Kapitola první.... 1. část : ještě chvilku prosím

21 0 0
                                    

Ahoj ~
Jsem Kara, je mi 13 a momentálně chodím do sedmičky....
říkáte si : pokud postavám není 15 a vejš není to vůbec prdel...
Já vás můžu přesvědčit že to tak není..(no..pokusím se) OK začínáme
====
Psal se rok 2018 21 století...
V této fázi bývá lidstvo nejvyvinutější a nejinteligentnější... No tak ne !!
A já jsem tomu důkazem..

[Crrrr....] Zazvonil mi budík v telefonu. [Crrrr....], "ahhhh..!! Zavři hubu" zvolala jsem na celý byt.
Posadila jsem se abych toho satana umlčela polštářem ale došlo mi že se to asi nepovede, tak jsem se k němu doplazila a tažením vypnula.

Vztala jsem a pomalím plížením sem se dobelhala k zrcadlu.... "Óóóóó bože, co to mám z vlasama !!" Vykřikla jsem poté co jsem vyděla obří chuchel na mé hlavě....

Křečovitě jsem sáhla po hřebenu a snažila jsem si je rozčesat...ale marně.
Chuchel se při tom stále více zacuchával. Tak sem popadla žehličku a se slovy "séru na to !!" Jsem vlasy vyžehlila.

"Achh... Konečně svoboda.." oddechla jsem si a pomalu jsem si dělala culík když v tom najednou se z ložnice linul nepříjemný zvuk vyzvánění....

"Nó, co je?"

Z telefonu se ozval hlas mé kamarádky Anny (Ann)

"Kar, dělej přijdeme pozdě"

"Je teprve 7 : 14 co blázníš Ann ??"

" Že ti sis nepřežídila čas viť. Koukni na hodinky je 7 : 45 !!"

"Kurwa no jó, sakra. Sorry Ann už jdu dolů"

"Tak dělej! " A Ann to s těmito slovy položila.

Měla jsem co dělat abych to stihla.... Tak jsem se bleskově nasoukala do oblečení a běžela jsem ze schodů přičemž jsem si málem rozbila hubu..

Ahoj pochybuji že moje bláboly někdo čte ale co... V obsahu této "ehmm ehhmmm knížky" se vyskytuje vulgarita ...
Jsem prostě taková no..
To Is all 😂
Goodbye vaše Sar. 😘

Most Crazy [Aneb ta jiná] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat