Скайлър Фадлан

127 7 8
                                    

Здравейте хора,
Името ми е Скайлър Фадлан, майка ми е Саммира Ал Абас, а баща ми е Амир Фадлан... Събудих се на доста странно място, което беше претъпкано и се огледах видях едно доста сладко момче, което гледаше точно така както аз предполагам изглеждах и отидах до него.
- Здравей. - казах аз.
- Ъъъъ, здравей.
И аз се представих.
- Аз се казвам Алекс. Имаш ли идея къде е сестра ми?
- Не съжалявам. Имаш ли идея къде сме?
- Амиии не. Всъщност не помня нищо.
- И аз.
Тогава всички тръгнаха нанякъде и ние тръгнахме след тях. Искахме да поговорим с някой и най-накрая я видяхме - техният водач. Отидахме и се представихме и я питахме къде сме.
-В лагер Юпитер. Името ми е Рейна Рамирез Арелано и съм претор на 12 легион.
И така ние се запознахме с нея и отидохме на закуска.
След закуска тя и още един мъж със леко подпухнали очи дойдоха при нас и ни казаха да ги последваме. Ние тръгнахме след тях и ги чухме да си шепнат:
- Сигурен ли си, че Хариет я няма. Да не е тръгнала да бяга някъде с Конър?? ОТНОВО.
- Не след като говорим с тях двамата - и той кимна към нас - ще се чуя с Валдес и Пърси.
Те ни поведоха по пътеката и стигнехме до нещо като граница, където ни накараха да оставим оръжията си - аз имах щит и меч, а Алекс - някаква пръчка. Стигнахме. Влязохме имаше куп странни неща, но аз се съсредоточих върху Рейна и мъжът, с пурпурна роба като нейната.
- Здравейте - каза мъжът. - Аз съм Франк Занг и заедно с Рейна сме претори на 12 Легион 'Фулмината'.
Точно в този момент се чу избухване като на бомба и преторите ни наредиха да седим там, където сме.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Внуците на ОлимпWhere stories live. Discover now