~19~

6.5K 394 87
                                    

***Kişisi sizi arıyor...

Yine ne var?! Yeter artık arama!

Sende o zaman açmasaydın...

Açmazsam arayıp duruyorsun çünkü...

Engelle o zaman

Engelleyince başka numaradan yazıyorsun. Onun yerine sen aramasan nasıl olur?!

Öyle hiç olmaz karıcığım...

Bana öyle seslenebileceğini kim söyledi..
Yoongi vazgeç artık ben evlendim...

Jimin hiç güzel yalan söylüyemiyorsun. Biliyorum yalan söyleyince dudaklarını ısırıyor ve kendini cımırıyorsun...

Eee yani bu şuan benim sana yalan söylediğini kanıtlayamaz...

"Ama o yaptıklarını şuan da parkta görmem bunu kanıtlar Yoonji bana benziyor öyle değil mi Jimin-ah?"

****Kişisi aramayı sonlandırdı...

"Sen işe hiç değişmemişsin karıcığım."

Arkamdan gelen ses ve aynı anda kulağıma gelen dıt dıt sesleri kalbime yetmişti...
Neredeyse 2. seneye girecektik onun olmayışının 2. senesi olacaktı bugün. Yılbaşını onsuz kutlayacağımın 2. senesi olacaktı...Siktiğimin 2. senesi olacaktı!

"Git Yoongi eğer tekrar gideceksen şimdi git ben sana dönemeden sana tutunamadan git...Lütfen sadece git..."

"Jimin bana kendimi bilmediğimi söylemiştin beni benden uzaklaştırma Jimin. Uzaklaştırma ki kendimi tanıyayım...Jimin sen bensin bende sen..."

"Baba gidebiliriz artık ben sıkıldım oynamaktan..."

"Yoonji? Merhaba..."
Dolu gözlerimi ondan tarafa çevirdim... Ağlıyordu kızına sarılarak ağlıyordu. İkimizin bir olduğu şeye O Bize sarılıyordu...

"Yoongi seni affetmiyeceğim hemde hiçbir zaman...Ömrümden aldığın 2 sensiz seneyi bana geri ödemen lazım Yoongi bana 2 koca sene borcun var..."

"Sen ben biz birlikte olalım inan bana sana o 2 seneden fazlasını ödeyeceğim..."

"Geceye ay düşer, aklıma gözlerin
bu nasıl özlemek?
Özlemek ne demek?
Ucu bucağı yok,
Dibi sonu yok, koyusundan özledim,
Fırtınalar koparıyor gözlerim,
Ve gözlerin aklıma mühür
Özlemek ne demek?
En delisinden,
Sonsuzundan, akla zarar deliye kâr
Özledim...

"Buraya gel özleyenim gel ki imkânsızı başarmış olalım..."

Kollarında Yoonji olan Yoongi kollarını bana da açmıştı uçsuz bucaksız sevgisi ile açmıştı...

Şiir çok güzel değil mi Nazım Hikmetin en sevdiğim şiiri neyse diğer bölüm final ve ilk kez bir Yoonmin fanfiction bitiyorum heyecanlıyım inşallah saçmalamamışımdır... Diğer bölüm ne yazıcam Bende bilmiyorum...

No Instagram No Life <Yoonmin>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin