Конър Валдес

105 4 0
                                    

Еее, здравейте хора аз съм Конър Валдес иии да...Та да продължа историята...отидохме, в...какво е това...ами предполагам, че е нещо като салон за ядене. Там изгледахме как всички нови са умрели, но сякаш нарочно пропуснаха нас двамата...В новаците имаше един, който приличаше на Кулагин...Иии да та се нахранихме и имаше афтърпарти, на което аз се съгласих да отида, но Хариет отказа и така тя се прибра, а аз не.
Беше забавно, но на следващия ден бях наистина уморен.
На следващия ден имахме тренировка - провеждаше се битка, в нашия отбор бяха и Магнус и тази Алекс, но и двамата бяха с подпухнали очи. Всички, освен нас, можеха да умират, а след няколко часа - да се възродят или там, каквото се води.
На вечеря Магнус ни извика и ни каза, че след като се наядем трябва да отидем след него.
***
Ето, че вече вървяхме след него и той ни поведе към място, на което не бяхме и стъпвали. Там се срещнахме с някакъв стар човек, но някакво странно чувство ми подсказа, че той е бог и се поклоних. След мен Хариет направи същото и той проговори:
- Мили деца, Аз съм Один - баща на боговете. Ще трябва да изпълните мисия за мен. Трябва да стигнете до Масачузетс.
- А след това - попитах аз.
- След това... ще разберете, когато му дойде времето-каза бащата на боговете. -Утре сутрин заминавате нататък.

Внуците на ОлимпDonde viven las historias. Descúbrelo ahora