ကၽြန္ေတာ္ ep 4 မွာ ျပတ္ေနသလိုႀကီးျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္....
ep 4မွာ စတင္ခါစ ေအာက္ပိုက္းေတြပါေပမယ့္ ခနေနေတာ့ေအာက္ပိုင္းတခ်ိဳ႕အပိုင္းေတြ ျပတ္သြားတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အခုအပိုင္းမွာ ျပန္ျဖည့္စြက္ေရးသားထားပါတယ္...
အားေပးမႈ႔အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်....
*************************************
ကၽြန္ေတာ္ New Ocean ကို လိုက္ပို႔ေပးခဲ့တယ္....ညီမေလးတို႔က္ု ယုတို႔နားအထိ လိုက္ပို႔ေပးေတာ့မွဘဲ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြက ႏွင္းအကို ႏွင္းရဲ႕အကိုဆိုၿပီး ဇြတ္ထိုင္ခိုင္းတာနဲ႔ သူတို႔နဲ႔ မုန္႔အတူတူ ဝင္စားျဖစ္ခဲ့တယ္.....
မုန္႔စားၿပီးေတာ့ သူတို႔က Singsong မွာ သီခ်င္းဆိုမယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ပိုက္ဆံ
ရွင္းရမွာေၾကာက္လို႔
"ကိုကို ေနခဲ့လိုက္ေတာ့မယ္ ၿပီးၿပီဆိုမွ ဖုန္းလွမ္းဆက္လိုက္"
"ဟုတ္ ကိုကို သြားၿပီ အဲဒါဆို"
"ေအးေအး"
ကၽြန္ေတာ္လည္း ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ ဟိုဘက္သြား လမ္းေလွ်ာက္လိုက္
ေကာ္ဖီ တစ္ခြက္ ၆ရာ တန္ေလး တစ္ခြက္ ဝယ္ေသာက္ၿပီး Ocean ထဲ ပတ္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ အေပၚဆံုးထပ္က ႐ုပ္ရွင္ရံုနားေလးမွာ တစ္ေယာက္ထဲ ထိုင္ၿပီးေတာ့ ဂိမ္းေဆာ့ေနလိုက္တယ္.....
"I'm in love with the shape of you
"we push and pull like a magnet....."
ကၽြန္ေတာ့္ ဖုန္းမွထြက္လာေသာ ဖုန္းသံမို႔ လြယ္အိတ္ထဲကေန ထုတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့
unknown number ျဖစ္ေနတာနဲ႔ ကိုင္လိုက္တယ္...
"ဟလို...."
"ဟလို...."
"ဘသူလည္းဗ်"
"ဟလို"
ဟိုဘက္က ဘာတစ္ခြန္းမွ ျပန္ေျဖသံမၾကားရ
ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္တိုလာၿပီး
"ငါ.....&@$@&>|^|£{*]€>|€|^\"
စိတ္ထဲကေန ပိုးစိုးပက္စက္ ဆဲၿပီး ဖုန္းခ်လိုက္တယ္....
လြယ္အိတ္ထဲျပန္ထည့္ၿပီးေတာ့ Tablet ေလးနဲ႔ ဂိမ္းျပန္ေဆာ့ေနခဲ့တယ္.....
"I'm in love with yhe shape of you................."
"ဘယ္ကဖုန္းလာျပန္ၿပီလည္းဟ"
"ပိစိမေလး"
နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၆နာရီထိုးေတာ့မယ္...
ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းကိုင္လိုက္ၿပီးေတာ့...
"ေအး ၿပီးၿပီလား ပိစိ"
"ဟူတ္ ၿပီးၿပီ ကိုကို"
"အဲဒါဆို Ocean အေရွ႕ေပါက္ကေနဘဲ လာခဲ့ေတာ့ ကိုကို ဆိုင္ကယ္ ထုတ္ခဲ့လိုက္မယ္......
ကၽြန္ေတာ္လည္း လြယ္အိတ္ကေလး လြယ္ၿပီး
ဓာတ္ေလွကားကေန parking အထိကို ဆင္းလာခဲ့တယ္....
ဆိုင္ကယ္ထုတ္ၿပီးေတာ့ အေရွ႕က လက္မွတ္ေပးရမယ့္ ေနရာကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ ၄စီး၅စီး တန္းေနတာနဲ႔ တျခားသူတြ မထြက္ခင္ ျမန္ျမန္ ထြက္လာခဲ့တယ္....
ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ၃ စီးဘဲ ရွိေတာ့တယ္...
ကၽြန္ေတာ္ လည္း ျပန္ခ်င္ေဇာ အားႀကီးႀကီးနဲ႔ ၾကာလို႔ ညီးညဴေနရင္း အမွတ္တမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕မွ လက္မွတ္ေပးေနတဲ့ ဆိုင္ကယ္ဆီ မ်က္လံုးက ေရာက္သြားတယ္.....
ကၽြန္ေတာ္လည္း အမွတ္တမဲ့ ၾကည့္ေနေပမယ့္ ေနာက္ကေန ၾကည့္ေနတာတာေတာင္ သူ႔ပံုစံက ကၽြန္ေတာ္အတြက္အစိမ္းသက္သက္မဟုတ္ခဲ့.....
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူထြက္သြားဖို႔ျပင္ေတာ့ ေရွ႕နည္းနည္းဆက္တိုးၿပီး လက္မွတ္ေပးမယ့္အခ်ိန္ အေရွ႕က ဆိုင္ကယ္က အေကြ႕.....
"သူ........"
"ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ထဲ လႈိက္ကနဲ ခုန္သြားတယ္"
ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္ေနရင္း သူေကြ႕ၿပီး အေပၚတက္သြားတယ္....
"အကို လက္မွတ္ေလးတစ္ခ်က္ေလာက္"
"ဪ ဟုတ္ဟုတ္"
အဲေတာ့မွ အေတြးစျပတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လည္း အေပၚတက္လာခဲ့တယ္ အေနာက္ကလူေတြကေတာ့ ေျပာဆိုေနၾကေပမယ့္ ဘာမွ မေတြးမိ.....ခဏတာသာ ျမင္ခြင့္ရလိုက္တဲ့ သူရဲ႕ မ်က္ႏွာကအဆက္အသြယ္ ျပတ္ေတာက္ကတည္းက အခုအခ်ိန္ထိ မျမင္ခဲ့ရလို႔ဘဲလား သူကဘဲ ေခ်ာလာတာလားေတာ့ ေဝခြဲမရခဲ့.....
အေပၚေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူဆိုတဲ့
"ခတၱာ" ကို ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ရွာေနမိေသးတယ္....
"ကိုကို ဘယ္ၾကည့္ေနတာလည္း"
"ညီမေလးက ဒီမွာေစာင့္ေနတာကို"
"ေအးပါ မၾကည့္ပါဘူးဟ တက္တက္ အိမ္ျပန္
ေနာက္က်ရင္ တီေမကေျပာေနမယ္"
ကၽြန္ေတာ္ ညီမေလးနဲ႔ အိမ္ျပန္ေရာက္သည္အထိ သူ႔ပံုစံက ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းထဲက မထြက္.....
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့
"ဟို ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ျပန္လာၾကၿပီလား"
"ဟုတ္ တီေမ"
"ေအး ေရသြားခ်ိဳးၾကေတာ့ ၿပီးရင္ ဆင္းလာခဲ့ၾကအံုး ေဘးအိမ္က အခု အသစ္ေတြေရာက္လာတာ တီေမတို႔ကို သူတို႔အိမ္က မုန္႔ဟင္းခါး ခ်က္တာ ခ်ိဳင္နဲ႔ လာပို႔သြားတယ္...
ဆင္းေသာက္လွည့္ၾကေနာ္"
"ဟုတ္ တီေမ"
အဝတ္အစားေတြခၽြတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေရခ်ိဳးခန္းဝင္ခဲ့တယ္.....
ေရခ်ိဳးရင္း သူနဲ႔အေၾကာင္းေလးေတြကို ျပန္ေတြးျဖစ္ခဲ့တယ္.....
အရင္ သူနဲ႔သိကာစ သူ႔ပံုစံနဲ႔ အခု ပံုစံင ေတာ္ေတာ္ေလးကြာတယ္...႐ုတ္တရက္ ျမင္လိုက္ရတာမို႔ သူ႔မ်က္ႏွာက မသဲမကြဲျဖစ္ေနေသာ္လည္း သူ႔မ်က္ဝန္းရဲ႕ ပံုစံေလးက မေျပာင္းလဲေသး....ႏႈတ္ခမ္းေလးကလည္း အရင္ကလို ဖူးဖူးေလးနဲ႔မေျပာင္းလဲေသးေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ Style နဲ႔ အသြင္အျပင္က ေတာ္ေတာ္ ေျပာင္းလည္းလာတယ္....
