~The end~

3K 339 49
                                    

2018 оны 08 сарын 21

Өдөр ирэх тусам л бидний дурсах өдрүүд ихсэх юм.

Өнөөдөр бас л мартаж боломгүй өдөр. Мартах гэсэн ч чадахгүй байх. Мэдээж ямар эмэгтэй хуримынхаа өдрийг мартахав дээ.

Үри Минон хоёртой учраа олчихсон. Тэд надад хэлэх дээ зүгээр л гомдсон гэсэн. Үнэн байх л даа хар багаасаа найзалсан найз нь хүнтэй бүр ханхүүтэй сүй тавьчихсан гэдгээ хэлээгүй учии хэн ч гомдох байх.

Даашинзаа хүлээн сууж байхад Юнги убба орж ирлээ.

Би: Та энд?

Юнги гэмгүй инээмсэгэл тодруулж ирээд: Чамайг санаад байсан юм.

Хааны удмынхны ёс ч гэлүү нэг уламжлал байдаг юм байх. Тэр нь сүйт залуу сүйт бүсгүй хоёр хуримнаасаа өмнө дөрөв хоног хол байдаг. Харин энэ залуу оргоод ирж л дээ!!

Би: Мм гэсээр түүнд очин зүүгдэхэд

Юнги: Эрх охин!!

Бид хэсэг нялууран сууж байхад Жунин убба ороод ирэх нь тэр.

Бид хоёрыг харангуутаа л санаа алдаад: Ёстой нээрээ дөрөв хоног тэвчсэн байж хэдхэн цаг тэвччихгүй!!

Юнги: Тэвчсэн гэнэ шүү!! Бараг хорьсон байж гэсээр амандаа бувтана.

Жунин: Хэн ер нь та хоёрыг ингээд л бие биенээ санаглзаад хуримлана гэж бодхов дээ?

Юнги гайхсаар түүнээс асуухад

Жунин: Анх Хэи ордонд ирэхдээ чамайг ямар их хараасан гэж бодно. Ёстой нээрээ сүнс- дахин үг хэлхээс өмнө би түүний амыг дарж амжав

Би: Ххэ

Юнги: -_____- ёстой нээрээ хүслээрээ шахуу ирсэн мирсэн гэсэн хаа байна!!

Жунин дахиад л үглэж эхэлсээр Юнгиг чирээд гарчихав.

Хэсэг хугацааны дараа даашинз минь ирлээ. Бид хаан удмын уламжлалаар хийж улаан торгон ханбуг өмсөх гэсэн ч хатан ээж хаан аав хоёр энгийн хүмүүс шиг хурим хийхийг илүүд үзсэн. Тэгээд ч болоогүй даашинзийг минь сонгож өгсөн. Харин би зүгээр сууж байгаад л бүх зүйл дуусах шиг болсон доо.

 Харин би зүгээр сууж байгаад л бүх зүйл дуусах шиг болсон доо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝚔𝚒𝚗𝚐'𝚜 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗Where stories live. Discover now