💬Rabttkook
Rabttkook: Az kaldı geldim sayılır
SexyMochiBott: Biraz bira söyledim içeriz ve de konuşuruz olur mu ?
Rabttkook: Tamam geldim sayılır zaten hyung.
Jimin mesajı okuduktan sonra son kez kontröl etmek için Tae'nın olduğu yere baktı kamera ve onun gözükmemesi lazımdı. Aklına gelen şeyle küçük mikrofonu biraz daha ceketinin içine sakladı.
Yanda ki sandalyede hissettiği doluluk ile kafasını ordan tarafa çevirdi."Hyung bak konuya hemen giriceğim." Kook telaşlı bir şekilde ilk konuşmayı başlatmıştı.
"Beni kesmeden sadece dinle olur mu daha sonra istediğini sorabilirsin."
"Hyung ben Tae'yı hâlâ seviyorum. Şimdi diyeceksin neden ayrıldın o zaman diye. Asıl sorunda bu hyung ben ondan isteyerek ayrılmadım." Gözlerim kenarda saklanmış olan Tae'ya kaydı ağzı açık bir şekilde sadece bakıyordu.
"Hyung ondan ayrılmamı söyliyen aslında.......Hoseok hyungtu. Bana onu mutlu edemediğimi ve onun onu mutlu edeceğini söyledi eğer ondan ayrılmazsam onu okuldan attırmak için bir video kaydetmiş bana gösterdi eğer ayrılmazsam o videoyu bütün okuldakilere atıcağına söyledi buna hocalarda dahildi." Derin bir nefes alıp devam etti.
"Bend-bende o yüzden ayrılmak zorunda kaldım ama korkma Yoongi hyungla hiçbir ilişkimiz olmadı o benim abim gibiydi ve bana o videoyu yok edene kadar yardım etmek istedi Hoseok'u da inandırmak için çıkmaya başladık ancak video bulup silene kadar çıkacaktık ama onu bile başaramadım." Küçük olan şimdi ağlamaya başlamıştı. Jimin buna dayanamayacağını bildiği için bedeni kendine çekip sıkıca sardı.
"Sana yardım edicem Kook. Hatta yardım edicez."
O gece başka hiçbir şey olmadan gece bitmiş ve eve geçmişlerdi.Jimin Şerefsiz Hobiyi sikme grubunu kurdu
Jimin Satürn Uzaylısı kişisini ekledi
Jimin Tavşan kurabiyesi kişisini ekledi
Jimin Obur şirin kişisini ekledi
Jimin Jin'e kavuşamayan kişisini eklediJimin: Şimdi sevdiceklerine
kavuşamayanlar size bir şey diyeceğimJimin: Bu beynini siktiğimin
Hobisi Tae için Tae ve
Kook'u ayırmış ve demiş ki eğer ayrılmazsan videoyu okulda ki herkese yayarım.Jimin: Ekip şimdi bizim işimiz
videoyu bulup her yerden silmek....Namjoon: Jin yamuklum
olursa neden olmasınJin: Sen git GD ile yamuklu
ol benle değil onla içmeye
gitmişsin ya git onla çocuk yap.Taehyung : Hyung kendinizi
düşünmeyip bize yardım etseniz?Jungkook: Eğer video silersek söz
Namjoon hyung Jin hyungun kıçı
o gece senindir.Namjoon: Lan ne duruyoruz o zaman!!
Jin: Kıçımı sana yâr etmem pislik
Jungkook: Jimin Oppan nerde?!
Jimin: Jungkook ilk günden siktirme tavşan deliğini!
Rabttkook,AlienTea,SwagrrReprr ve 9,541 kişi bu gönderiyi beğendi
SexyMochiBott: Sizi bilmem ama biz grup yapmayı düşünüyoruz JiTeaKook @Rabttkook @AlienTea
Bu gönderi yorumlara kapalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Instagram No Life <Yoonmin>
FanfictionAslında herşey Jimin'in arkadaşına atacağı bir videoyu yanlışlıkla sevdiği kişiye atması ile başladı.... Jimin :TeaTea~ Sana çok güzel bir görüntü buldum uçuşa geçeceğine eminim.~ 📽 34kb video Jimin :Nasıl beğendin mi çok sexy değil miyim?~~ Yoong...