încep să plâng, niciodată nu am plâns pentru cineva sau ceva dat Abby este mai  importanta ca orice , e tot ce am

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma întind in pat și încep să plâng, niciodată nu am plâns pentru cineva sau ceva dat Abby este mai  importanta ca orice , e tot ce am .
Plânsul si vinul isi fac prezența si adorm .
Ma trezesc, am visat-o pe Abby , a fost cel mai frumos vis .
Merg si imi fac dus , ma îmbrac cu hainele care mi-au rămas din întâmplare aici si cobor jos .
Allan si Kim mancau , eu i-am pus mâncare lui King si m-am așezat si eu la masa cu ei .
K:Acum ce facem?
E:Eu merg la spital. 
Al:Si daca nu te lasa sa intri?
E:Voi face orice doar ca sa o vad si sa fiu langa ea.
Al:Vrei sa venim si noi ?
E:Ma descurc . Am o rugăminte la voi .
Al :Spune .
E:Va duceți la mine sa imi luati haine si o parte din mașini? Vreau până isi revine Abby sa stau aici .
Al:Sigur frate .
După ce termin de mâncat merg si ma joc putin cu King , este trist si el simte ca ceva nu e bine .
Merg in garaj si iau masina de ieri si pornesc spre spital .
Ajung si intreb de ea , imi spune ca este la terapie intensivă, dar nu are voie nimeni la ea .
Merg direct in biroul lui Margaret .
E:Margaret trebuie sa faci ceva !
M:Ce sa intamplat Eduard ?
E:Vreau sa o vad , dar nu am voie .
M:Imi pare rau Eduard mai trebuie sa treaca cel puțin 10 ore .
E:Trebuie să faci ceva te rog, are nevoie de mine .
M:Eduard eu ...
E:Te rog , vreau sa o vad , am nevoie sa vorbesc cu ea ii va face bine , te rog .
Imi dau lacrimile , niciodată nu m-am rugat de cineva atât de mult , adica deloc , mi-am luat ce am vrut sau mi sa oferit orice .
M:Bine , dar doar 10 minte .
E:Da , promit . Multumesc .
M:Doar ai grija ce ii spui , ea aude tot.  Să nu îi spui că Erick nu mai este , asta iar face si mai mult rau.
E:Nu spun nimic stai calma .E tot ce am nu îi voi face rau.
Iesim din cabinetul ei , imi da un halat si mergem spre salonul unde era iubita mea.
Intrăm iar iubita mea sta întinsă pe patul din mijlocul camerei .
Este atât de frumoasă, mi-a fost atât de dor de ea .
Este conectată la atatea aparate, imi vine sa i le dau pe toate jos si sa o iau in brate sa fim doar noi doi.
M:Doar 10 minute .
E:Am inteles .
Margaret iese din salon si eu merg si iau scaunul de la masa așezată langa perete , pun scaunul langa pat si ma asez .
O iau de mana stanga si i-o sărut. 
   Bună iubito , eu am venit , sunt aici , tu când vi ? Imi pare rau ca te-am supărat atât de tare , imi pare rau ca am fost un bou , din cauza mea esti aici , tu esti tot ce am , fără tine nu pot trăi te rog revinoti , hai sa o luam de la început, sa fugim in lume , nu ne pese de ce zic restul . Eu sunt aici, te astept , iti revi cat mai repede , te iubesc enorm Regina mea!

Ma uit la ea si vad o lacrimă căzând pe obrazul ei .
Ii sarut mana , ii sterg lacrima si o sărut pe frunte .

O sa mai vin , ai grija de tine Regina mea !

Ies din salon si o vad pe Margaret pe hol . Merg si o iau in brate . E surprinsă cand vede .
E:Multumesc!
M:Cu plăcere. 
E:Sa ai grija de ea te rog . Asta e numarul meu daca se intampla ceva , nu conteaza ora , ma suni . (Spun intinzandu-i cartea mea de vizita )
M:O sa am mare grija .
E:O sa vin zilnic, acum trebuie sa plec . La revedere .
M:Pa Eduard.
Ies din spital si ma îndrept spre masina . Intru si conduc cu 300 km/h.
În 15 minute ajung la ...

Iubire periculoasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum