Mă trezesc , ma simt atât de obosită .
Merg in baie , imi fac rutina zilnică, un dus , merg in dressing , ma schimb în ceva lejer pentru casa .
Cobor la bucătărie, mănânc cereale cu lapte . Ii pun lui King apa si mâncare.
M-am gândit să imi dedic ziua asta mie .
Dupa ce mănânc, strâng masa , spăl vasele , imi iau cutia cu înghețată, o punga de chipsuri si o sticlă de suc si merg in sufragerie unde ma uit la 3 filme .
Este ora 16:40 , merg in camera , iau cheia de la camera mea preferata . Pun amprenta , intru , descui sertarul biroului cu cheia , apare usa in spate , intru si vad pistoalele mele .
Mi-a fost atât de dor de ele . Le sterg pe fiecare in parte , termin , închid usa , închid sertarul , usa din nou si duc cheia in seiful din camera mea știut doar de mine unde se află.
Merg in garaj si imi repar unele mașinile .
Dupa ce termin merg in camera mea si ma asez in pat , telefonul începe să sune . Il iau de pe noptieră și vad ca e Kim.T.î.
K:Buna Abby.
A:Buna Kim .
K:Esti bine ?
A:Da, de ce nu as fi ?
K:Păi azi nu te-am văzut deloc si nici nu am vorbit .
A:Mi-am dedicat ziua mie ,m-am uitat la filme, am reparat mașinile .
K:In seara asta este o petrecere vi ?
A:Da , unde ?
K:Iti trimit imediat adresa .
A:Bine astept te pup.
K:Pa , pup.T.î.
Merg, imi fac un dus lung, imi usuc parul, merg in dressing si imi aleg rochia, ma machiez , imi îndrept părul, caut cutia cu cercei in sertar si dau peste bratara pe care am primit o de la Eduard .
Stiam ca am pierdut o, cum a ajuns aici ?
Imi pun cerceii , iau brățara, o arunc in geanta , imi mai iau bani , pistoul nelipsit si telefonul.
Ma înalt cu pantofii .
Închid usa de la camera mea , cobor scările, merg in parcarea subterană si imi iau masina .
Ma uit pe adresa, se află la 20 de km. Ajung acolo si ma dau jos din mașină .
Inconjor masina si ma asez lângă ea , închid ochii si cu mana in sold imi adun toate puterile.Imi iau geanta si intru . Intru in casa si vad masa unde se află Kim si Allan , merg la ei .
A:Hei.
K:Buna .
A:Ce faceti?
K:Bine tu ?
Al:Te simti mai bine?
A:Putin .
K:O sa fi bine .
A:A cui este casa?
Aud un băiat vorbind in spatele meu .
D:A mea .
Ma întorc si ii sar in brate .
A:Dylan!!
Il sărut pe obraji si ne așezăm la masă.
D:Chiar eu .
Dylan este un foarte bun prieten din copilărie, cand aveam 13 ani a trebuit să se mute cu părinții in Italia si nu am putut tine legatura , eram atât de apropiați.
A:Ce faci? Cum esti ?
D:Eu bine, dar tu ?
A:E mai complicat .
D:Ai timp sa imi povestești.
A:Cand te întorci?
D:D-abia am venit, vrei deja sa plec ?
A:Nuuu. Doar întrebam.
D:Păi m-am mutat aici , mia fost prea dor de voi doua.
A:Rămâi? Uraaa!!!
Dylan sa facut atât de frumos, nu mă mir că are toate fetele la picioare .Este ca un frate mai mare . Chiar dacă are 20 de ani și e mai are cu 2 ani , ne intelegem atât de bine .
D:Te-ai facut atât de frumoasă.
A:Mersi , si tu esti atât de frumos .
D:Am auzit ce sa intamplat cu părinții tăi, imi pare atât de rau , erau atât de buni la fel si John imi era un prieten foarte bun .Condoleante .
A:Mulțumesc.
M-am întristat putin si ma luat in brate .
D:Sunt aici de acum promit .
A:Mulțumesc.
Imi amintesc cand si Eduard imi spunea asta dar ma lasat , Dylan nu este asa , il stiu din copilărie mi-a fost mereu alături chiar am incredere in el .
D:Vrei ceva de băut?
A:Un suc , sunt cu masina .
D:Mereu ai grija de tine .
Pleca si revina dupa cateva minute cu 2 pahare de suc pentru mine si Kim si 2 pahare de bere pentru el si Allan. Se inteleg asa de bine ei doi.
Iau o gură de suc si imi aduc aminte , pun paharul jos si il intreb .
A:Laurențiu ce face ?
D:Pe aici , sigur cu vreo fata .
A:Este fratele tau nu mai fi rau.
D:Chiar nu sunt, o zi cu una , a doua zi cu alta , imi e milă de ele . Eu vreau relatie de durata. Nu mai am de 4 luni .
A:De ce ?
D:Păi am fost un an împreună si sa enervat ca nu am cerut o si a plecat .
A:Imi pare rau .
D:Nu-i nmk. Uite ca vine Laurențiu .
Laurențiu e cu 2 luni mai mare decât mine , nu am ce zice si el e frumușel, dar nu se compara cu Dylan .
L:Abby!
Ma ridic si il iau in brate.
A:Lau!
L:Ce faci ? Doamne ce frumoasă te-ai facut!
A:Mersi si tu !
Își trage un scaun si se așează în capătul mesei.
L:Abby , Kim ce dor mi-a fost de voi.
K:Si noua .
L:Ce ati mai facut?
A:Prea mult de povestit . Deci băieți? Părinții voștri?
D:Au rămas în Italia, eu am terminat studiile si o sa dau la facultate , iar Laurențiu mai are un an de liceu .
A:Vi in liceu cu noi .
L:Normal.
K:Si băieți este superba casa .
D:Este doar închiriată, speram sa stiti vreo casa de vanzare .
A:Este una a 2 străzi distanța de mine .
D:Perfect, atunci vin maine sa o vad.
Ne distrăm atât de bine. Am dansat si am ras atât de mult . Nu m-am mai distrat asa de ani.
Începe o melodie lenta iar Dylan ma invită la dans . Accept.
Dansăm lent pe ritmul melodiei , vals.
Deodată vad cum cineva țipă din spate : Ia-ti mana de pe ea sau te omor !!!Ma intorc si vad venind spre noi nervos Eduard .
Ajunge lângă noi , ne desparte din dans si il ia nervos pe Dylan si il duce lângă perete .
Merg repede si ma asez in fata lui Dylan .
A:Ce cauti aici Eduard ?
E:De ce ii iei apărarea?
A:Te-am întrebat ce cauti aici nu ma face sa ma enervez !
E:Ti am urmarit telefonul si am văzut că esti aici asa ca am venit .
A:Ce ai facut ?
D:Tu cine esti ?
A:Dylan rezolv eu , revin .
E:Nu revi , o sa ...
A:Taci !
Merg imi iau geanta si ies afara in urma mea fiind Eduard .
E:Imediat sa imi spui cine e ala !
A: Nu e treaba ta !
E:Ce cauti aici la ora asta ?
A:Ma distrez , nu am voie ?
E:Cine e ala de se da la tine? Nu are voie să pună mâna pe iubita mea.
A:Stai stai stai . 1 nu te intereseaza cine e , 2 nu sunt iubita ta Eduard . Acceptă odată . Iubirea noastra este una periculoasa . Nu putem să continuăm.
E:Ba da putem .
A:Nu putem , daca Mafiile ar află de noi , ne-ar omora pe amândoi .
E:Atunci hai sa fugim .
A:Nu merg nicăieri, mai ales cu tine .
E:Imi pare rau .
A:Nu o sa te iert niciodată .
Dau sa plec dar imi amintesc ceva , ma întorc, caut in geanta si gasesc .
Iau brățară si io arunc la picioare .
A:Să nu ma mai cauti , sa nu mai ma urmărești, uita de mine .
Ma întorc inapoi in casa . Il iau pe Dylan in bucătărie .
A:Imi pare atât de rau ca am stricat petrecerea .
D:Nu ai stricat nimic, daca nu veneai aici nu era nicio petrecere . Iubitul?
A:Fostul , mult de spus , iti spun maine cand treci pe la mine .
Ma ia in brate ca un frate mai mare .
A:Trebuia sa plec .
D:Te conduc pana la masina .
Merg imi iau la revedere de la ceilalți si ma duce pana la masina . Deschid portiera cand sa intru in masina ma prinde de mână .
Ma mai strânge odată in brate in stil frățește. Ne sărutăm pe obraji si intru in masina .
D:Ai grija de tine .
A:Mersi si tu , ne vedem maine .
Pornesc masina si plec in viteza . Merg la Mafie , urc nervoasă in birou si o strig pe Ivy.
I:Da șefa.
A:Ia-mi telefonul , vezi ca are un dispozitiv pe urmărire in el du-l la băieți sa scoată dispozitivul din el.
I:Imediat sefa.
Ia telefonul, si il aduce peste 20 de minute .
I:Gata .
A:Mersi . Au început lucrările pentru parcarea subterană?
I:Da , haideți să vedeți . După trebuie să vă arăt ceva, Mafia B va trimis un ursulet .
A:Ciudat, cand ?
I:Acum 3 ore .
Mergem in parcare , e destul de bine.
A:Este perfect .
Nu mai apuc sa spun nimic , dintr-o dată se aude o bubuitura puternică.
Cand iesim din parcare, afară, vad ultimul etaj unde se află biroul meu si a lui Iyi că ....
CITEȘTI
Iubire periculoasă
RomansaEa - Abby, fata cuminte și deșteaptă, devine regina curselor și șefa mafiei El - Eduard, regele șoselei, capul celeilalte mafii . Se îndrăgostesc unul de celălalt, dar vor putea fi împreună din cauza clanurilor ? Citiți și veți afla , doar în Iubi...