0.9

1.9K 131 11
                                    

Ulan Ural ben seni yerim ben kıskanırım diye yanında kız dolaştırmıyor.
Hanımcılık kazanacak yehuuuu

"Tek başına bok bulursun." Birden durup bana şaşkınlıkla bakınca

"Yani şey Mmm nasıl bulacaksın ben çok güzel bir haykırın buluruz birlikte."

Ona Anonim olduğumu söylemek istiyordum ama önce içimi beni sevsin istiyordum.

Ural"bekle o zaman izin alacağım"

Nasıl olacak o iş bunun telefonu kayıp ve benim numaram bir tek o telefonda kayıtlı.

Hemen telefonumu sessize aldım.

Ohhhhh yarrabi şükür ben olduğumu anlamayacak.

O sırada Batu yanımızdan geçti.
Kolunu omzuma atarak.

Batu"Naber Nil"
"İyi senden"
Ural"siz... siz sevgili falan mısınız"
Batu"ne mana aq Nil benim dünya ahiret yengem(Nil kaş göz işareti yapar) yani şey bacım"

Ural" biz Anonimi arıyacağız geliyor musun?"

Cem yanımıza doğru geliyordu.
Cem"Ural anonim... onun kim olduğunu biliyorum"
Ural "Ne!?!"
Cem " O burnunun dibinde ve sen onun bu güzelliğini fark etmeyecek kadar şalaksın sen onu haketmiyorsun"
Ne diyordu bu piç abim ben biliyordum zaten bu Cemden bir şey çıkmayacağını am veledi.

Ural eli ile cemin omzunu ittirip.

Ural"Ne biçim konuşuyon lan sen güzel müzel senin o ağzını yamulturum it"

"Cem!?!"
Ural"Ulan hepiniz birbirinizi tanıyorsunuz bi ben tanımıyorum ve şuan delirmek istiyorum. Sevdiğim kız ortada yok daha yüzünü görmemişim. Siz gelmiş burada boş yapıyorsunuz."

Yüzümde sebepsizce bir gülümseme oluştu Anonim den yani benden bahsediyordu.

"Sen bu kızı çok mu seviyorsun"
Ural"aklının alamayacağı kadar bağlansın ona ve ondan ayrı kalamıyorum yüzünü görmediğim halde özlüyorum."

Cem"Ural sen çok salaksın o kız burnunun dibinde ve sen onun güzelliğini fark etmiyorsun. Çünkü sen onu haketmiyorsun onu sadece ben hakediyorum"

"Ne diyon lan piçvoski!!"

Ural"sana ne oluyor kızım"

"Hiç babacım tövbe ya hayırdır kızımlı mızımlı konuşuyorsun?"

Ural" Ya kardeşim sanane bir yürü git işine bana mı yavşıyon"

Ne diyor lan bu

"Ne diyon lan it erkek milleti değil mi hepiniz aynısınız sen görürsün yavşaklığı"

Ural" hadi canım yürü benim gözüm bu saatten sonra anonim hariç kimseyi görmez babayy"

Ya bir yandan beni seviyor diye mutlu oluyorum bir yandan bana yakıştırdığı laflar yüzünden kendime sinirleniyordum.

Bu iş fazla uzadı gidip ona her şeyi anlatmalıyım...

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin