Po asi 3 měsících co se to všechno stalo jsem Zuky vůbec nepatřila. Jakoby se rozplynula ... začalo mi pomalu ale jistě hrabat. Jednoho dne zazvonil telefon.. '' Ahoj, prosim tě to jsem já tvůj strejda Harold... Napadlo nás, jedeme na chatku našich prarodičů .. pojedeš s námi aby sis trochu pročistila hlavu ??'' No.. jako mohla bych'' podotkla jsem '' tak si zbal kufry za 20 min jsem u tebe... '' Na nic jsem nečekala a utíkala pro kufr... asi hodinu jsem si vybírala oblečení než jsem našla to pravé ořechové..
----- o 20 min. poději --------
Někdo zazvonil. Přiběhla jsem ke sluchátku, zeptala jsem se kdo je... ozval se hlas Harolda že mám jít dolů... na nic jsem nečekala, popadla kufr a seběhla po schodech..
Cesta byla docela dlouhá ale nějak mě to netrápilo.. vedle mě seděl bratranec Kárl je mu 9 takže místo toho aby si se mnou povídal koukal do tabletu.. neřešila jsem, dala si sluchátka a usnula..Vzbudilo mě až štěkání babiččiného psa..Vzala jsem si věci a šla se ubytovat..na chatce byla sestřenice stejného věku .. Kristýna a bratranec Luis
Dny plynuli a já jel líně seděla na gauči a užívala si pohody... Najednou za mnou přišla Kiki s tím že jedem do města. '' No to je super.. ale nemáme auto a pěšky je to docela daleko ne ?? '' řekla jsem '' No to sice jo ale pojedem tam sami a na kole !! Není to super'' dodala Kiki .. V tom se mi v srdci oběvila špetka radosti.. Vyskočila jsem z gauče a šla jsem se bleskově obléct..
Když už jsme byli nachistaný všichi na nic jsme nečekali a vyrazili .. Museli jsme vzít i bratrance Luise a Kárla. Prv jsme museli vyjet kopec. '' Lidi mám takový pocit že mám něco s kolem'' řekla Kiki..Sestopila z kola a podívala se na řetez.. byl celý poškrábaný a na jedné straně se utrhl.. zastavili jsme na paloučku uprostřed kopce.. obrátili jsme kolo a zkoumali jestli se to dá opravit... Bratranec Luis nám dal tip se učili na táboře .. zafungovalo to a kolo zase šlapalo.. všechno bylo v pohodě .. zastavili jsme u odpočívadla a vyhřivali se na sluníčku, povidali si hráli hry .. bylo nám skvěla až do té chvíle kdy bratranec Luis musel na záchod...
Dlouho se nevracel..až z brekem priběhl a řekl '' musíme pryč ted hnet.. '' ruce měl do krve poškrábané a kulhal .. '' co se děje ?? '' zeptala jsem se ho.. on jen ukázal do lesa a běžel nasednout na kolo.. Pohledem jsem poukázala na kola.Všichni nasedli na kolo a z větrem o zavod.. Zaslechla jsem volání.. zastavila jsem se upřeně jsem zírala do lesa.. Z lesa se vynořil černý stín... Vypadal jako človek až na jeho děsivě dlouhé ruce až k zemi, mělo to asi 2 a půl metru.. po zádech mi přejel mráz jako ve škole..najednou cítím jak mě něko zatáhl za rameno.. byla to Kiki a vyděšeným hlasem na mě zařvala '' rychle utěč '' Popadla jsem kolo a jela za ostatními..
Jeli jsme lesní pěšinou a to monstrum nám bylo stále v patách..křičeli jsme všude kolem... dojeli jsme na louku kde pražilo silné slunce .. ohlédla jsem se a to monstum stálo ve stínu lesa a dobelhalo se spátky směrem k odpočívadlu.. ještě předtím než zmizlo vydalo tento zvuk.....
doplazili jsme se do trávy a vyčerpaní jsme upadli do mikrospánku......
Ahoj, olouvám se za trošičku menší pauzu ( 3 měsíce tomu říkáš krátká pauza!!) no jo tak delší no... doufám že jste si tento delší díl užili.. a pozor at někdo není za vámi .. ale neotáčejte se 😈😈😅
ČTEŠ
Most Crazy [Aneb ta jiná] ✓
Fantasy"Čauky jsem Kar. Karinn Kara nebo taky naivní idiot karina :D Proč naivní?? věřím úplně všemu co mi kámoši řeknou.. R.I.P Kar XDD tááákkže je mi 13 šestka XD mladá krev takže k úvodu XD Jak jste mohly slyšet jsem kar. Chodím do sedmicke třídy plné...