ေခ်ာလာတယ္ထင္ပါတယ္.....
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႕ရင္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ၾကည့္ယူရမယ့္ ပံုစံျဖစ္ေနၿပီ သူက....
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႔အေၾကာင္းေလးေတြးရင္း ေရခ်ိဳးရင္းနဲ႔
"ဟို ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ဆင္းခဲ့ၾကေတာ့"
တီေမရဲ႕ ခ်စ္စဖြယ္
ေခၚသံၾကားေတာ့မွ ခပ္သြက္သြက္ကေလး ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး အဝတ္လဲကာ ေအာက္ထပ္ဆင္းလာခဲ့တယ္....
"ဟိုမယ္ နင့္အတြက္ထည့္ထားတယ္"
"မုန္႔ဟင္းခါးေလးက ေကာင္းလိုက္တာ လာပို႔တာေက်းဇူးတင္လိုက္တာ"
တီေမရဲ႕ ၫႊန္းဆို စကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အေတာ္အဆင္ေျပတယ္......ေကာင္းေကာင္းနဲါေသာက္လိုက္တာ တစ္ပန္းကန္ ကုန္သြားေတာ့ ထပ္ထည့္စရာ မရွိေတာ့.....
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ပန္းကန္ေလး ေဆးၿပီး စဥ္ေပၚတင္ထားခၿပီးေတာ့ အေပၚထပ္က ကၽြန္ေတာ့္အခန္းကို အတက္...
"ဟဲ့ ထက္ဝဠာ သူတို႔ လာပို႔ထားတဲ့ ခ်ိဳင့္ေလးကို ျပန္ပို႔ေပးလိုက္အံုး"
"ဟာ တီေမကလည္း ပိစိပို႔ခိုင္းလိုက္....."
"နင္ကလဘ္း ခိုင္းလိုက္ခါ ရွိေသးတယ္ ပ်င္းေနတာဘဲ အၿမဲ မေျပာခ်င္ဘူး"
"ဟုတ္ပါၿပီ တီေမရယ္ သားဘဲ သြားပို႔ေပးပါ့မယ္"
ကၽြန္ေတာ္လည္း ျမန္ျမန္ၿပီး ေအးေရာဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ ခပ္ျမန္ျမန္ ထြက္လာခဲ့တယ္....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘးအိမ္ဆိုေတာ့ သြားရတာ မေဝးလွေပ....
"တင္ေတာင္........"
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္အေပါက္ဝမွ ဘဲလ္ကို တခ်က္တီးလိုက္ေတာ့....
"သားေရ ဘသူလည္းမသိဘူး ထြက္ၾကည့္လိုက္ပါအံုး......"
"ေဂ်ာက္....."
တံခါးဖြင့္သံၾကားၿပီးေတာ့ လက္တစ္ဖက္
ကၽြန္ေတာ့္ဆီ ကမ္းေနတာ ေအာက္ကိုငံု႔ၿပီး ဖုန္းပြတ္ေနတဲ့ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုက္ရေတာ့
"ဪ ခ်ိဳင့္ေပးရအံုးမွာဘဲ...."
သူ႔လက္ထဲထည့္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို အလွမ္း
ေဖြးႏုေနတဲ့ လက္ကေလးကို ငၽြန္ေတာ္ ့မင္လိုက္ရေတာ့
"ဟင္ သားလည္း ေျပာေသးတယ္ လက္ေတြက ေဖြးႏုေနတာဘဲ ဘာလား"
ကၽြန္ေတာ္ ႐ုတ္တရတ္ အ့လိုေတြးမိသြားတာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ ေမ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့......
အားကစား ေဘာင္းဘီနဲ လိုက္ဖက္တဲ့သူ႔ပံုစံ
ေမး႐ိုးသြယ္သြယ္ မ်က္ႏွာက်ေလးနဲ႔ မ်က္ခံုးေမႊးထူထူေလးနဲ႔ ဝက္ျခံေပါက္စေလးေတြနဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာ......
"ဟင္....သူက....."
"သူက......"
"ခတၱာ....."continue to ❤️ep 6❤️
YOU ARE READING
ျဖစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္
Romanceကၽြန္ေတာ္သာ ျဖစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္..... သူလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ျဖစ္ခြင့္ရခဲ့မွာ....