Здравейте хора,
Като знам Ани вече ви е казала, че майка ми и баща ми са Пайпър Макклийн и Джейсън Грейс и затова смятам, че е време да започвам с историята! С Ани решихме да си я разделим!
***
Онази вечер разбрахме няколко неща:
1.Сейди и Картър познават господин и госпожа Джаксън.
2.Ние сме от място, наречено Лагер на Нечистокръвните.
3. Има още някой от това място тук.
4. Децата на Сейди и Картър ги няма също.
Когато се събрахме сутринта (Спахме на различни места, заради разликата в пола) се отдръпнахме настрани и се замислилхме за чутото миналата вечер. Тъй като Ани е внучка на .... Ъъъъъ... Добре нека просто да кажем, че Ани е много умна. Тя разбра, че се случва нещо, в което със сигурност боговете са пряко замесени. Докато мислихме върху това Сейди дойде при нас.
- Добро утро! - поздрави ни тя и ние и отговорихме със същото.
- Трябва да ви запозная с 2 младежи, мисля че може да се познавате с тях. - каза мрачно тя.
Срещнахме се с момиче и момче с около година разлика.
- Здравейте, аз съм Анита, а това е Джей Джей.
- Здравейте! - каза момчето. - Аз съм Рик, а това е Кара. Сестра ми е 1 година по-голяма от мен.
Тогава Джей се включи.
- Ние сме на 15...или 16 ... не съм сигурен, но сме на една възраст и сме гаджета.
- Сейди, защо ни запозна с тях? - питаха Рик и Кара.
- Защото смятам, че има някакъв шанс да се познавате от преди и ще трябва да изпълните мисия за Бруклинската къща. - личеше и, че беше бясна от тази идея.
- Добре. - каза Ани. - А къде трябва да отидем?
- Ами някъде около Масачузетс. - каза тя. - и четиримата утре сутрин заминавате за Масачузетс.
- Добре, Сейди.
И ние отидохме да се приготвяме за заминаването, макар и леко объркани.
С Кара и Рик си кимнахме, защото всички искахме да говорим заедно сами, тоест без Сейди.
YOU ARE READING
Внуците на Олимп
FantasyПаметта на 12 герои е изчезнала те не помнят нищо за миналото си освен родителите си, гаджетата им и още няколко неща сега те трябва да преодолеят доста трудности за да си върнат старите животи.