ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ဆိုင္ကယ္ စီးရင္း ဘယ္တုန္းကမွ မျမင္ဘူးခဲ့တဲ့ ျမင္ကြင္းတစ္ခု.....
ကၽြန္ေတာ့္ရင္ကို လႈပ္ခါေစႏိုင္ေသာ တစ္ခုတည္းေသာ ျမင္ကြင္း....
ဆိုင္ကယ္စီးေနတာကိုေတာင္ ေမ့သြားေလာက္ေအာင္ လွပတဲ့ ျမင္ကြင္းေလးတစ္ခု....
ညေနေနဝင္ခ်ိန္ ပုဇြန္ဆီေရာင္ေနမင္းႀကီးကတိမ္ေတြေအာက္မွာ ပုန္းလ်ိဳးေနရင္းထြက္ေနတဲ့ အလင္းေရာင္ေတြနဲ႔ တိမ္ေတြရဲ အလွကို ၾကည့္ရင္း....
ေႏြဦးရဲ႕ အေငြ႕အသက္ေတြေအာက္မွာ....
ဆိုင္ကယ္စီးတိုင္းနားက်ပ္တပ္ထားၿပီး သီခ်င္းနားေထာင္ေလ့ရွိတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္
Phone ထဲမွာ ၾကားေနရတဲ့ သီခ်င္းေလးက
''ကုန္လြန္ခဲ့ေသာ...ေန႔ရက္မ်ား....
နာက်င္စြာ တမ္းတမိတိုင္း....
နင္က မခ်စ္ႏိုင္ေတာ့တာ...
ဘလိုေရွ႕ဆက္ရမွာလည္း..''
ဘယ္သူ႔ကို လြမ္းလို႔ လြမ္းရမွန္းမသိတဲ့ ထူးဆန္းတဲ့ ခံစားခ်က္ေလး တစ္ခု ေပါက္ဖြားလာေအာင္ ပံပိုးေနၾကတဲ့ အရာအားလံုးရဲ႕ ဆႏၵအတိုင္း.....ဆိုင္ကယ္ကို ျဖည္းျဖည္းစီးလာရင္းနဲ႔ ဟိုအရင္ အတိတ္တခ်ိဳ႕ ျပန္ျမင္ေယာင္လာမိတယ္....
'''ေဟ်ာင့္....ထက္ဝဠာ
ေအး...ခတၱာ
မင္းငါ့ကို ၁၀တန္းၿပီးသြားလည္း ေမ့မထား ဘူးမလား ငါ့ကို ပစ္မထားဘူးမလား....
ငါ့ကို ေက်ာင္းၿပီးသြားရင္ ခနခန ဆက္သြယ္ေနာ္......
ေအးပါ...ခတၱာရ.....
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတစ္ဦး
လူခ်စ္လူခင္မ်ားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့အေပၚမွာ အနစ္နာခံေပါင္းတာ သူဘဲ ရွိတယ္ေလ....
သူနဲ႔ ၉တန္းကတည္းက စေတြ႕ခဲ့တာ...
သတိထားမိေပမယ့္ မေပါင္းျဖစ္ခဲ့ဘူး ၁၀တန္းေရာက္မွ ေဘးခ်င္ကပ္ရပ္ ထိုင္မိေတာ့ အဲ့ဒီကေနစၿပီး က်ိန္စာ သင့္ေတာ့တာပါဘဲဗ်ာ...တပူးပူး တတြဲတြဲ နဲ႔ ....ထမင္းစားရင္ အတူတူလိုက္စား ေရခ်ိဳးရင္ အတူတူလိုက္ခ်ိဳး ေနာက္ဆံုး အိမ္သာတက္ရင္ေတာင္ ေဘးခ်င္းကပ္ရပ္ လာတက္တယ္ ေကာင္းေရာ....
ဒါေပမယ့္လည္း သူရွိခဲ့လို႔ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ TU ေမဂ်ာတစ္ခုကို ရခဲ့တယ္ေလ....သူကဘဲ မရတာေတြ ရွင္းျပ စာကူက်က္ေပးနဲ႔ အားငယ္ေနရင္ အားေပးနဲ႔ သူလည္း ၁၀တန္းမွာ သူတက္ခ်င္တဲ့ေၾကာင္း တက္ခြင့္ရမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္....
သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆက္သြယ္ခဲ့ဖို႔ေျပာေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေပးထားတဲ့ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ေလးက လိုက္ရွာလို႔ကို မေတြ႕ခဲ့ဘူး....
၁၀တန္းၿပီးေတာ့ အေမ့ရဲ႕ အလုပ္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ေျပာင္းေနခဲ့ရၿပီးမွ တကၠသိုလ္တက္ဖို႔ ဇာတိေျမ မႏၲေလးကို မရရေအာင္ တက္ခဲ့တယ္.....ခတၱာတစ္ေယာက္ေတာ့ ဘယ္လို အေျခအေနရွိေနမယ္ မသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားႀကီးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ......
က်ြီ....ဘာလိုလိုနဲ႔ ေတာင္ေတြးေျမာက္ေတြး ေတြးရင္း အိမ္ေတာင္ျပန္ေရာက္ေနၿပီ....
"'သား....ထက္ဝဠာ ျပန္ေရာက္ၿပီလား...
ဟုတ္ အန္တီေမ....
အဲ့ဒါဆို သားေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ထမင္းလာစား
လွည့္ေတာ့ေနာ္ သား..
ဟုတ္..."'
သူမက ကၽြန္ေတာ့္ အေမရဲ႕ ညီမေလ..
ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ အေဒၚ....
ေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း Phone ေလးဖြင့္
ျပီးေတာ့ facebook ထဲ ဝင္လိုက္ေတာ့...
messengerကေန noti ေလး တခုတက္လာတယ္....
ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ စာပို႔ထားတယ္ေလ
'Hello...'
'Hello too'
ထူးထူးဆန္းဆန္း လာ Hi ရင္ ေလွ်ာက္ပို႔တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အက်င့္ေလ...
'မဂၤလာပါ အကို...
ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာေဆာင္ပါ....
အကိုက ဘယ္ကလည္း...
ကၽြန္ေတာ္က နတ္ျပည္ကပါ ....
👀👀👀👀👀
Sticker ေလးေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ ကၽြန္ေတာ့္ ရီမိတယ္ ဗိုက္ေတာင္ေအာင့္တယ္....
သူ႔ဘက္က ဆက္ reply ျပန္တယ္
'အကိုက ေနာက္တယ္ဗ်ာ
'ဟုတ္ကဲ့ ေအာ္ရီဒူးကပါ မဂၤလာပါ...
'ဟာ...အကိုကဗ်ာ....
'Just kidding ပါ ညီေလး ဘာေျပာမလို႔လည္း...
'ညီေလ အကို႔ကို...........
To ❤️ep 2❤️
YOU ARE READING
ျဖစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္
Romanceကၽြန္ေတာ္သာ ျဖစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္..... သူလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ျဖစ္ခြင့္ရခဲ့မွာ....