Mamka.. Kdo další!!!

13 1 0
                                    

Jak tak jsme se se Zuky bavili neuvědomili jsem si ani jedna jednu věc..... Toho pána co šel svižnou chůzí za námi.
Zuky se zastavila a oči jí zčernaly....

"Kolikrát jsem říkala ať se mi klidíš z cesty!! " Vykřikla Zuky a já málem dostala infarkt..

"Musel jsem , a jinak máte bujnou fantasii že si myslíte že Gradovu armádu zastavíte.." řekl a zasmál se ten pán...
"Měla jsem tě radši zabít.... Karo utíkej!!"

Zuky začali černat oči...
Pomalu se proměňovala v obrovské monstrum které se podobalo drakovy..
Protáhla tlama... Velké zuby, velikost menšího panelového domu....
Na konci hlavy měla něco jako rohy ...

Ten neznámý se nenechal pobízet a proměnil se též..
Ale drak to nebyl.. obří svalnaté tělo s lebkou na hlavě a rohama podobnýma jako byli ty Zuky...

Dala jsem se do trysku a běžela jsem domů... Z okna jsem viděla jak Zuky neznámého popadla za krk... A on ji zase něco jako prokousl hrudník..
Byla jsem z toho mimo... A bála se o Zuky co se stane dál...
Pozorovala jsem se celý den ... začali se my zavírat oči....

Druhý den jsem se objevila ve své posteli. pamatuji si že jsem usla u stolu... hmm asi mamka. Naštěstí byl výkend a já úplně vyřízená. Šla jsem do kuchině připravit si snídani. Otevřela jsem dveře a tam stála mamka s připravenou snídaní.. "Emm... ahoj mami myslela jsem že dnes ráno vyrážíš na služební cestu.." Ano mamka bývá pořád nikde prič na služebních cestách. Pracuje jako návrhářka...

Mamce zčernaly oči.. nevěděla co se to zase děje, strach ve mě plál vysokým a temným plamenem... Někdo jako démon promluvil .. 

"Brzy se tvůj čas naplní..." kolem mamčina těla vznášejícího se ve vzduchu se udělal vír silného černého kouře.." nejdřív zničím tvoje city a pak tebe !! Budeš další obětí pro Grada syna Marsu Boha Podsvětí !!!...Nevíš co tě čeká a rozluč se s rodinou..!"

Hněv my spálil plamen strachu..Na stole leželi nůžky.. popadla jsem je a bodla toho démona (v mamčině těle do hrudníku..Z těla vyletěl duch v podobě toho muže na ulici. Mraky se rozplinuli a démon odešel..Najednou oknem proskočila Zuky .. v překvapení se dívala na mě jak držím nůžky celé od krve... Nůžky jsem v mžiku pustila, padla na kolena a krvavýma rukama jsem se přikrila obličej a brečena..Zuky mě obejmula a já byla vyřízená.. "umyj si ruce zavoláme sanitku" řekla vzala můj telefon a začala volat..

Ahoj...

toto byl depresivnější díl ... tak to prostě chodí.Dlouhou dobu jsem nic nevydala zkrátka jsem na to neměla chut... Ale pomalu se blížíme k ranici 100 shlédnutí :D Yaaaaay !!! Nebojte speciál bude... a protože nejsem slepičí prdel tak vám to ještě neřeknu tak pa ...





Most Crazy [Aneb ta jiná] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat