~FİNAL~

7.3K 368 259
                                    


"MinYoon babamların odasından sesler geliyor sanki biri çığlık atıyor." Yoonji endişeyle kapının önünde dikilmiş kardeşine bakıyordu içeri girmeliler miydi?

"Acaba girsek mi korkmaya başladım abla?" Gözleri dolu ablasına bakan küçük ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

"Evet orası biraz daha hı-ah~"

"Jimin sessiz ol çocuklar uyanacak." İkili gerçekten habersiz hergün olduğu gibi tekrar ruhlarının ve bedenlerinin bir birine karışmasına izin veriyordu taa ki dışarıdan gelen küçük ikilinin sesine kadar.

"Baba babamı dövme!"  İkili aynı anda kurdukları cümleyi aynı anda kapıya vurmakla devam ettirmişlerdi. İçeriden gelen bağırma sesleri durunca çocuklar daha bir endişelenmişti.

"Ahh~~" Duydukları bu çığlık diğerlerinden daha büyüktü ve bu çocukların bir birine korku ile bakmasına sebebiyet vermişti.

"Çocuklar müsaitiz gelmek isterseniz gelebilirsiniz Jimin babanız bu gece bizimle yatmanızı istiyormuş." İçeriden gelen ses ile içeriye bir hışım ile girmiş ve koşa koşa babalarının yanına ortalarında ki yerlerini almışlardı. MinYoon küçüklerin merakına uyarak soru sormuştu.

"Baba babam neden bağırıyordu?"

Soru ikilinin bir birine telaşla bakmasına sebebiyet vermişti.

"Babana verdiğim 2 sene sözünü gerçekleştiriyordum. "

"O nasıl oluyor baba?  Küçük olan sorulara doyamazken büyük olan kızda erkek kardeşinden farksızdı.

"Baba sözler nasıl ödeniyor bende arkadaşıma söz vermiştim ben de mi sizin gibi gerçekleştireceğim? "

"Yoonji kızım Mervelere gitmek sana yasak!"  Yoongi'nin sesi fazla sinirliydi.

"Kızım babanın demek istediği sözlerin farklı biçimleri vardır senin neye söz verdiğine bağlı meselâ birini görmeye söz verirsen onu görmeye gitmen bu sözü gerçekleştirdiğin anlamına gelir."

"Peki siz neye söz vermiştiniz baba bende Taekook'a o  sözden vermek istiyorum. Sizin verdiğiniz söz sizi yakınlaştırdı değil mi?"

"Jimin kesinlikle bunlar bizim çocuklarımız tamı tamına biz hahaha!"

"Yoongi onlar bizler çünkü."

"Yarın bir tane daha biz istiyorum."

"Hepiniz susun ve uyuyun uyumayana öpü-" Büyük olan küçük olanın dudaklarını sahiplenmişti en güzelinden...

"Sen susmazsan onlar asla susmaz konuşmaları sana çekmiş sadece konuşuyorlar aslında ağız şeklinde doğmalılarmış o yüz-" Küçük olan ise sadece dudaklarını sahiplenmemişti büyük olanın hemde kalbinin en derinin de ki tahtı sahiplenmişti her öpüşünde...

"Kapa çeneni Kocacığım~"

Bittiğğğğğ sonu güzel miydi ben sevdim komik bitirmek istedim o kadar üzüntüden sonraaaağ başka bir Yoonmin fanfiction kitabımda görüşmez üzere her bir okuyucumu ayrı ayrı SEVİYOR ayrı öpüyorum... 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
No Instagram No Life <Yoonmin>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin