po škole mě napadlo že zajdu za Ann a zeptám se jí na výsledky. Doběhla jsem výrazně žlutému paneláku (Ann barák) a zazvonila jsem...
"Ann..to jsem já Kar."
"Co se děje kočko ??"
"máš tedka čas ?? potřebuji si s tebou promluvit o tom tetu "
"tak pojd dál "
==== u Ann
"Věděla jsi otázku číslo 6?? Ptá se Ann.
"Otázka 6?? Podivila jsem se
"Jo byla na druhý straně"
"On ten test měl druhou stranu"
Sebrala jsem se a běžela jsem do školy..
=== Ve škole
Byla jsem ve škole a chtěla jsem se zeptat paní učitelky, jestli si to můžu opravit ... Zatukala jsem na její kabinet ale tam nikdo... Přišlo mi to divné, učitelka neotevírá kabinet bez jejího dohledu..
Vešla jsem dovnitř, z prvopočátku jsem cítila chladný vítr na konečcích prstů , celým tělem mi proběhl tenký mráz a pak jsem to spatřila..
"Toho" nebo spíše "To" jak se hrabe v papírech učitelky... Černý oblak kouře z bílýma zářivíma očima (bylo to docela creepy) otočilo se to na mě. Bušilo mi srdce, vůbec jsem neotálela začala jsem utíkat..... Běžela jsem po chodbě ale přízrak mi byl furt v patách
upadla jsem na kluzké chodbě , no upadla na pravou ruku a kost mi jakože vyjela pod kůží.. začalo to krvácet a kůže se začala trhat..
Zvedla jsem se a běžela k vchodu. Vchod byl zavřený (karma :D)... Běžela jsem k átriu a bylo naštěstí otevřené okno na větračku .... Neotálela jsem,proskočila a zavřela tomu cosi před nosem....(no pokud to nos mělo)
utíkala jsem k domu Ann najednou mě zarazila když stála přímo předemnou ..
"Kar. děláš si prdel. Slíbila si mi že mi zavoláš ale si už pryč 4 hodiny.. A co se ti proboha stalo"
"4 hodiny .. byla jsem pryč sotva 15 minut co blázníš?"
"Nelžu ti Kar. fakt takhle dlouho koukej " a Ann vytáhla z kapsy mobil "došla si ke mně ve 15:02 a tedka je 17: 58 a ještě k tomu musíš k doktorovi"
"ale neuvěříš co se mi stalo.." a cestou domů jsem jí to všechno vyprávěla..
Ahoj jak se vám líbila trochu paranormální část... vidím že knížka (doufám že se tomu tak říkat dá) sklidila menší úspěch za 48 hodin tedy 2 dny 19 shlédnutí DĚKUJI❤❤💗 VAŠE SAR. (předem se omlouvám za pravopisné chyby ) pokud tam nějaké mám, jsem moc líná si to zkontrolovat :D
ČTEŠ
Most Crazy [Aneb ta jiná] ✓
Fantasy"Čauky jsem Kar. Karinn Kara nebo taky naivní idiot karina :D Proč naivní?? věřím úplně všemu co mi kámoši řeknou.. R.I.P Kar XDD tááákkže je mi 13 šestka XD mladá krev takže k úvodu XD Jak jste mohly slyšet jsem kar. Chodím do sedmicke třídy plné...